تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820736311




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مقایسه ای از ال جی G4 با سامسونگ Galaxy S6 |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: مقایسه ای از ال جی G4 با سامسونگ Galaxy S6
دو پرچم دار بزرگ از دو شرکت کره ای قرار است تا چندی دیگر روانه بازار گوشی های هوشمند شوند. از هم اکنون پیرامون مشخصات آنها گفتگوها و حدس و گمان هایی به راه افتاده است و شایعات در خصوص ویژگیهای هر دو اینها مباحثی را مطرح کرده اند. بگذارید نگاهی به این ویژگیها داشته باشیم.
کد خبر: ۴۷۷۹۹۸
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۰ - 23 February 2015



مقایسه ای از ال جی G4 با سامسونگ Galaxy S6
دو پرچم دار بزرگ از دو شرکت کره ای قرار است تا چندی دیگر روانه بازار گوشی های هوشمند شوند. از هم اکنون پیرامون مشخصات آنها گفتگوها و حدس و گمان هایی به راه افتاده است و شایعات در خصوص ویژگیهای هر دو اینها مباحثی را مطرح کرده اند. بگذارید نگاهی به این ویژگیها داشته باشیم.
به گزارش «تابناک» قطعا ال جی G4 و سامسونگ Galaxy S6 را باید دو نمونه از گوشی های هوشمندی دانست که رقابتی شدید در بازار گوشی های هوشمند طی ماه های آینده به راه خواهند انداخت. در حالی که هنوز به شکل رسمی ویژگیهای این دو پرچم دار مشخص نشده است، اما پیرامون آنها شایعات و حدس و گمان های نزدیک به یقین در جریان است. در اینجا نگاهی به مقایسه این دو از روی همین مباحثی که تا کنون مطرح شده است می اندازیم:
مقایسه ای از ال جی G4 با سامسونگ Galaxy S6

صفحه نمایش با احتمال بسیار زیادی میتوان اذعان کرد که سامسونگ پرچم دار خود را با یک صفحه نمایش از نوع AMOLED و با وضوح Quad HD روانه بازار خواهد کرد. وضوحی که برابر با 2560 در 1440 پیکسل خواهد بود. اما هنوز در خصوص مشخصات صفحه نمایش پرچم دار ال جی نمیتوان به شکل قطعی اظهار نظر کرد. اما از آنجایی که نسخه قبلی این پرچم دار با صفحه نمایش Quad HD منتشر شده، میتوان اطمینان داشت که این نسخه نیز حداقل با صفحه نمایش مشابه روانه بازار شود. اما در مورد تکنولوژی مورد استفاده در پرچم دار ال جی تقریبا هیچ چیز مشخص نیست. اخیرا این شرکت اقدام به استفاده از تکنولوژی خود در صفحه نمایش ساعت های هوشمند یعنی P-OLED کرده است. همچنین مسئولان این شرکت اذعان کرده اند که هیچ گاه از خلاقیت و اختراع در خصوص G4 دست نخواهند کشید و در نتیجه باید منتظر صفحه نمایشی متفاوت از تکنولوژی G3 در پرچم دار جدید باشیم:
مقایسه ای از ال جی G4 با سامسونگ Galaxy S6

طراحی در خصوص طراحی پرچم دار سامسونگ تا کنون مباحث بسیار زیادی مطرح شده است. تا اینجا کاملا یقینی است که این هوشمند با یک قاب فلزی روانه بازار خواهد شد. همچنین گفته میشود پشت این گوشی قابی شبیه به شیشه خواهد داشت که قابل جدا سازی نیست و در نتیجه باتری این گوشی غیر قابل تعویض خواهد بود. همچنین اذعان شده است که یک نسخه از این هوشمند با عنوان Galaxy S6 Edge نیز روانه بازار خواهد شد:
مقایسه ای از ال جی G4 با سامسونگ Galaxy S6

در آن سوی در خصوص پرچم دار ال جی و طراحی آن چیز زیادی شنیده نشده است. به نظر میرسد که ال جی نیز مشابه سامسونگ از یک قاب فلزی برای پرچم دار خود استفاده کند و طراحی اصلی ال جی G3 در خصوص آن با تعبیه دکمه ها در پشت گوشی در مورد G4 نیز رعایت شود. CPU و GPU آنگونه که به نظر میرسد ال جی از استفاده از پردازشگر Snapdragon 810 کاملا راضی است و به احتمال بسیار زیاد از همین پردازشگر در G4 استفاده خواهد کرد. از آنجایی که این پردازشگر مشابه نمونه G3 و G Flex 2 خواهد بود باید دید که ال جی چه تمهیداتی برای رقابت با غول سامسونگ در نظر گرفته است. سامسونگ تایید کرده است که در پرچم دار جدید خود به هیچ وجه از نمونه Qualcomm استفاده نخواهد کرد. به احتمال بسیار زیاد این شرکت از چیپ خود یعنی Exynos 7420 SoC در پرچم دار جدید خود بهره خواهد برد و بنچمارک هایی فعلی به خوبی تایید میکنند این چیپ یک غول پردازشی قدرتمند است که از سایر پردازشگرها نتایج بهتری را ثبت کرده است. البته این موضوع هنوز به شکل رسمی تایید نشده است. البته شایعاتی نیز وجود دارد که سامسونگ از نمونه ای تغییر یافته از Snapdragon 810 بهره خواهد گرفت که این شایعه بسیار ضعیف است. دوربین ال جی به شکل مرموزی هنوز هیچ نکته ای در خصوص دوربین پرچم دار آینده خود افشا نکرده است. اما برخی حدس و گمانها حاکی از این است که این هوشمند دوربین 16 مگاپیکسل Wide Angel با وضوح 5312 در 2988 و همچنین سنسور 16:9 روانه بازار خواهد شد. البته اینها همه در حد حدس و گمان و شایعات است. زیر همانگونه که ذکر شد ال جی هنوز هیچ اشاره ای در خصوص دوربین پرچم دار آینده خود نکرده است. اما بر خلاف ال جی سامسونگ در خصوص دوربین پرچم دار خود بسیار پر گویی کرده است. گفته شده که این دوربین هوشمند ترین دوربین گوشی های اندروید خواهد بود. دوربین 20 مگاپیکسل با سنسور ISOCELL و OIS. البته پیش از این هم شاهد بوده ایم که در خصوص گوشی های هوشمند سامسونگ و دوربین های آن سخنان زیادی گفته میشود در نتیجه بهتر آن است که منتظر ورود آن به بازار طی ماه های آینده باشیم تا بتوان بهتر در این مورد قضاوت کرد.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن