تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 24 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):در راه خدا از ملامت و نكوهش ملامتگران نترس.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806550477




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تدوين راهکارهاي اجرايي براي تسهيل و رونق فعاليت هاي خطوط کشتيراني


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ اسفند ۱۳۹۳ (۹:۵۹ق.ظ)
در مجتمع بندري امام خميني(ره)؛ تدوين راهکارهاي اجرايي براي تسهيل و رونق فعاليت هاي خطوط کشتيراني طي نشست مشترک مديرکل بنادر و دريانوردي استان خوزستان با صاحبان و نمايندگان خطوط کشتيراني داخلي و خارجي فعال در مجتمع بندري امام خميني (ره)، ضمن بررسي مسائل و مشکلات حوزه فعاليت آنان در خصوص تقويت همکاري‌هاي في‌مابين و رفع مشکلات اين بخش، تصميماتي اتخاذ گرديد.
به گزارش خبرگزاري موج، در جريان اين نشست مشترک که بهمن‌ سال جاري با حضور جمعي از معاونين و رؤساي ادارات خدمات رسان به مشتريان برگزار شد، ضمن اشاره به جايگاه منطقه ويژه اقتصادي بندر امام خميني (ره) به‌عنوان يکي از کانون‌هاي مهم تخليه و بارگيري کالا در جنوب کشور و نقش اين مجتمع بزرگ بندري در رونق بازرگاني و ايجاد فرصت اشتغال، بر لزوم تعامل سازنده و همکاري بيشتر بين خطوط کشتيراني و مديران حوزه بنادر به‌منظور افزايش حجم فعاليت در راستاي خدمات‌رساني به صاحبان کالا و مشتريان و جلب رضايت آنان تأکيد شد.
مديرکل بنادر و دريانوردي استان خوزستان طي سخنان خود در اين نشست با اشاره به موفقيت اين اداره کل در کسب تنديس طلايي جايزه ملي لجستيک کشور که نشان از تلاش و جديت کارکنان منطقه ويژه اقتصادي بندر امام خميني (ره) براي جلب رضايت مشتريان و صاحبان کالا دارد، بر ضرورت ارتباط مؤثر با شرکاي تجاري که شامل بخش بزرگي از فعالان حوزه دريايي و بندري مي‌شود، براي تکميل زنجيره تأمين کالا تأکيد کرده و افزود: اين نشست مقدمه‌اي براي تداوم و تقويت همکاري فزاينده بعدي خواهد بود و مشابه همين نشست‌هاي هم‌انديشي با ساير ذينفعان، برگزار خواهد شد.
طي اين نشست پس از طرح موضوعات مختلف از سوي صاحبان و نمايندگان خطوط کشتيراني فعال در اين مجتمع بزرگ بندري، ديدگاه‌ها و پيشنهادها براي بررسي و رفع مشکلاتي که مي‌تواند تأثير مثبتي در افزايش راندمان خدمات دريايي و بندري و همکاري بين نمايندگان کشتيراني و اداره کل بنادر و دريانوردي استان خوزستان شود، مطرح گرديد.
ايجاد مرکز رسيدگي به امور مشتريان در مجتمع بندري امام خميني (ره) به‌منظور پاسخگويي به مشکلات و دريافت پيشنهادهاي صاحبان خطوط کشتيراني که توسط واحد دريايي و بندري اين اداره کل مديريت شود، ازجمله پيشنهادهاي راهگشايي بود که طي اين نشست هم‌انديشي به آن دست‌يافته شد.
همچنين طي اين نشست که به‌ضرورت ارائه خدمات متعدد به شناورهاي خطوط کشتيراني اشاره شده بود، بر لزوم بهره‌گيري از توان‌بخش خصوصي براي ايجاد مرکز تأمين سوخت سنگين براي شناورها تاکيد گرديد و در نهايت مقرر شد با توجه به تقاضاي مشتريان در اين بخش، موضوع توسط متوليان امر به‌منظور حصول نتيجه روشن براي فعال کردن اين فرصت سرمايه‌گذاري پيگيري گردد.
آب‌رساني به کشتي‌ها از موضوع موردبحث طي اين نشست هم‌انديشي بود که با توجه به اهميت اين موضوع که موجب جلب رضايت صاحبان خطوط کشتيراني و افزايش خدمات دريايي مي‌شود، بر ضرورت آن تأکيد شده و تصميم گرفته‌شده ضمن فعال‌سازي شناور خدماتي در اين زمينه و تأسيسات آب‌شيرين‌کني، ضمن تهيه آب مصرفي با کيفيت مطلوب، نسبت به ارائه خدمات آب‌رساني به شناورهاي ورودي و تأمين آب شرب موردنياز آنان همکاري گردد.
همچنين راهکارهايي ضمن لحاظ مقررات مرتبط به‌منظور تسهيل در فرآيند امور مالي نمايندگان خطوط کشتيراني اتخاذ شد.
در جريان اين نشست ضمن تبادل‌نظر در خصوص موارد متعدد که عمدتا مرتبط با موضوع ارائه خدمات فني و پشتيباني به شناورها و دفاتر صاحبان و خطوط کشتيراني بود، بر لزوم «بهينه‌سازي سيستم مديريت توان يدک کشي» که ارائه اين خدمات هم‌اکنون در اختيار شرکت راهبر قرار دارد، باهدف کاهش زمان و هزينه خطوط کشتيراني در زمينه خدمات يدک کشي، تأکيد شده و حسب تأکيد صريح مديرکل بنادر و دريانوردي استان خوزستان اين مهم مي‌بايست در اولويت قرار گيرد.
راه‌اندازي بخش‌هايي ديگر از پايانه نفتي به‌منظور افزايش توان بارگيري مکانيزه، ارائه خدمات جنبي به دفاتر نمايندگي‌ها ضمن تعديل هزينه‌هاي ارائه خدمات، تأمين روشنايي‌هاي کامل و پايدار محوطه‌هاي عملياتي در ساعات کاري شبانه و تأمين ايمني کامل از طريق ايجاد دسترسي‌هاي ايمن در بخش‌هاي عملياتي پايانه نفتي و تونل سرويس‌ها نيز بخشي از خواسته‌هاي نمايندگان خطوط کشتيراني بود که موافقت شد با حداکثر توان و در کوتاه‌ترين زمان ممکن نسبت رفع و تأمين آن رسيدگي گردد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن