تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ما اهل بيت، وعده‏هاى خود را براى خودمان، بدهى و دِين حساب مى‏كنيم، چنانكه رسول اكر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803122943




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرمربی تیم پاس: بازیکنان جدید عصای دست پاس شدند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: سرمربی تیم پاس:
بازیکنان جدید عصای دست پاس شدند
سرمربی تیم پاس همدان گفت: بازیکنانی که در نیم‌فصل به خدمت گرفتیم با درخشش خود عصای دست پاس برای رسیدن به صدر جدول شدند.

خبرگزاری فارس: بازیکنان جدید عصای دست پاس شدند



داوود مهابادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه روند تیمی پاس بسیار مطلوب پیش می‌رود، اظهار کرد: خوشبختانه بازیکنان از هر نظر آماده هستند و با انگیزه بالا بازی‌ها را برای رسیدن به لیگ برتر ادامه می‌دهند.

وی ادامه داد: در هفته گذشته موفق شدیم در بندرعباس تیم شهرداری این شهر را شکست دهیم و با کسب هر سه امتیاز بازی به صدر جدول برسیم.

سرمربی تیم پاس همدان تصریح کرد: پیروزی در برابر شهرداری بندرعباس بسیار شیرین بود زیرا اختلاف دما، شرجی بودن هوا و اختلاف سطح همدان از بندرعباس بازی را برای بچه‌ها با مشکل مواجه کرده بود اما با غیرت بازیکنان موفق به شکست این تیم شدیم.

وی بازی بعدی مقابل سیاه‌جامگان را نردبان صعود این تیم عنوان کرد و گفت: بازی برابر تیم سیاه‌جامگان برای ما 6 امتیازی است زیرا ضمن افزایش امتیازات خود از رقیب مشهدی خود هم فاصله خواهیم گرفت. مهابادی با بیان اینکه پیروزی برابر این تیم می‌تواند تضمین حفظ صدرنشینی ما باشد، ادامه داد: با تمام قوا به مصاف سیاه‌جامگان خواهیم رفت زیرا برای این بازی، محرومی نداریم و تنها مصدوم ما صادقی کرمی نیز به احتمال قوی به این بازی خواهد رسید.

وی با بیان اینکه در بازی آینده برابر تیم مشهدی کفه ترازو به سمت ما سنگین‌تر است، ابراز کرد: از آن جا که در همدان میزان هستیم، این یک امتیاز مثبت برای تیم است. سرمربی تیم پاس همدان گفت: امیدوارم بازیکنان با اجرای دقیق خواسته‌های ما در زمین پیروزی دلچسبی را کسب کنند.

وی با بیان اینکه تمام بازی‌های باقی مانده ما حکم فینال را دارد، افزود: پاس همدان هشت بازی دیگر را برای رسیدن به لیگ برتر در پیش دارد که ما به تمام این بازی‌ها به عنوان یک فینال نگاه می‌کنیم. مهابادی با اشاره به اینکه برای رسیدن به هدف اصلی تیم یعنی لیگ برتر تلاش خواهیم کرد، ادامه داد: در این هشت بازی جای هیچ اشتباهی نداریم زیرا تیم‌ها به دو گروه تقسیم شده‌اند که یا برای صعود می‌جنگند یا برای بقا و این کار پاس را مشکل کرده است. وی با بیان اینکه هیچ حریفی را دست کم نخواهیم گرفت، افزود: باید در بازی‌های خانگی تمام امتیازات را از آن خود کنیم و در بازی‌های خارج از خانه نیز به دنبال حداقل امتیاز باشیم تا جشن صعود به لیگ برتر را برگزار کنیم.

سرمربی تیم سبزپوشان همدانی داوری ادامه لیگ را سخت عنوان کرد و اظهار داشت: در هشت هفته باقی مانده از لیگ یک، بازی‌ها به اوج حساسیت خود رسیده است. وی ادامه داد: ممکن است یک اشتباه داور در تعیین تیم‌های صعودکننده و سقوط‌کننده تاثیرگذار شود، به همین دلیل از کمیته داوران فدارسیون تقاضا دارم تا در ادامه بازی‌ها از داوران باتجربه‌تر استفاده کند.

مهابادی با اشاره به اینکه متاسفانه در این فصل تصمیمات داوری باعث مشکلاتی برای تیم‌ها شده است، افزود: امید می‌رود در ادامه بازی‌ها با چینش تیم‌ها و دقت عمل داوران درصد اشتباهات پایین آمده و اعتراضات کمتر شود.

وی با اشاره به بازیکنان تازه جذب شده توسط پاس گفت: سه بازیکن جذب شده عصای دست ما شدند و حضور این بازیکنان و انگیزه بازیکنان قبلی سبب موفقیت فعلی پاس شده است.

سرمربی تیم پاس همدان در ادامه حمایت مسئولان را طلبید و تصریح کرد: هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه تا به حال برای تیم سنگ تمام گذاشته‌اند و بهتر است مسئولان ارشد استان در این شرایط اعتبارات لازم را به پاس تزریق کنند. وی ابراز داشت: اگر این اتفاق در حال حاضر رخ دهد شاهد اوج‌گیری بیشتر تیم می‌شویم زیرا پرداخت درصدی از مطالبات و پاداش به بازیکنان باعث افزایش انگیزه آنها می‌شود.

مهابادی گفت: مردم همدان پاس را تنها نگذارند و با حضور در بازی‌های خانگی زمینه‌ساز موفقیت تیم خود شوند زیرا تیم پاس احتیاج به یار دوازدهم دارد. انتهای پیام/89028/غ40

93/12/02 - 11:34





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن