تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را به غير از زبان خود، دعوت كنيد، تا پرهيزكارى و كوشش در عبادت و نماز و خوبى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798465209




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از افزايش 12 طرح مخابراتي جلوگيري کردم/ مخالف هرگونه افزايش تعرفه ايم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ اسفند ۱۳۹۳ (۱۳:۵۴ب.ظ)
وزير ارتباطات: از افزايش 12 طرح مخابراتي جلوگيري کردم/ مخالف هرگونه افزايش تعرفه ايم وزير ارتباطات با اشاره مخالفت به افزايش تعرفه پيامک که توسط نماينده هاي مجلس تصويب شد، گفت: تا کنون شخص خودم با 12 پيشنهاد افزايش تعرفه و قيمت در مخابرات مقابله کردم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، محمود واعظي امروز در حاشيه ديدار با وزير ارتباطات کشور آذربايجان در جمع خبرنگاران در مورد گزارشي که براساس آن برخي سيم کارت هاي مشترکان ايرانسل توسط سازمان جاسوسي آمريکا هک شده است، اظهار کرد: ما در ايران هم مرکز عمليات امنيت (SOC) و مرکز ماهر داريم که از نظر امنيتي بر روي شبکه هاي رايانه اي کار مي کنند و همواره اعلام کرده ايم که کاربران در استفاده از اين شبکه ها اصول امنيتي را رعايت کنند.
وي با تاکيد بر اينکه تلفن همراه براي کارهاي ضروري و عادي بايد به کار گرفته شود، خاطرنشان کرد: بارها توصيه کرده ايم که هيچ يک از مسوولان کارهاي طبقه بندي شده و در درجه اهميت را از طريق موبايل انجام ندهند؛ چرا که تلفن ثابت به مراتب امن تر از موبايل است.
وزير ارتباطات با بيان اينکه موضوع هک سيم کارت هاي ايرانسل را بررسي مي کنيم، ادامه داد: اين موضوع که مربوط به شنود مکالمات تلفني است هميشه بوده و پيش از اين نيز گفته شده بود که گفت و گوهاي صدراعظم آلمان نيز شنود مي شد. در اين گزارش نيز گفته شده است که شبکه هاي مختلفي در دنيا مورد هک قرار گرفته اند که يکي از آنها اپراتور ايرانسل بوده است.
واعظي افزود: موضوعي که مربوط به وزارت ارتباطات است اين است که امنيت شبکه ارتباطي را تامين کند؛ بر اين اساس در ۶ ماه گذشته ۲۰۰ ميليارد تومان در زمينه امنيت فضاي اطلاعات سرمايه گذاري کرده ايم.
وي از مردم خواست از شبکه هاي اجتماعي موبايلي با ميزباني داخل استفاده کنند و براي ارتباطاتشان از تلفن ثابت با سيم که امنيت بيشتري را تضمين مي کند، استفاده کنند و تنها استفاده ضروري از موبايل داشته باشند.

جلوي ۱۲ مورد افزايش نرخ هاي مخابراتي را گرفتيم
وزير ارتباطات در پاسخ به اين سؤال مبني بر افزايش قيمت پيامک موبايل که ۲ روز گذشته در مجلس به تصويب رسيد، گفت: اين موضوع پيشنهاد دولت نبود و ما با آن مخالف بوديم.
واعظي با بيان اينکه پيشنهاد افزايش نرخ پيامک، پيشنهاد نمايندگان مجلس بود و براي افزايش درآمد وزارت ارتباطات نيز نبوده است، گفت: اين موضوع پيشنهاد نمايندگان بود و با وجود مخالفت وزارت ارتباطات و نماينده دولت در کميسيون تلفيق رأي آورد.
وي ادامه داد: ما در گذشته نيز سياست خود را در مورد نرخ هاي مخابراتي و ارتباطي اعلام کرديم و تاکيد داشته ايم که موافق افزايش تعرفه ها نيستيم، اما؛ آنچه که در صحن علني مجلس به تصويب رسيده است، ناچارا براي ما لازم الاجرا است.
وزير ارتباطات با بيان اينکه آنچه که به نرخ پيامک ها در سال جديد افزوده مي شود هيچ ارتباطي به درآمد وزارت ارتباطات ندارد، گفت: افزايش نرخ پيامک يکي از ۱۲ پيشنهاد افزايش نرخ هاي مخابراتي و ارتباطي بود که در مجلس به رأي گذاشته شد و ما با همه آنها مخالف بوديم، اما؛ در نهايت افزايش يک توماني اس ام اس از ميان اين ۱۲ پيشنهاد رأي آورد و ما جلوي افزايش بقيه تعرفه ها را گرفتيم.
واعظي در مورد زمان اجراي اين مصوبه، گفت: اين مصوبه براي سال آينده اجرايي خواهد شد، نرخ پيامک هاي موبايل با يک تومان افزايش نسبت به گذشته محاسبه خواهد شد و درآمد آن به خزانه دولت واريز مي شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن