تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس سنت نيكويى را بنا نهد، اجرى برابر اجر همه عمل‏كنندگان به آن عمل تا روز قي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798495998




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افتتاح چهاردهمين کنفرانس بين‌المللي مهندسي ترافيک


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ اسفند ۱۳۹۳ (۱۱:۳۸ق.ظ)
با حضور اساتيد ترافيک از۴ قاره جهان و 31 استان در برج ميلاد؛ افتتاح چهاردهمين کنفرانس بين‌المللي مهندسي ترافيک معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري تهران گفت: اين کنفرانس علمي که يکي از مهم‌ترين رويدادهاي بين‌المللي در حوزه مهندسي ترافيک محسوب مي‌شود، ميزبان اساتيد و صاحب‌نظران ترافيک از ۳۱ استان کشور و کشورهايي از ۴ قاره جهان است.
به گزارش خبرگزاري موج، مهندس سيد جعفر تشکري هاشمي افزود: کنفرانس مهندسي ترافيک به‌عنوان يکي از همايش‌هاي معتبر جهاني از غناي علمي بسيار بالايي برخوردار است و با استقبال و حضور گسترده متخصصان داخلي و خارجي روبه‌روست، چنانچه در سال جاري يک هزار و ۳۶۴ مقاله از سوي پژوهشگران ايراني به اين کنفرانس ارائه‌ شده، ضمن اينکه از ۱۵ کشور دنيا نيز مقالاتي را دريافت کرده‌ايم.
وي با تأکيد بر اينکه در اين کنفرانس، ۱۷۴ مقاله برتر از سوي سخنرانان در ۳۶ پنل تخصصي و ۲۰۰ مقاله ديگر نيز به‌وسيله پوستر ارائه مي‌شود، اعلام کرد: ازجمله ويژگي‌هاي کنفرانس امسال، هماهنگي با چهارمين کنفرانس ترافيک مادريد (ICTTE) به‌عنوان يکي از معتبرترين کنفرانس‌هاي بين‌المللي ترافيک است که به صورت دوسالانه برگزار مي‌شود که امسال قرار است به صورت مشترک در تهران برگزار شود که به اين منظور، پايتخت کشورمان هم‌زمان مجري اين کنفرانس و ميزبان مهماناني از کشور اسپانياست.
ارائه ۱۷۶ مقاله علمي در ۳۶ پنل تخصصي
معاون شهردار تهران با اشاره به اينکه امسال ۱۳ استاد برجسته و پژوهشگر بين‌المللي ترافيک از اقصي نقاط دنيا در کنفرانس مهندسي ترافيک حضور دارند، اظهار کرد: از ابتداي امسال، ۹ جلسه هيأت علمي کنفرانس با حضور حدود ۵۰ استاد برجسته کشور برگزار شده و با اغتنام فرصت، در تلاش هستيم تا در نتايج خروجي اين کنفرانس بتوانيم به مجموعه‌اي از کاربست‌هاي اجرايي که هم در ترافيک تهران و هم در ترافيک ساير شهرها و کلان‌شهرهاي کشورمان قابل‌ استفاده باشد، دست پيدا کنيم.
مهندس تشکري هاشمي با بيان اينکه بسياري از فعاليت‌هايي که مديريت شهري طي سال‌هاي اخير در حوزه حمل‌ونقل و ترافيک انجام داده، محصول پژوهش‌هايي است که نتايج آن در دوره‌هاي گذشته اين کنفرانس ارائه‌ شده، تصريح کرد: در کنفرانس امسال، بالغ‌ بر ۴ هزار پژوهشگر از سراسر کشور حضور پيدا مي‌کنند و پيش‌بيني مي‌شود ۱۶ کارگاه علمي و دو ميزگرد تخصصي اين کنفرانس مورد استقبال کم‌نظير عموم شرکت‌کنندگان؛ به‌ويژه دانشجويان قرار گيرد.
وي با تأکيد بر اينکه براي حاضران در اين کنفرانس، تورهاي بازديد از پروژه‌هاي عمده ترافيکي تهران و فعاليت‌هاي برجسته مرتبط با حمل‌ونقل و ترافيک نيز پيش‌بيني‌ شده، ‌ اضافه کرد: اين کنفرانس که صبح روز سه‌شنبه، پنجم اسفند، آغاز مي‌شود، پس از ارائه ۱۷۴ مقاله برتر در ۳۶ پنل تخصصي، عصر روز چهارشنبه، ششم اسفند، به کار خود پايان مي‌دهد.
گفتني است «چهاردهمين کنفرانس بين‌المللي مهندسي حمل‌ونقل و ترافيک»، ساعت ۸ صبح روز سه‌شنبه، پنجم اسفند، در مرکز همايش‌هاي بين‌المللي برج ميلاد تهران افتتاح مي‌شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن