تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کس اندوه و مشکلى را از مومنى بر طرف نماید خداوند در روز قیامت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803113786




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش کردستان: 3 شهرستان کردستان آماده راه‌اندازی آزمایشگاه نانو دانش‌آموزی است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش کردستان:
3 شهرستان کردستان آماده راه‌اندازی آزمایشگاه نانو دانش‌آموزی است
معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش کردستان گفت: شهرستان‌های سقز، مریوان و بیجار آماده راه‌اندازی آزمایشگاه نانو دانش‌آموزی است.

خبرگزاری فارس: 3 شهرستان کردستان آماده راه‌اندازی آزمایشگاه نانو دانش‌آموزی است



به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، طالب محمدی در مراسم بهره‌برداری از بیست و هفتمین آزمایشگاه نانو دانش‌آموزی کشور در قروه که امشب برگزار شد ، اظهار داشت: با مساعدت خیرین ، فرهنگیان و نیز اداره‌کل آموزش و پرورش کردستان، سهم 30 درصدی برای راه‌اندازی این طرح‌ها در شهرستان‌های یادشده تامین شده است که درخواست می‌شود در راه‌اندازی این واحدها در استان تسریع شود.
وی از دانش‌آموزان به عنوان سرمایه‌های آینده کشور نام برد و افزود: در دنیای امروز به یمن دستیابی به فناورهای‌های جدید ارتباطی و دانش، قرن حاضر، قرن فناوری اطلاعات و ارتباطات نام گرفته است که باید همت کنیم و در این قرن از کاروان توسعه و پیشرفت عقب نمانیم.
معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش کردستان این نکته را هم خاطرنشان کرد که دستیابی به این فنون به منزله دستیابی به دانش کامل نیست، افزود: دانش هر چقدر هم که جدید باشد با گذشت چند سال منسوخ می‌شود و از این رو تجهیز به فناوری روز دنیا نباید از نظر دور بماند.
محمدی از دانش‌آموزان به عنوان رهپویان کاروان علم و دانش نام برد و افزود: فراهم کردن زمینه‌های برابر برای استفاده از فرصت‌هایی که در راستای رشد و شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان و تولید علم متناسب با مطالبات آنان از وظایف بخش آموزش و پرورش است.
به گفته این مسئول، از الزامات ورود به دنیای علم و دانش نوین همین فناوری نانوست که در دنیا به عنوان یک رشته جدید شناخته نمی شود بلکه رویکردی جدید است و به نوعی تلفیقی از علوم مختلف با رویکرد جدید به شمار می‌رود.
وی یکی از نیازهای روز را صرفه‌جویی در علم اعلام و اظهار داشت: علم زیاد به معنای مطالعه زاید و یا کتاب‌های زیاد نیست بلکه بیشترین بهره‌برداری در کمترین فرصت از منابع علمی است که می‌تواند شاخصی برای رشد دانش‌آموزان باشد.
محمدی راه‌اندازی آزمایشگاه‌های نانو را فرصتی برای بهره‌مندی همه ارگان‌ها دانست و افزود: رشد روزافزون فعالیت‌های مرتبط با نانو، نوید بخش آینده‌ای روشن برای کشورمان است.
وی اختصاص بخشی از این فعالیت‌ها به بخش آموزش و پرورش را به واسطه برخورداری این نهاد از آینده‌سازانی که گردانندگان چرخه اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی در آینده، بسیار حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: آموزش و پرورش عاملی مهم و تاثیرگذار در عرصه تغییرات اجتماعی است که نمادی جامعه شمول به شمار می‌رود و تاثیر و تاثرات این نهاد در جامعه بسیار بیشتر از دیگر نهادهاست.
وی به پیشینه غنی کردستان در عرصه فرهنگ هم اشاره کرد و با استناد به فرمایشات مقام معظم رهبری در فرهنگی خواندن این استان گفت: همین پیشینه بیانگر توانمندی این استان در بخش های مختلف است که در ورای تربیت افرادی صاحب‌نظر در عرصه علم، افراد برجسته فرهنگی هم در اختیار دارد.
به گفته محمدی، دانش‌آموزان این استان در مدت کوتاه فعالیت خود در این حوزه توانسته‌اند، موفقیت‌های چشمگیری را کسب کنند و این به معنای بالا بودن عیار و تراز آموزش و پرورش در کردستان و شهرستان‌های سقز، مریوان و بیجار آماده راه‌اندازی آزمایشگاه نانو دانش‌آموزی است.
وی خاطرنشان کرد: تعداد شرکت‌کنندگان این استان در دومین دوره المپیاد نانو کشور 2 نفر بود که هر دو مدال‌های برتر را از آن خود کردند و این تعداد در سال جاری تاکنون به یک‌هزار و 300 نفر رسیده است و ثبت‌نام از متقاضیان همچنان ادامه دارد.
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش کردستان گفت: از نظر تعداد متقاضیان ثبت نامی در المپیاد دانش‌آموزی نانو در کشور در سال جاری در جایگاه ششم هستیم. انتهای پیام/79009/ج۴۰

93/12/04 - 22:38





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 123]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن