تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند مى‏فرمايد: بنده من با هيچ كارى پسنديده‏تر از انجام آن چه كه بر او فرض كردم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819990449




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کلاه‌کج: گل من تقديم به خانواده‎ و پسرم آرسن


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: کلاه‌کج: گل من تقدیم به خانواده‎ و پسرم آرسن
عادل کلاه‌کج هافبک تيم راه‌آهن که پيش از ديدار مقابل پديده قول گلزني داده بود، موفق شد با يک برگردان اولين گل را براي تيمش به ثمر برساند و همچنين اين تيم را از بحران بيرون بياورد.

کلاه کج در گفت‌وگو با خبرنگار "ورزش سه" گفت: اولاً من تشکر می‌ کنم از کادرفنی قبلی برای زحماتی که برای ما کشیدند و دوست داشتند که تیم نتیجه بگیرد اما خب به خاطر مشکلات مالی ای که وجود داشت بازیکنان از لحاظ روحی روانی خوب نبودند. با آمدن فرهاد کاظمی ما تمرینات آنچنانی هم نکردیم، بحث مالی هم که نبوده اما از لحاظ روحی روانی آقای کاظمی بچه ها را از صفر به 100 برد تا جایی که ما در این بازی می‌ توانستیم چند گل دیگر هم به پدیده بزنیم.

ملوان را باید شکست می‌ دادیم

3 دیدار نخست ما برابر تیم های سختی بود، مثل فولاد، ذوب‌آهن و ملوان اما در حقیقت ما می‌ توانستیم بازی با ملوان را ببریم. اما متاسفانه هر 3 دیدار را باختیم و 9 امتیاز از دست دادیم. در حال حاضر اختلاف امتیاز ما با تیم نهم جدول 4 امتیاز است. دور از ذهن نیست که ما بتوانیم در دیدارهای باقیمانده امتیازات لازم را کسب کنیم و بتوانیم در جدول تک امتیازی شویم.

درد کشیدم، گریه کردم اما آرسن به من امید داد

بعد از فوت پدرم سال گذشته روحیه خیلی بدی داشتم و حتی یک نیم فصل از فوتبال دور بودم. تنها امید من پسرم آرسن بود که مسکن تمام دردهای من بود. او خیلی خوش خنده است هر وقت که ناراحت بودم و غصه می‌ خوردم و به چهره او نگاه می‌ کردم، لبخندش من را به زندگی امیدوار می‌ کرد. من در سال گذشته خیلی درد کشیدم، تنهایی بدنسازی می‌ کردم و گریه می‌ کردم. خیلی درد کشیدم پسرم آرسن خیلی به من امیدواری داد.

یک نیم فصل دور از فوتبال بودم

کلاه کج در پاسخ به این سوال که شاید حضور لطیفی تنها به این دلیل بوده که او دوباره به فوتبال برگردد جواب داد که؛ من یک نیم فصل دور از فوتبال بودم، شرایطم از لحاظ روحی روانی بد بود. در نیم فصل پیشنهادهای دیگری هم داشتم که ترجیح دادم در راه‌آهن باشم. در نهایت همه بچه ها زحمت کشیدند و یک دل بودند تا بتوانیم جایگاهمان در جدول را درست کنیم.

پاس رضائیان حیف بود گل نشود

در مورد گلم هم باید بگویم همانطور که قبل از بازی گفته بودم هیچ فرقی نمی‌ کند چه کسی گل بزند اما پاسی که رامین رضائیان داد حیف بود اگر تبدیل به گل نشود. برای همین هم من با یک ضربه برگردان آن را به گل تبدیل کردم مهم این است که خدا را شکر توانستیم 3 امتیاز را بگیریم و به آینده امیدوار باشیم. همانطور که قبل از این بازی گفته بودم، ما 10 بازی فینال داریم که یکی از آنها را پشت سر گذاشتیم باید به 9 بازی آینده هر کدام به شکل بازی پایانی نگاه کنیم. گلم را به خانواده ام و پسرم تقدیم می‌ کنم.



1393/12/02 10:53





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن