تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):رستگـار نمی شوند مـردمـى که خشنـودى مخلـوق را در مقـابل غضب ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819962773




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرداخت بيش از 56 ميليون ريال توسط خيرين براي تامين بيمه بلند ايتام


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ اسفند ۱۳۹۳ (۱۹:۲۷ب.ظ)
مديرکميته امداد شهرستان شيراز: پرداخت بيش از 56 ميليون ريال توسط خيرين براي تامين بيمه بلند ايتام مرآت رسولي مدير کميته امداد شهرستان شيراز اعلام نمود: در اقدامي خدا پسندانه خيرين و حاميان طرح اکرام ايتام شيرازي، تعداد 257 نفر از فرزندان معنوي خود را به منظور سرمايه گذاري و تامين آينده آنان، اقدام به بيمه کردن اين عزيزان در قالب بيمه آتيه کردند.
به گزارش خبرگزاري موج، مرآت رسولي، مدير اين شهرستان، ضمن سپاس از خيرين به خاطرارتباط دائم با اين نهاد گفت: تعدادي از حاميان طرح اکرام ايتام که به صورت دائم با اين نهاد همکاري مستقيم دارند، با استفاده از ظرفيت بيمه دي و هزينه کرد مبلغ ماهيانه 56 ميليون و 540 هزار ريال اقدام به بيمه فرزندان معنوي خود تحت عنوان بيمه آتيه کردند.
وي خاطر نشان کرد: سرانه اختصاص يافته براي هر فرزند يتيم ماهيانه 220 هزار ريال است که تمام عوايد طرح مذکور همچون سرمايه گزاري، اخذ تسهيلات، خسارت حوادث در طول مدت مشمول طرح بودن و پس از آن با به سن قانوني رسيدن فرزند همه مبالغ سرمايه گزاري شده صرف امور اشتغال، معيشتي، و ازدواج اين عزيزان خواهد شد.
مدير شهرستان شيراز تصريح کرد: در حال حاضر بيش از 335 حامي به صورت دائم سرپرستي 403 فرزند غير يتيم تحت حمايت را در قالب وام محسنين به عهده دارند که مشارکتهاي مادي و معنوي خود را به خانواده ها وفرزندان تحت حمايت به صورت ماهيانه و مناسبتهاي مذهبي هديه مي کنند.
رسولي تصريح کرد: ايتام نيازمند تحت حمايت در اين نهاد داراي شناسنامه نيازمندي با اولويتهاي نياز سنجي شده هستند که به محض مراجعه حامي نوع نياز فرزند و خانواده در اختيار حامي قرار داده ميشود سپس کمکها با اطلاع حامي و ارائه بيلان ماهيانه و ساليانه به وي، صرف اموري همچون خريد مسکن، تامين جهيزيه و هديه ازدواج، درمان و تحصيل ايتام مي شود.
رسولي شماره تلفنهاي 36270161 و 36270162 را آماده پاسخگوئي به هر گونه سوال همشهريان در اين مورد اعلام کرد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن