تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين اعمال، خداشناسى است، زيرا با وجود علم و معرفت، عمل، كم يا زياد تو را سود مى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803617449




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همايش پنجره واحد و افق سرمايه گذاري کرمانشاه برگزار خواهد شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ اسفند ۱۳۹۳ (۱۰:۳۳ق.ظ)
مدير مرکز خدمات سرمايه گذاري کرمانشاه خبر داد: همايش پنجره واحد و افق سرمايه گذاري کرمانشاه برگزار خواهد شد مدير مرکز خدمات سرمايه ­گذاري استان کرمانشاه از برگزاري همايش «پنجره واحد و افق سرمايه گذاري کرمانشاه» خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج کرمانشاه؛ به گفته سميه حيدري اين همايش با حضور مقامات و مديران استان و سرمايه­ گذاران داخل و خارج استان در تاريخ 9 اسفند 93 در سالن شهداي دولت استانداري برگزار خواهد شد.
وي پيرامون فعاليت هاي مرکز خدمات سرمايه گذاري گفت: اين مرکز به منظور حمايت، تسهيل و تسريع امور مربوط به سرمايه­گذاري نماينده سازمان سرمايه­گذاري و کمکهاي فني اقتصادي ايران است. رياست مرکز با استاندار و نايب رئيس، مدير کل امور اقتصادي و دارايي است. علاوه بر اين، نمايندگان دستگاه­هاي اجرايي استان مرتبط با سرمايه گذاري، در مرکز مستقر و نسبت به اخذ مجوزهاي لازم، پيگيري و رفع مشکلات سرمايه­گذاران اقدام مي نمايند. ارائه خدمات به سرمايه­گذاران در کمترين زمان ممکن موجب تسريع و تسهيل کار مي­گردد که امکان نظارت، کنترل و پيگيري فرايند سرمايه گذاري را فراهم مي­آورد.
مدير مرکز خدمات سرمايه­گذاري استان کرمانشاه نيل به توسعه را هدف تمامي جوامع عنوان کرد و افزود: توسعه يک رشد شبکه­اي است که يکي از اين شبکه­ها، مبحث سرمايه و سرمايه­گذاري است. سرمايه در مفهوم عام متغيري است که مجموع ثروت يک ملت را در يک لحظه زمان نشان مي­دهد در حالي که سرمايه­گذاري جرياني است که ميزان افزايش ثروت را در يک فاصله زماني نشان مي­دهد.
حيدري افزود: شفافيت اطلاعات و کاهش هزينه­هاي دسترسي به آن و امنيت سرمايه­گذار از عوامل تعيين­کننده در ورود سرمايه است که اين موضوع نشان­دهنده آن است که سرمايه­گذاري براي حرکت صحيح در مسير خود داراي لايه­هايي است که در راس آنها بهبود فضاي کسب و کار نهفته است و در صورتي که اين لايه­ هاي شفاف، روي هم قرار گيرد منجر به جذب سرمايه گذار مي­گردد.
وي به ابزارهاي مختلف براي رسيدن به اين هدف اشاره و خاطرنشان کرد: يکي از اين ابزارها، برگزاري همايش­هاي سرمايه­گذاري است. چنانچه از اين ابزار به­درستي استفاده گردد قطعاً نقش موثري خواهد داشت در غير اين صورت علاوه بر تحميل هزينه­هاي گزاف ممکن است موجب تبليغات منفي گردد. با اين ديد و با توجه به صرفه­جويي در هزينه­هاي دولتي برگزاري همايش مي­تواند تاثير مناسبي را دارا باشد. در اين راستا مرکز خدمات سرمايه گذاري با فراهم آوردن لايه­هاي فوق و با تسهيل و تسريع امور مربوط به سرمايه­گذاري در راستاي بهبود فضاي کسب و کار در نظر دارد تا اولين همايش مرکز را که بر مبناي فعاليت­هاي ساختاري و تقويت بدنه مرکز، با عنوان "پنجره واحد و افق سرمايه­گذاري کرمانشاه" با حضور مقامات و مديران استان و سرمايه­گذاران داخل و خارج استان در تاريخ 9 اسفند 93 در سالن شهداي دولت استانداري برگزار نمايد.
حيدري هدف از برگزاري اين همايش را معرفي و آشنايي مديران، سرمايه­گذاران و فعالان اقتصادي با ساختار مرکز خدمات سرمايه­گذاري استان مرسوم به پنجره واحد و دستاوردهاي اين مرکز عنوان کرد.
به گفته مدير مرکز خدمات سرمايه گذاري استان کرمانشاه در برنامه همايش، که با حضور معاون وزير و رئيس سازمان سرمايه گذاري و کمکهاي فني و اقتصادي ايران، استاندار و مديران متولي امر سرمايه گذاري و جمعي از سرمايه­گذاران و فعالان اقتصادي برگزار خواهد شد، از پروژه­هاي سرمايه­گذاري به همراه مشوق­هاي سرمايه­گذاري استان کرمانشاه رونمايي خواهد شد.
از ديگر برنامه­هاي اين همايش رونمايي از کليپ و تيزر تبليغاتي سرمايه­گذاري استان کرمانشاه، سايت و خبرنامه الکترونيکي سرمايه­گذاري است ضمن آنکه تفاهم­نامه­هاي سرمايه­گذاري منعقد و مجوزهاي سرمايه­گذاري در بخش­هاي مختلف ارائه خواهد شد













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن