تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخاوت از اخلاق پيامبران و ستون ايمان است . هيچ مؤمنى نيست مگر آن كه بخشنده است و تنها ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819468621




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عراقچی: امیدواریم هم‌زمان با پیشرفت مذاکرات با 1+5 با آژانس هم زودتر به نتیجه برسیم


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: عراقچی: امیدواریم هم‌زمان با پیشرفت مذاکرات با 1+5 با آژانس هم زودتر به نتیجه برسیم
معاون وزیر خارجه ایران گفت: به منظور حل و فصل مسائلی که از گذشته میان تهران با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی باقی مانده است، امروز (سه‌شنبه) با یوکیا آمانو دیدار می‌کنم.
به گزارش نامه نیوز، سیدعباس عراقچی افزود: این دیدار در رابطه با همکاری‌هایی است که بین ایران و آژانس وجود دارد و برای حل و فصل مسائلی است که از گذشته مانده و یا مسائل جاری تا بتوان پیشرفت بهتری در این همکاری‌ها ایجاد کرد.

عراقچی گفت: آمانو، مدیرکل آژانس اخیرا دیدار خوبی را با آقای ظریف در مونیخ داشت و در آن دیدار قرار شد که گفت‌و‌گوهایی بین ایران و آژانس در سطوح بالا تقویت و بیشتر شود و امیدوار هستیم که به گسترش همکاری‌هایی که در حال حاضر بین ایران و آژانس وجود دارد، منجر شود.

معاون وزیر خارجه کشورمان افزود: به هر حال مسائلی از گذشته مانده که این مسائل باید هرچه زودتر حل و فصل شود. ما حرکت‌های خوبی را در طول سال گذشته داشتیم. یک چارچوب همکاری بین ایران و آژانس امضا شده و بر اساس آن حرکت‌ها و همکاری‌هایی را داشتیم.

عراقچی در گفت‌وگو با واحد مرکزی خبر در وین با اشاره به اینکه لازم است همکاری‌هایی که تا الان بوده و راههای تسریع و تسهیل این همکاری‌ها مرور شود، گفت: انشاءالله هم‌زمان با پیشرفت مذاکرات با 1+5 ما با آژانس هم بتوانیم مسائل را هرچه زودتر به سرانجام برسانیم.


منبع: واحد مرکزی خبر


۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن