تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):روزه دارى (در حكم) دهانى است كه جز به خير سخن نگويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819800266




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستگيري سردسته متواري باند کلاهبرداران 20 ميليارد توماني در البرز


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ اسفند ۱۳۹۳ (۱۱:۱۹ق.ظ)
دستگيري سردسته متواري باند کلاهبرداران 20 ميليارد توماني در البرز فرمانده انتظامي استان البرز گفت: آخرين عضو باند 3نفره کلاهبرداران وجاعلان حرفه اي ميلياردي شناسايي و توسط پليس امنيت عمومي استان البرز دستگير شد.
به گزارش خبرگزاري موج، سردار «کامراني صالح» با اعلام اين خبر گفت: سال 1392 در پي شکايت‌هاي متعدد شهروندان مبني بر اينکه از سوي يک باند مورد کلاهبرداري قرارگرفته‌اند و اعضاي اين باند با فروش زمين‌هايي که در منطقه ساوجبلاغ استان البرز متعلق به مال غير بوده از اين افراد مبالغ هنگفتي را کلاهبرداري کرده‌اند، شناسايي اعضا باند و دستگيري آن‌ها در دستور کار مأموران انتظامي قرار گرفت.
وي افزود: هويت اصلي اعضا اين باند و شگرد کلاهبرداري آن‌ها در همان سال مشخص و طي انجام کارهاي اطلاعاتي دستگير و تحويل مراجع قضايي و ازآنجا روانه زندان شدند، اما متهم اصلي و رئيس اين باند 3 نفره به نام (ح - ش) همچنان متواري بود تا اينکه اين فرد توسط مأموران پليس اطلاعات و امنيت عمومي استان البرز دستگير شد.
سردار کامراني صالح بيان داشت: سردسته اين باند پس از دستگيري اعتراف کرد به همراه ساير اعضاء باند از سال 1389 با استفاده از جعل عنوان و معرفي خود به نام مهندس، رئيس ارگان‌هاي دولتي و يا منتصب دانستن خود به ادارات و ارگان‌هاي مختلف لشگري و کشوري و همچنين جعل اسناد، اراضي که متعلق به غيرو يا ستاد اجرايي فرمان حضرت امام (ره) بوده را به شهروندان فروخته‌اند تا اينکه در سال 1392 با طرح شکايت مالباختگان به مراجع قضايي از سوي پليس مورد شناسايي قرارگرفته اند، و باند آن‌ها متلاشي شد.
فرمانده انتظامي استان البرز در پايان گفت: برابر ارزش‌گذاري و ارزيابي اراضي حدوداً مبلغ 20 ميليارد تومان توسط اين باند کلاهبرداري صورت گرفته است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن