تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فريب نماز و روزه مردم را نخوريد، زيرا آدمى گاه چنان به نماز و روزه خو مى كند كه ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803103240




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اوباما:هدف‌امریکا‌نرسيدن‌ايران‌به‌سلاح‌اتمی‌است |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: اوباما:هدف‌امریکا‌نرسيدن‌ايران‌به‌سلاح‌اتمی‌است
رئیس جمهور آمریکا در نشست خبری کوتاه با تمیم بن حمد بن خلیفه آل ثانی امیر قطر در کاخ سفید گفت هدف امریکا اطمینان از عدم دستیابی ایران به سلاح اتمی است.
کد خبر: ۴۷۸۴۵۶
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۳ - 24 February 2015




رئیس جمهور آمریکا در نشست خبری کوتاه با تمیم بن حمد بن خلیفه آل ثانی امیر قطر در کاخ سفید گفت هدف امریکا اطمینان از عدم دستیابی ایران به سلاح اتمی است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل ازشبکه تلویزیونی سی ان ان؛ باراک اوباما گفت ما درباره مسائل زیادی از جمله آشوب هایی که در لیبی و یمن جریان داشت صحبت کنیم. همچنین اشتراک نظر عمده ای داشتیم که هر چه بتوانیم با کشورهای بیشتری در منطقه همکاری کنیم تا راه حلی سیاسی برای مشکلات پیدا کنیم، بیشتر می توانیم تنش های فرقه ای در منطقه را خاموش و افراط گرایان خشن را به صورتی موثرتر منزوی کنیم.

وی گفت، ما گفتگوهای بسیار سودمندی درباره ایران و گفتگوهایی که در حال حاضر جریان دارد تا احتمال رسیدن ایران به سلاح اتمی را کاهش بدهد، صورت دادیم. این گفتگوها در حال حاضر جریان دارند و من به امیر، گزارشی به روز دادم و به وی اطمینان دادم که هدف ما این است که بتوانیم این مساله را که ایران نمی تواند به سلاح اتمی دست یابد، راستی آزمایی کنیم.

رئیس جمهور آمریکا گفت، همچنین ما به فشارهای خود به ایران درخصوص برخی دیگر از اقداماتش در منطقه که آثاری بی ثبات کننده دارند، ادامه خواهیم داد و در عین حال این را قبول داریم که از نظر ما، راه ارجح، حل و فصل بسیاری از این مساله به صورت دیپلماتیک است و باور داریم که دوحه نیز چنین می اندیشد.

وی گفت در مجموع، گفتگوهای بسیار خوبی داشتیم و امیر به خوبی منافع و نگرانی های آمریکا را در خصوص این مسائل درک می کند. من نیز برای ایشان تاکید کردم که در نهایت، آنچه آمریکا می خواهد برای همه خاورمیانه و همه شمال آفریقا ببیند اوضاعی است که در آن صلح و امنیت جاری است و مردم و بخصوص جوانان، فرصتی برای آموختن، تحصیلات و موفقیت در اقتصاد نوین را داشته باشند. قطر نیز نمونه ای بسیار عالی از این دست است که بخشی از آن به خاطر برخورداری این کشور از منابع طبیعی است ولی علت دیگر آن تصمیم گیری های خوب آن برای توسعه اقتصادش هست. امید می رود که این رفاه و آبادانی در سالهای آتی بیشتر شود.
وی گفت ما نیز آماده شراکت با قطر برای رسیدن به این هدف هستیم.

امیر قطر نیز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از دیدار با اوباما در کاخ سفید گفت من نمی خواهم آنچه را که شما گفتید تکرار کنم ولی می خواهم بر اهمیت روابط قطر و آمریکا و گسترش و تقویت این روابط تاکید کنم. ما روابطی قوی در حوزه های نظامی و امنیتی داریم و روابط ما در حوزه های آموزشی نیز بسیار خوب است.

وی گفت همه ما نگران آنچه که در منطقه روی می دهد هستیم. ما نیز نگران گروه های تروریستی در منطقه هستیم و همه ما با این تروریست ها مبارزه می کنیم. باید اطمینان کنیم که علت تکرار این حوادث، بار دیگر خودنمایی نکند. ما درباره اوضاع در فلسطین و فرایند صلح صحبت کردیم.

امیر قطر گفت، می بایست راهی برای فلسطین پیدا کنیم و برای من جای خرسندی است که شما را برای یافتن راهی برای صلح در فلسطین مصمم می بینم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن