تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):تلاوت کننده سوره حدید و واقعه و الرحمن در آسمانها و زمین اهل بهشت خوانده می شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819627924




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چاره اندیشی تازه درباره عرضه قلیان


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت عنوان کرد
چاره اندیشی تازه درباره عرضه قلیان
رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت از توافق دستگاه‌های دولتی در ساماندهی عرضه قلیان خبر داد و بر تشکیل تیم‌های بازرسی ساماندهی استعمال دخانیات در اماکن عمومی تاکید کرد و گفت:‌ در اماکن عمومی تابلوی ممنوعیت استعمال دخانیات نصب شود.




به گزارش سرویس فرهنگی جام نیوز، خسرو صادق نیت در جلسه ای که در خصوص حذف عرضه قلیان از شرح شغلی واحدهای صنفی قهوه خانه داران و جلوگیری از صدور مجوز جدید برای عرضه قلیان، برگزار شد، بر ضرورت فرهنگ سازی و آماده سازی افکار عمومی و جلب مشارکت جامعه در اجرای قوانین کنترل دخانیات، محافظت از سلامت عمومی در برابر مواجهه با دود دخانیات تاکید کرد و اظهار داشت: ضروری است هماهنگی لازم برای احصای قوانین مرتبط در دستگاه‌های ذیربط برای هم افزایی و اجرای موثر مقررات کنترل دخانیات اجرا شود.
  رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت همچنین بر نصب تابلوها و علائم هشدار دهنده ممنوعیت استعمال دخانیات در اماکن عمومی تاکید کرد و افزود: به منظور اجرای موثر مقررات کنترل دخانیات، می‌توان از تجربه استان‌های موفق در ممنوعیت عرضه و استعمال قلیان و مواد دخانی در اماکن عمومی استفاده کرد.
  صادق نیت با تاکید بر لزوم تشکیل تیم‌های بازرسی مشترک نسبت به ساماندهی وضعیت موجود استعمال دخانیات در اماکن عمومی، مصوبات جلسات ستاد کشوری کنترل دخانیات راجع به لزوم اخذ مجوز صنوف مرتبط با فروش محصولات دخانی را مورد اشاره قرار داد و گفت: لازم است هماهنگی لازم برای ساماندهی عرضه و فروش محصولات دخانی و اجرای دقیق مفاد قانون جامع کنترل دخانیات در ممنوعیت نمایش محصولات دخانی و فروش نخی سیگار صورت پذیرد.
  به گزارش وزارت بهداشت، در این جلسه که به ریاست علی اکبر سیاری معاون بهداشت وزیر بهداشت برگزار شد، نمایندگان تام الاختیار وزارتخانه‌ها و دستگاه های ذیربط از جمله وزارت کشور، صنعت، معدن و تجارت، اداره نظارت بر اماکن عمومی ناجا، سازمان تعزیرات حکومتی، استانداری تهران و معاونان بهداشتی دانشگاه‌های علوم پزشکی استان تهران حضور داشتند.     تسنیم 115  



۰۵/۱۲/۱۳۹۳ - ۰۹:۲۱




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن