تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زبان مؤمن در پس دل اوست، هرگاه بخواهد سخن بگويد درباره آن مى‏انديشد و سپس آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819262107




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرپرست فرمانداری قروه: جشن نیکوکاری تجلی فطرت الهی انسان‌هاست


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: سرپرست فرمانداری قروه:
جشن نیکوکاری تجلی فطرت الهی انسان‌هاست
سرپرست فرمانداری قروه گفت: جشن نیکوکاری جشنی برای بروز فطرت الهی و نوع دوستانه انسان‌هاست.

خبرگزاری فارس: جشن نیکوکاری تجلی فطرت الهی انسان‌هاست



به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، شعبان سپهر دوشنبه شب در نشست ستاد هماهنگی برگزاری جشن نیکوکاری که در فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: کمیته امداد، صدقه جاری امام راحل است که یادگاری گرانسنگ برای تجلی خدمت به محرومین و مستضعفان به شمار می‌رود.
وی تاسیس این نهاد را از جمله باقیات صالحان مهم در عرصه دینی دانست و افزود: ضرورت چنین نهادهایی برای زدودن غبار فقر از چهره جامعه است.
سرپرست فرمانداری قروه با بیان اینکه کار خیر جزء فطرت بشریت است که از فطرت الهی وی گرفته شده است، افزود: هر کاری که در دایره این محدوده قرار نگیرد برای غیر خداست و ارزشی ندارد.
به گفته سپهر، حداقل نتیجه حاصل از این‌گونه کارهای خیرخواهانه ایجاد همدلی و تحرک در جامعه است، هر چند که شاید کمک‌های شایان توجهی در این مراسم جمع‌آوری نشود اما بیانگر این خواهد بود که افراد جامعه نسبت به یکدیگر بی‌تفاوت نیستند.
وی افزود: تقسیم شادی‌ها شعار اصلی این برنامه خیرخواهانه است که اهیمت آن در نشاندن لبخند بر لب‌های یک نیازمند متجلی می‌شود و روح تعاون و همدلی را در جامعه جاری می‌کند.
سپهر با تاکید بر اینکه هر قدم خیری که با نیت خدایی برداشته شود در پیشگاه الهی ثبت و ضبط می‌شود، اظهار داشت: برای کسانی که در راه خدا انفاق کنند، اجر و پاسخ مضاعفی از سوی خداوند وعده داده شده است که همین وعده برای خیرین کفایت می‌کند.
سرپرست فرمانداری قروه بازگشت نتیجه کار خیر را به فرد خیر برشمرد و افزود: نیازمندان امکان تحقق توفیق الهی را برای خیرین فراهم می‌کنند و زمینه‌ساز کار خیر هستند و از این رو همه ما موظف هستیم تا کمیته امداد را در راه یاری رساندن به نیازمندان یاری دهیم.
سپهر ترویج و تبلیغ معروفات دینی را مایه جاری شدن خیر و برکت در جامعه دانست و اظهار داشت: فلاح و رستگاری جامعه در این مهم نهفته است.
وی بر لزوم همکاری و تعامل همه دستگاه‌های اجرایی در برگزاری این جشن بزرگ ملی تاکید کرد و افزود: باید از پتانسیل بالای خیرین و سمن‌ها در این زمینه بهره ‌گرفته شود و با ساماندهی کمک‌ها، توزیع عادلانه‌ای را در بین محرومین شاهد باشیم.
این مسئول لزوم توجه به مناطق محروم شهرستان را یادآور شد و افزود: کمیته امداد به تنهایی توان پرداختن به همه نقاط را ندارد و به همین دلیل باید با ساماندهی مناسب سعی شود تا همه محرومین از هدایای مردمی در آستانه سال نو برخوردار شوند.
سپهر تلاش ارزنده این نهاد در راستای توانمندسازی مددجویان را ارج نهاد و گفت: برای رساندن این قشر آسیب‌پذیر به استقلال و خودکفایی، گام‌های بسیار مثبتی برداشته شده است که امیدواریم روز به روز مستحکم‌تر شود. انتهای پیام/79009/

93/12/05 - 05:41





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن