تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس رابطه اش را با خدا اصلاح كند، خداوند رابطه او را با مردم اصلاح خواهد نمود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819090785




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نصراله زاده: مسئولان فرصت دهند تا کنعانی در خدمت ملوان باشد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
نصراله زاده: مسئولان فرصت دهند تا کنعانی در خدمت ملوان باشد
سخنگوی باشگاه ملوان گفت: امیدوارم مسئولان فدراسیون و تیم این فرصت را به تیم ما بدهند تا در این مرحله کنعانی در خدمت تیم ملوان باشد.
محمد رضا نصراله زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره جلوگیری باشگاه ملوان از حضور کنعانی زادگان در تیم امید اظهار داشت: در صورت کنعانی از بازیکنان تاثیر گذار تیم  ما است باید بگویم کادر فنی نیز به این بازیکن احتیاج دارد و ما ضمن احترام خاصی که به کفاشیان، حبیب کاشانی و کادر فنی تیم امید قائل هستیم درخواست داریم مسئولان فدراسیون و تیم امید شرایط ما را در نظر بگیرند.
 وی بیان کرد: در حال حاضر با توجه به شرایطی که این تیم در لیگ برتر دارد و از آنجایی که چشم امید میلیون‌ها انسان شمال کشور به سرنوشت ملوان دوخته شده است احساس می‌کنیم که شرایط تیم ملوان کمتر از تیم ملی امید نباشد.

وی تصریح کرد: همان طور که نظاره گر بودیم تیم ما با مشکلات عدیده‌ای از جمله استفاده از بازیکن سرباز که از ابتدای فصل تاکنون بی پاسخ مانده و حق پخش تلویزیونی هم که به باشگاه پرداخت نشده است و پنجه نرم کرده است بر همین خاطر امیدوارم مسئولان است فرصت را بدهند که در این مرحله کنعانی در خدمت تیم ملوان باشد و البته نکته قابل  توجه این است که ما در گذشته این بازیکن را در اختیار تیم ملی امید قرار داده بودیم و از  این نظر هیچ گونه مشکلی نداشتیم  اما، در حال حاضر شرایط به گونه‌ای خواهد بود که بهتر است این بازیکن در کنار تیم بماند.

نصراله زاده عنوان کرد: تا قبل از 15  اسفند سعی خواهیم کرد تا میزاند قراردادهای بازیکنان را به حدود 60  درصد برسامنیم و از طرفی دیگر قراراست پاداش‌های بازیکنان به زودی پرداخت شود.

وی عنوان کرد: باید بگویم که از این  به بعد تمام بازی‌های ملوان که در انزلی برگزار می‌شود با تقبل از سوس مالک باشگاه رایگان خواهد بود تا هواداران بتوانند  از نزدیک نظاره گر بازی‌ها باشند.

انتهای پیام/






کد خبر: ۵۱۴۰۶۰۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن