تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از مرد يا زن مسلمانى غيبت كند، خداوند تا چهل شبانه روز نماز و روزه او را نپذير...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819516472




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرمانده انتظامی خرم‌آباد: شبکه‌های ماهواره‌ای نمونه بارز جنگ نرم هستند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرمانده انتظامی خرم‌آباد:
شبکه‌های ماهواره‌ای نمونه بارز جنگ نرم هستند
فرمانده انتظامی خرم‌آباد گفت: شبکه‌های ماهواره‌ای نمونه بارز جنگ نرم هستند.

خبرگزاری فارس: شبکه‌های ماهواره‌ای نمونه بارز جنگ نرم هستند



به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حسین نجفی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد اظهار داشت: به منظور بالا بردن سطح معنوی، روحی و فکری کارکنان نیروی انتظامی همواره برنامه‌هایی در نظر گرفته می‌شود که با استقبال خوب کارکنان نیروی انتظامی و خانواده آنها مواجه می‌شود.
وی گفت: با توجه به اهمیتی که در رابطه با موضوع ماهواره و آسیب‌هایی که می‌تواند به جامعه و خانواده‌ها وارد کند، یک جلسه مشاوره‌ای و توجیهی توسط عقیدتی نیروی انتظامی خرم‌آباد برگزار شد که تعدادی از کارکنان یگان امداد نیروی انتظامی خرم‌آباد همراه با خانواده‌هایشان در آن حضور یافتند و علاوه بر این برنامه‌های دیگری نیز در نظر داریم که در آینده نزدیک برگزار می‌شوند.
نجفی خاطرنشان کرد: دشمن وقتی دید در جنگ سخت نمی‌تواند در برابر ما کاری از پیش ببرد به جنگ نرم روی آورده و شبکه‌های ماهواره‌ای نیز نمونه بارز جنگ نرم هستند که باید جوانان را در این زمینه آگاه کنیم، در حالی که  بسیاری از مردم با آسیب‌ها و ناهنجاری‌هایی که شبکه‌های ماهواره‌ای به وجود می‌آورند، آگاه هستند و از آن استفاده نمی‌کنند که کارکنان نیروی انتظامی نیز جزو این افراد هستند و با مضر دانستن ماهواره از آن دوری می‌کنند.
فرمانده انتظامی خرم‌آباد گفت: خانواده‌های کارکنان نیروی انتظامی سرمایه‌های بزرگ و ارزشمندی هستند که نیاز به توجه ویژه دارند از این‌رو ما نیز برنامه‌های خوبی در زمینه رشد معنوی آنها برگزار کرده‌ایم که از جمله برگزاری کلاس‌های حفظ قرآن در چند وقت اخیر را داشته‌ایم و در آینده نیز برنامه‌های دیگری در حد توان برگزار می‌کنیم.
وی افزود: رعایت خط قرمزهای نظام برای خدمت‌گزاران نیروی انتظامی و خانواده‌های آنها بسیار مهم هستند و به جرات می‌توان گفت، خانواده‌های نیروی انتظامی در حال حاضر سالم‌ترین خانواده‌ها در کل کشور هستند و شاهد کمترین هنجارشکنی، جرم و مشکلی در بین آنها هستیم.
نجفی تصریح کرد: در حال حاضر رابطه خیلی خوبی بین نیروی انتظامی و مردم وجود دارد و اعتماد و اطمینان خاطری که مردم نسبت به نیروی انتظامی در حال حاضر دارند، بی‌سابقه است که این به خاطر خدمت بدون منت تمام کارکنان نیروی انتظامی است.
وی اقدامات انجام شده از سوی عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی برای کارکنان و خانواده‌های نیروی انتظامی را بسیار خوب و ارزشمند برشمرد و ضمن تقدیر از آنها ادامه این برنامه‌ها را نیز بسیار مفید و لازم دانست.
انتهای پیام/2304/الف30

93/12/05 - 08:51





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 143]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن