تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه (س):آن گاه كه در روز قيامت برانگيخته شوم، گناهكاران امّت پيامبر اسلام را شفاعت خواهم كرد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820200379




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار فیروزآباد: دانشگاه فیروزآباد متولی فرهنگ‌سازی و رونق صنایع داخلی شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرماندار فیروزآباد:
دانشگاه فیروزآباد متولی فرهنگ‌سازی و رونق صنایع داخلی شود
فرماندار فیروزآباد گفت: اگر بخواهیم جوانان ما بیکار نباشند و تولیدات داخلی تشویق شود، باید فرهنگ استفاده از کالاها و رونق صنایع داخلی گسترش یابد و این امر به عهده دانشگاه‌های این شهرستان است.

خبرگزاری فارس: دانشگاه فیروزآباد متولی فرهنگ‌سازی و رونق صنایع داخلی شود



به گزارش خبرگزاری فارس از فیروزآباد، ابراهیم استوار میمندی بعدازظهر امروز در جلسه کمیته مبارزه با قاچاق کالا و ارز این شهرستان که با حضور برخی مسئولان شهرستانی در سالن فرمانداری فیروزآباد برگزار شد اظهار داشت: هر چه در کشور میزان قاچاق کالا بیشتر باشد به همان مقدار اقتصاد آن کشور ضعیف‌تر و شکننده‌تر خواهد شد.
وی افزود: سالانه بیش از 4 میلیارد دلار قاچاق در کشور صورت می‌گیرد که به همین میزان اشتغال ما کاهش پیدا می‌کند و ارزش‌افزوده ملی کاهش می‌یابد.
استوار میمندی اضافه کرد: قاچاق اقتصاد ما را سال‌به‌سال ضعیف‌تر می‌کند و این مهم است که اهمیت کار مبارزه با قاچاق کالا و ارز را بالا می‌برد.
وی بیان داشت: درصورتی‌که بخواهیم برای جوانان اشتغال‌زایی داشته باشیم و کشور آینده مطمئنی داشته باشد باید جلوی قاچاق کالا گرفته شود.
نماینده سیاسی دولت در شهرستان فیروزآباد گفت: قاچاق انواع و سطوحی دارد و درصورتی‌که بخواهیم با آن مبارزه کنیم به‌صورت جدی باید جلو محموله‌های بزرگ و سنگین کالا که از کشورهای دیگر بدون مجوز وارد می‌شود را بگیریم.
وی خاطرنشان کرد: در شهرستان فیروزآباد که به‌عنوان یکی از گلوگاه‌های مهم و مسیرهای ترانزیتی عبور کالای قاچاق در کشور است باید تلاش بیشتری برای مبارزه با این پدیده در آن صورت گیرد.
استوار میمندی تصریح کرد: اگر می‌خواهم در پیشگاه خداوند و مردم مدیون نباشیم باید پای‌کار بایستیم و مانع از ضربه خوردن اقتصاد مملکت و تولیدات داخلی شویم.
فرماندار شهرستان فیروزآباد افزود: ایران در برخی از محصولات به‌عنوان یکی از مهم‌ترین تولیدکنندگان مهم اجناس مرغوب و باکیفیت دنیا محسوب می‌شود اما به دلیل نبود آگاهی و تبلیغات مناسب این اجناس با مارک‌های خارجی بهتر بازاریابی و به فروش می‌رسد.
وی ادامه داد: دانشگاه‌ها، ادارات تبلیغات، ارشاد اسلامی و ... که متولیان امر فرهنگ‌سازی هستند وظیفه ‌دارند که مبارزه با قاچاق را نهادینه و اجناس ایرانی را معرفی کنند.
 استوار میمندی اضافه کرد: اگر بخواهیم جوانان ما بیکار نباشند و تولیدات داخلی تشویق شود، باید فرهنگ استفاده از کالاها و رونق صنایع داخلی گسترش یابد و این امر به عهده دانشگاه‌هاست.
وی گفت: این فرهنگ‌سازی باید از جامعه کوچک که همان خانواده است آغاز شود، سپس به جامعه بزرگ‌تر که آموزش‌وپرورش و جامعه بزرگ‌تر و تکمیلی که دانشگاه‌ها هستند صورت گیرد. انتهای پیام/2448/ر

93/12/02 - 14:21





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن