تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):تلخى حق را تحمل كن، و مبادا كه فريب شيرينى باطل را بخورى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803510403




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار اسلامشهر تاکید کرد نظارت دستگاه‌ها بر عرضه اجناس مورد نیاز مردم در اسلامشهر


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرماندار اسلامشهر تاکید کرد
نظارت دستگاه‌ها بر عرضه اجناس مورد نیاز مردم در اسلامشهر
فرماندار شهرستان اسلامشهر گفت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی بر نحوه و کیفیت عرضه اجناس مورد نیاز مردم در روزهای پایانی سال نظارت و توجه بیشتری داشته باشند.

خبرگزاری فارس: نظارت دستگاه‌ها بر عرضه اجناس مورد نیاز مردم در اسلامشهر



به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، امیرالله حقیقی ظهر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار این  شهرستان اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن روزهای پایان سال و افزایش خریدهای مردم، همه مسئولان دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط در شهرستان، بر نحوه عرضه و کیفیت اجناس مورد نیاز مردم توجه و نظارت بیشتری داشته باشند. حقیقی افزود: وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم شهرستان به گونه‌ای است که می‌طلبد، از سوی همه دستگاه‌های اجرایی نظارت و توجه بیشتر از گذشته بر کیفیت، نحوه عرضه مواد و اجناس مورد نیاز صورت گیرد. وی بیان داشت: اگر مردم احساس کنند که مسئولان در صحنه حضور دارند و به مسائل و مشکلات رسیدگی می‌کنند، احساس آرامش و امنیت خواهند کرد.
فرماندار اسلامشهر تاکید کرد: نباید اجازه بدهیم اقتصاد شکننده حاکم بر جامعه مردم را ناامید کند، مردم پشتوانه نظام و انقلاب هستند و از وظایف و مسئولیت‌های مسئولان است تا به مشکلات مردم رسیدگی کنند و زمینه‌های جلب رضایت آنها را فراهم نمایند.
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه نمایشگاه‌های عرضه بهاره در سطح شهرستان برگزار می‌شود باید اجناس با کیفیت و مرغوب و با رعایت انصاف و با قیمت‌های مناسب و ارزان‌تر از قیمت بازار به مردم ارائه شود، نه اینکه اجناس بی‌کیفیت و با قیمت‌های گزاف در این مراکز عرضه شود.
حقیقی در ادامه سخنان خود بر ساماندهی وضعیت حمل و نقل شهرستان تأکید کرد و گفت: از فضاهای قابل استفاده در شهر مانند حیاط مدارس با رعایت موارد انتظامی به عنوان پارکینگ بهره‌برداری شود و همچنین دستفروشان و کسبه دوره گرد نیز ساماندهی شوند، ضمن اینکه  ساماندهی نباید زمینه‌های ایجاد مزاحمت برای اقشار مختلف مردم  به وجود آورد.
نماینده عالی دولت در شهرستان اسلامشهر تاکید کرد: همه مسئولین باید در برابر مردم و اصحاب رسانه  پاسخگو باشند و به مشکلات آنها رسیدگی کنند، باید به مردم به عنوان ولی نعمتان خود احترام گذاشت و از فرصتی که برای خدمت رسانی به وجود آمده استفاده کرد. *برپایی نمایشگاه بهاره در اسلامشهر در ادامه این نشست مطلب مهرپویان طارانی رئیس اتاق اصناف شهرستان اسلامشهر با ارائه گزارشی از عملکرد این اتاق اظهار داشت: از 23هزار و 866 مورد بازرسی صورت گرفته  توسط بازرسان اتاق اصناف تعداد 1870 فقره پرونده تشکیل و به 1431 مورد شکایت مردمی نیز رسیدگی شده و مبلغ 416 میلیون تومان نیز جریمه برای متخلفان صادر شده است.
وی افزود: با توجه به فرا رسیدن روزهای پایانی سال و افزایش خریدهای مردم برای شب عید، فروشگاه بهاره عرضه مایحتاج عمومی شهروندان به مدت 10 روز از تاریخ 13 تا 23 اسفند ماه جاری با بیش از 400 غرفه برگزار می‌شود که در این نمایشگاه اجناس مورد نیاز مردم با رعایت کیفیت و تنوع اجناس و قیمت‌ها ارزان‌تر از بازار به مصرف کنندگان ارائه خواهد شد.
طارانی بیان داشت: با همکاری صنوف مختلف 300 واحد صنفی دیگر نیز در سطح این شهرستان فروش فوق‌العاده نوروزی خواهند داشت که مجوزهای لازم برای متقاضیان صادر شده و در خصوص توزیع میوه و کالاهای اساسی مردم مشکلی وجود ندارد و انبارها مملو از کالا است.
وی خاطرنشان کرد: با عرضه مرغ منجمد به بازار مصرف شهرستان، از روز گذشته شاهد کاهش 5000 تا 6000 ریالی قیمت این محصول هستیم و با توجه به هماهنگی به عمل آمده تا زمان عادی شدن وضعیت بازار و کاهش قیمت، مرغ منجمد با قیمت مصوب 58000 ریال عرضه خواهد شد. انتهای پیام/2302/ح40

93/12/04 - 15:34





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن