تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بخشنده ترین شما پس از من کسی است که دانشی بیاموزد آنگاه دانش خود را بپراکند. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820449928




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایرانسل سیم‌کارت، اینترنت، مکالمه و شارژ رایگان اهدا می‌کند!


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: تا پایان نوروز ۹۴؛
ایرانسل سیم‌کارت، اینترنت، مکالمه و شارژ رایگان اهدا می‌کند!
ایرانسل از عرضه سیم کارت، اینترنت، مکالمه و شارژ رایگان به مشترکین جدیدی که تا 15 فروردین 94 به شبکه ایرانسل بپیوندند خبر داد.
به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ مشترکین برای درخواست سیم کارت هدیه، کافیست یک پیامک بدون متن به شماره ویژه 2112 ارسال کنند و پس از دریافت کدپستی ثبت شده در سیستم و بررسی آن، کافیست به منظور تایید نهایی این کدپستی، پیامک دیگری به شماره 2115 ارسال دارند. سیم کارت هدیه، بدون هزینه به نشانی محل سکونت مشترک ارسال خواهد شد.


ایرانسل سیم‌کارت، اینترنت، مکالمه و شارژ رایگان اهدا می‌کند!



مشترکینی که تا 15 فروردین 94 سیم کارت هدیه خود را فعال کنند، از یک گیگابایت اینترنت همراه یک ماهه رایگان سرویس "حساب چندکاربره" برخوردار می‌شوند. با استفاده از این سرویس، مشترکین می‌توانند بسته‌های اینترنت حساب چندکاربره را با دیگر مشترکین ایرانسل به اشتراک بگذارند. فعال سازی رایگان حساب چندکاربره ایرانسل با شماره‌گیری کد #1*3*400* ممکن است.

همچنین در همین بازه زمانی، مشترکین با هر بار شارژ حداقل 2 هزار تومانی سیم کارت خود، هزار تومان اعتبار هدیه 7 روزه برای مکالمه‌های ایرانسلی خود دریافت خواهند کرد. اعتبار هدیه هم روی سیم کارت اصلی و هم روی سیم کارت هدیه قابل دریافت است. همچنین تمامی مشترکین جدید، تا 15 فروردین 94 با خرید هر یک از بسته‌های اینترنت همراه با بیش از 5 هزار تومان قیمت، معادل 5 هزار تومان اعتبار رایگان مکالمه ایرانسلی با اعتبار زمانی 2 روز دریافت خواهند کرد.


ایرانسل سیم‌کارت، اینترنت، مکالمه و شارژ رایگان اهدا می‌کند!



مشاهده اطلاعات بیشتر در خصوص طرح‌های نوروزی ایرانسل و همچنین تخفیف تا 90 درصدی در مکالمات ایرانسل با استفاده از سرویس جزیره هوشمند، تخفیف 35 درصدی برای مکالمه و پیامک با استفاده از سرویس شماره جادویی، مکالمه رایگان با طرح قرمز یک ستاره، مدیریت هزینه با تعرفه‌های رنگی و بسته‌های افزایشی مکالمه، پیامک و اینترنت، از طریق وبسایت رسمی این اپراتور به نشانی www.irancell.ir ممکن است.


















اخبار مرتبط

مراسم دومین دوره جایزه چالش نوآورانه ۲۰ اسفند ماه ۹۳ برگزار می‌شود
Seagate seven، شاهکار جدید در دنیای ذخیره سازی
قیمت روز تبلت در بازار ایران + جدول
تصاویری زیبا از گوشه و کنار کشور عزیزمان (۲۶) + عکس




کد خبر: ۵۱۴۱۳۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن