تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه به نماز ايستادى، با دل به خدا رو كن تا او نيز به تو رو كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818919596




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

يکي از ابزارهاي علميات رواني دشمنان،رسانه است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ اسفند ۱۳۹۳ (۹:۳۵ق.ظ)
فرمانده قرارگاه عمار: يکي از ابزارهاي علميات رواني دشمنان،رسانه است فرمانده قرارگاه عمار گفت:يکي از ابزارهاي علميات رواني دشمنان،رسانه است که بوسيله آن به اهداف خود نزديک شده و برنامه هاي خود را پياده مي کنند.
به گزارش خبرگزاري موج ازقم،فرمانده قرارگاه عمار در اولين سمينار علمي فرهنگ جهاد که در مدرسه عالي دارالشفاء برگزارشدگفت:جهادزيرشاخه امامت است وهمانند موضوع ولايت فقيه و حکومت، آرام آرام پرده ازچهره زيباي آن برداشته و فهميده مي شود.
وي ادامه داد: اگر در جامعه امامت نباشد، جهاد معنا ندارد؛ چراکه ما جهاد بلا اذن نداريم؛ بنابراين جهاد باغيبت امام زمان(عج) غائب و با ظهور ايشان، ظاهر مي شود.
حجت الاسلام و المسلمين مهدي طائب با اشاره به اينکه جهاد بدون سازماندهي و فرماندهي ضرر رسان است، ابراز داشت: اگر اقدامات سازمان يافته و سامان يافته نباشد، ضرر آن بيشتر از نفعش خواهد بود؛ و الا خداي متعال براي مردم امام(ع) قرار نمي داد.
وي با بيان اين مطلب که پيشرفت جهاد با منطق بوده نه شمشير زيرا شمشير درابتدا جايگاهي نداردگفت: نبي مکرم اسلام(ص) با بيان، کلام و منطق به پيش رفته و آنجا که جلوگيري مي کردند، مجبور به کشيدن شمشير مي شدند.
فرمانده قرارگاه عماربااشاره به اينکه براي هر امام معصوم(ع) ظهور و بروز شخصي و شخصيتي وجود دارد، تصريح کرد: به ميزاني که شخصيت امام(ع) تلألو و ظهور پيدا کند، اقدامات دشمن شديدتر مي شود و ما امروز شاهد ظهور شخصيت حضرت ولي عصر(عج) و اقدامات دشمنان هستيم.
وي با تأکيد بر اينکه هرچه هجوم بيشتر باشد، لزوم جهاد پررنگ تر مي شود، اظهار داشت: امروز شخصيت بقيه الله الاعظم(عج) در دنيا در حال ظهور است و با آمدن ايشان جهاد معنا پيدا کرده و ظاهر مي شود.
حجت الاسلام والمسلمين طائب با اشاره به اينکه ما امروز شاهد شديدترين هجوم دشمنان هستيم، ابراز داشت: يکي از ابزارهاي علميات رواني دشمنان، رسانه است که بوسيله آن به اهداف خود نزديک شده و برنامه هاي خود را پياده مي کنند.
وي ادامه داد: امروز تلفن همراه به روزترين وسيله حمله فرهنگي دشمن است که شامل صدا، تصوير و نوشتار مي باشد و کارهاي بسياري به وسيله آن انجام مي پذيرد.
فرمانده قرارگاه عمار اشاعه فحشا يکي از راه هاي دشمنان عنوان کرد و گفت: زنان و برهنگي کامل آنان از راه هاي اشاعه فحشا توسط دشمنان مي باشد.
وي با اشاره به دقت دشمنان بر روي سخنان رهبر معظم انقلاب،گفت: امروز دشمن بر روي تک تک کلمات رهبر ايران حساب باز مي کند،چراکه تا به امروز معادلات بسياري از آنان را بر هم زده است.
حجت الاسلام والمسلمين طائب در پايان در پاسخ به اين سوال که آيا تحريم ها به ضرر ايران است يا آمريکا؟، تصريح کرد: خود آمريکا مي داند که در حال متضررشدن از اين تحريم هاست؛ اما براي رسيدن به اهداف خود در حال تحمل اين آسيب هاست.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن