تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مبادا اعمال نیک را به اتکاى دوستى آل محمد (ص) رها کنید، مبادا دوستى آل محمد (ص) ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820543445




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرار نژاد فلاح از سوالات خبرنگاران


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: فرار نژاد فلاح از سوالات خبرنگاران
محمد حسين نژاد فلاح مي گويد فعلا قصد ندارد درباره حضور برانکو و قطبي در پرسپوليس صحبتي کند و فعلا همه فکر و ذهنش بازي روز سه شنبه با لخويا قطر در ليگ قهرمانان اسيا است.

به گزارش "ورزش سه"، او که صبح امروز در مراسم تودیع خودش و معارفه رئیس جدید اداره کل تربیت بدنی تهران حضور داشت بارها بارها با این سوال روبرو شد که تکلیف سرمربی پرسپولیس چه می شود و البته جوابی به آن نداد. این سوالات و جواب های قائم مقام باشگاه پرسپولیس را بخوانید:

وضعیت سرمربی تیم پرسپولیس چه می شود؟

آنچه در حال حاضر مهم است آقای درخشان و بازی روز سه شنبه پرسپولیس است.

اما قطبی و برانکو در صحبت هایی که داشته اند از حصول توافق با باشگاه پرسپولیس خبر داده اند؟

پاسخ من همان جواب قبلی است . تمام تمرکز من، درخشان و بازیکنان و حتی هواداران و رسانه ها باید روی بازی سه شنبه مقابل لخویا باشد چرا که این بازی حکم ملی برای ما دارد و باید با پیروزی از زمین خارج شویم.

یعنی با قطبی و برانکومذاکره نکرده اید؟

ما باید تلاش کنیم تمرکز مان روی بازی سه شنبه و حمید درخشان باشد و همه کمک کنند یک بازی خوب انجام دهیم.

اگر بازی روز سه شنبه با نتیجه شکست بازی پرسپولیس رقم بخورد آیا درخشان برکنار می شود ؟

خیر آنچه که مهم است تمرکز درخشان، بازیکنان، مدیریت باشگاه و هواداران بر روی بازی است.هر مشکلی وجود دارد باید حل شود. اگر به داخل زمین برمی گردد کادر فنی و بازیکنان باید آن را حل کنند و اگر مربوط به مسائل مالی است من تلاش می کنم مشکلات حل شود. تمام تمرکز ما روی بازی با لخویا در روز سه شنبه است.باشگاه پرسپولیس بدهی هایی از قبل دارد که باعث سخت شدن کار این تیم برای بازی های پیش رو شده است و مهمترین اقدام ما در حال حاضر با توجه به شرایط فعلی جذب مربی خارجی و داخلی نیست.

آیا در صورت برکناری حمید درخشان برانکو سرمربی تیم پرسپولیس خواهد شد ؟

در حال حاضر هیچ پاسخی ندارم و موضوع همان است که گفتم، باید بر روی بازی روز سه شنبه پرسپولیس تمرکز کنیم. سرمربی تیم پرسپولیس همچنان این تیم را در بازی های پیش رو در لیگ برتر و جام باشگاههای آسیا همراهی خواهد کرد و امیدواریم با پیروزی مسابقات پیش رو را پشت سر بگذاریم.



1393/12/03 14:43





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن