تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مبادا جز حق، با تو اُنس بگيرد و جز باطل، از تو بهراسد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798973967




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درخشان: جانشین من هم نمی‌تواند نتیجه بگیرد


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: درخشان: جانشین من هم نمی‌تواند نتیجه بگیرد
حميد درخشان در پايان تمرين امروز پرسپوليس در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" از تمام مسوولان تيم خواست تنها به تمرکز پرسپوليس بيانديشند.
به گزارش نامه نیوز، حمید درخشان با تکرار حرف هایش پیش از بازی صبا که اعلام کرده بود نام بردن از گزینه های سرمربی گری پرسپولیس در این مقطع اشتباه است گفت: در این مقطع حساس که تیم روند خوبی از نطر بازی دارد همه باید تلاش کنند تیم در نهایت تمرکز به کار خود ادامه دهد.پرسپولیس در 4 بازی گذشته حداقل از بعد بازی چیزی از حریفان خود کم نداشته. در بازی با ذوب و ملوان به هیچ وجه شایسته شکست نبودیم و هیچ کس نمی تواند منکر این قضیه بشود. در بازی پدیده در عین شایستگی از یکی از موقعیت ها استفاده کردیم و پیروز شدیم و درنهایت در بازی صبا اسیر بدشانسی شدیم.بدشانسی، بدشانسی و بدنشانسی این تنها چیزی است که می توانم در مورد نتایج پرسپولیس به کار ببرم.

درخشان در ادامه درباره گزینه های جانشین خود گفت: چرا زمانی که تیم روند خوبی دارد چنین بحث هایی مطرح می شود آیا تیم بد بازی می کند؟ بگذارند تیم در نهایت آرامش و تمرکز خواسته هواداران که برد است را به دست بیاورد.

درخشان در ادامه در مورد بازی حساس تیمش برابر لخویا در لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما برابر یک تیم اروپایی بازی داریم تیمی که 14 بازیکن خارجی تابعه قطر دارد و 4 بازیکن هم خارجی گرفته است. به هیچ وجه کار آسانی نداریم شرایط این دیدار و حساسیت آن را به بازیکنانم منتقل کردم و مطمئنا با آمادگی کامل به مصاف لخویا می رویم.

وی با دعوت از هواداران پرسپولیس به استادیوم آزادی گفت: حضور آنها انگیزه آنها را برای برد بیشتر می کند وما را در مسیر برد قرار خواهد داد.

درخشان با رد شایعه استعفایش در پایان این دیدار گفت: مگر من قرار است مجانی برای پرسپولیس کار کنم؟ تیمی را تحویل گرفتم که انگیزه برد نداشت. اما همانطور که در بازی با صبا دیدید تیم حریف را ناچار به عقب نشینی به محوطه جریمه شان کردیم. نمی دانم این شایعه را از کجا آورده اند؟ من برای این تیم زحمت کشیده ام. تیمی که هجومی و اینقدر با زحمت بازی می کند ثمره تلاش صبح و ظهر و شبانه من است. تنها مشکل ما این بود که تیم گل نمی زند.

وی ادامه داد: این طبیعت فوتبال است تیمی مثل رئال مادرید هم ممکن است در یک بازی توپ هایش درون دروازه نرود. این دلیل بر بد بودن وزارت ورزش نیست . یک روز هم گره باز می شود و توپ ها وارد دروازه می شود.

وی تاکید کرد: حرفم این است و باز هم تکرار می کنم ما نیاز به آرامش داریم .حمید درخشان هم نباشد و کس دیگری را بیاوردند و شرایط همین طور باشد مسلما او هم نمی تواند نتیجه بگیرد.همه باید کمک کنند تا  این خان را پشت سر بگذاریم .


منبع: ورزش سه


۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن