تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):چه چيز مانع مى شود كه هر گاه بر يكى از شما غم و اندوه دنيايى رسيد، وضو بگيرد و به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813132770




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جایزه اسکار چه نسبتی با حادثه «شارلی‌ابدو» دارد؟


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


خبرنگار افتخاری؛
جایزه اسکار چه نسبتی با حادثه «شارلی‌ابدو» دارد؟
در جشنواره فیلم "سزار" که به اسکار فرانسه معروف است فیلم "تیم بوکتو" مقام اول را به دست آورده است که داستان این فیلم، مردم تحت حاکمیت اسلام‌گرایان در "مالی" است که در این فیلم اسلام‌گرایان به قتل و کشتار مردم بی‌دفاع می پردازند.



  باشگاه خبرنگاران افتخاری جام نیوز/ سرویس بین الملل؛ "ساسان خدایی" در وبلاگ «سانتریفیوژ» نوشت: جایزه آکادمی که آن را به‌طور غیررسمی اسکار (Oscar) می‌نامند، جایزه‌ای است که هر ساله توسط آکادمی علوم و هنرهای تصاویر متحرک (AMPAS) آمریکا به بهترین آثار صنعت سینما اهدا می‌شود. این مراسم یکی از شاخص‌ترین مراسم‌های اهدای جوایز در جهان است و هر ساله در بیش از ۱۰۰ کشور جهان به‌صورت زنده پخش می‌شود. جایزه اسکار یکی از نه جایزه از جوایز آکادمی است. همچنین در بخش رسانه، قدیمی‌ترین مراسم اهدای جوایز به شمار رفته و جوایزی نظیر جایزه گرمی (برای موسیقی)، جایزه امی (برای تلویزیون) و جایزه تونی (برای تئاتر) پس از آن شکل گرفتند. آکادمی علوم و هنرهای تصاویر متحرک توسط لوئیز بی. مایر مدیر استودیوی متروگلدوین مایر ایجاد شد.


جایزه اسکار قله کار یک فیلم ساز محسوب میشود.از طرفی غرب و کشورهای غربی همیشه این ادعا را داشته اند که هنر و ورزش در این کشورها هیچ ربطی به سیاست ندارد و هرگز مقاصد سیاسی در این کشورها در ورزش و هنر دخالت داده نمی شود.

یکی از این کشورهای غربی مدعی آزادی بیان، کشور فرانسه است که خود را مهد آزادی بیان می داند اما دقیقا بیشترین فشارها در اروپا و غرب به اقلیت های مذهبی و ازجمله مسلمانان در همین کشور اتفاق می افتد.

 یادمان نرفته است که سناریوی اسلام هراسی صهیونیسم بین الملل هم از همین کشور یعنی فرانسه کلید خورد و سناریوی کاملا ساختگی و از پیش طراحی شده شارلی ابدو برای مظلوم نمایی یهودی ها و اسلام هراسی در این کشور بازی شد تا جایی که بعد از کشته شدن چند نفر در فرانسه توسط یک شهروند فرانسوی که به ادعای دولت مردان فرانسوی مسلمان بوده است، 40 رئیس جمهور کشورهای جهان را به خیابان های فرانسه کشاندند تا با خانواده های این چند یهودی کشته شده ابراز همدردی کنند و از همه مهمتر اینکه نخست وزیر رژیم صهیونیستی هم فرصت را مغتنم بشمارد و دوباره بر طبل اسلام هراسی بزند و شاهد مثالش هم سناریوی خود ساخته شارلی ابدو باشد.

ناگفته نماند این همبستگی سران غربی در فرانسه در شدیدترین تدابیر امنیتی و در یک خیابان خلوت صورت گرفت.

بعد از آن بود که یک شهروند دانمارکی هم به چند یهودی ساکن دانمارک حمله و آنها را به قتل رساند تا این بارهم بالاترین مقام اجرایی دانمارک بر سر مزار این دو یهودی رفته و با خانواده های آنها و تمام یهودیان اسرائیل ابراز همدردی کند!  آیا واقعا در غرب وحشی، یک رئیس جمهور یا نخست وزیر برای کشته شدن چند شهروند عادی، ابراز همدردی میکند و به بر سر مزار آنها حاضر می شود یا اینکه شهروندان یهودی در اروپا از ارج و قرب بیشتری نسبت به سایرین برخوردارند!؟

چند ساعت بعد از حادثه دانمارک بود که نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای چندمین بار از یهودیان ساکن اروپا درخواست کرد که به دلیل عدم امنیت در اروپا به سرزمینهای اشغالی نقل مکان کنند(سناریومظلوم نمایی یهود) که این صحبت های نتانیاهو با عکس العمل زودهنگام رئیس جمهور فرانسه و نخست وزیر دانمارک همراه بود و این دونفر از یهودیان ساکن کشورشان درخواست کردند که کشور خود را ترک نکنند و برای راضی کردن اسرائیلی ها به آنها قول دادند که برای شهروندان یهودی شان تدابیر امنیتی بیشتری تامین کنند و همین بهانه ای شد برای اسلام ستیزی و فشار بیشتر مسلمانان در اروپا.

حالا یکی دیگر از قسمت های پروژه اسلام ستیزی جوایز سینمایی به فیلم هایی است که موضوعشان اسلام هراسی است.

در جشنواره فیلم "سزار" که به اسکار فرانسه معروف است فیلم "تیم بوکتو" مقام اول این جشنواره را به دست آورده است که داستان این فیلم، مردم تحت حاکمیت اسلام گرایان در کشور مالی است که در این فیلم اسلام گرایان به قتل و کشتار مردم بی دفاع می پردازند.

روز یکشنبه سوم اسفند ماه، قهرمان های اسکار امسال هم معرفی می شوند و در بخش فیلم های غیر زبان انگلیسی 5 فیلم نامزد شده اند که یکی از آن فیلم ها همین فیلم "تیم بوکتو" است که در فرانسه مقام نخست را به دست آورده و و به نظر می رسد که اگر قرار باشد سناریوی اسلام ستیزی غربی ها و مظلوم نمایی یهودیان جامه عمل بپوشد باید در اسکار هم فیلم "تیم بوکتو" یا یک فیلم دیگری که در مورد هولوکاست است مقام اول را به دست بیاورد. احتمالا در آخر این سناریو هم یک ائتلاف عمومی و جهانی بر علیه اسلام شکل میگیرد تا غربی ها به بهانه آن بتوانند در هرکجا که خواستند دخالت کرده و مسلمانان انقلابی را سرکوب کنند دقیقا مثل جریان 11 سپتامبر که بهانه ای شد برای حمله به کشور مسلمان افغانستان.
      دانلود

و در آخر گفتنی است که این موضوع بسیار جالب است که کشته شدن2 یهودی دانمارکی برای آمرکایی ها بسیار مهمتر از کشته شدن  3 شهروند مسلمان آمریکایی به دست یک جانی اسلام ستیز است و... "تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل"   **شما هم می‌توانید خبرنگار افتخاری جام باشید. کافی است خبر، گزارش، یادداشت و تصاویری را که خودتان تهیه و تنظیم کرده‌اید به [email protected] ارسال نمایید یا اینجا بارگذاری کنید.**     104  


لینک

لینک


۰۳/۱۲/۱۳۹۳ - ۲۲:۱۶




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن