تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):چیزی با چیزی نیامیخته است که بهتر از حلم با علم باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820064474




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اطلاعیه خانواده مرحوم صادق طباطبایی/ تشییع ٥ شنبه از حسینیه جماران انجام می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: اطلاعیه خانواده مرحوم صادق طباطبایی/ تشییع ٥ شنبه از حسینیه جماران انجام می‌شود سیاست > احزاب و شخصیت‌ها - نسیم آنلاین نوشت:




خانواده صادق طباطبایی در پی درگذشت آن مرحوم اطلاعیه ای صادر کرد. در این اطلاعیه آمده است: امیدواریم بتوان پیکر او را سریع‌تر به ایران بازگرداند تا با بدرقه دوستدارانش در آرامگاه خویش بیارامد. اطلاعات دقیق‌تر در این باره متعاقباً اعلام خواهد شد. در پی مراجعات و پرسش‌های مکرر امت خداجو و علاقمندان به بیت حضرت امام خمینی(س) و حضرات آیات طباطبایی و صدر به استحضار می‌رساند که تشییع دکتر سید صادق طباطبایی(ره) پس از انتقال پیکر آن مرحوم از آلمان به ایران، صبح روز ٥ شنبه از حسینیه جماران انجام می‌شود. بنا بر این گزارش پیکر آن مرحوم پس از انجام مراسم در کنار مادرشان در حرم امام خمینى به خاک سپرده خواهد شد. جزییات مراسم بزرگداشت آن مرحوم متعاقبا اعلام می شود. همچنین خانواده صادق طباطبایی در پی درگذشت آن مرحوم اطلاعیه ای صادر کرد: انا لله و انا الیه راجعون
دکتر سید محمدصادق طباطبایی، این پرورش یافته بیوت آیات عظام صدر و سلطانی طباطبایی، در سحرگاه روز دوم اسفند در سن ٧١ سالگی رخت از این جهان برکشید. او متولد پنجم فروردین ماه، دارای مدرک دکترای بیوشیمی بود و آثار بسیاری در زمینه های علوم سیاسی، ارتباطات و تاریخ معاصر از او به یادگار مانده است.
تصویر او در کنار امام خمینی و امام موسی صدر و به عنوان شخصیتی کلیدی در فعالیت های دانشجویان ایرانی خارج از کشور، در ذهن تاریخ خواهد ماند.
اینک او پس از طی دوره یک ساله بیماری با روحیه ای ستودنی و همواره شاکر، بر کرانه زندگی ابدی ایستاده است. پروردگارا، او را به دیده مغفرت نگریسته، به آغوش رحمت بی منتهای خویش بپذیر، آمین!
امیدواریم بتوان پیکر او را سریع تر به ایران بازگرداند تا با بدرقه دوستدارانش در آرامگاه خویش بیارمد. اطلاعات دقیق تر در این باره متعاقباً اعلام خواهد شد.
فاطمه صدرعاملی، غزاله طباطبایی، عدنان طباطبایی  
23231  

کلید واژه ها: سیدصادق طباطبایی -




یکشنبه 3 اسفند 1393 - 10:59:48





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن