تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):پيامبر خدا هنگام نشستن، بيشتر رو به قبله مى نشست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819173884




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

الزام دستگاه هاي اجرايي به اعلام برنامه پژوهشي 3 ساله


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲ اسفند ۱۳۹۳ (۹:۱۷ق.ظ)
معاون پژوهش و فناوري وزير علوم خبر داد؛ الزام دستگاه هاي اجرايي به اعلام برنامه پژوهشي 3 ساله دکتر وحيد احمدي معاون پژوهش وفناوري وزارت علوم، تحقيقات و فناوري گفت: دستگاه‌هاي اجرايي ملزم هستند تا ظرف ۶ ماه آينده برنامه سه ساله پژوهش و فناوري خود را اعلام کنند و در سايت سمات (سامانه ملي اطلاعات تحقيقاتي کشور) قرار دهند.
به گزارش خبرگزاري موج، دکتر احمدي در حاشيه يکصدوبيست‌وهشتمين نشست کميسيون دائمي شوراي عالي علوم، تحقيقات و فناوري (عتف) با اعلام اين خبر اظهار داشت: در اين جلسه آئين‌نامه اجرايي قانون الحاقي تخصيص يک درصد اعتبارات دستگاه‌هاي اجرايي به امر پژوهش تصويب شد.
وي افزود: اين آئين‌نامه مشخص مي‌کند که اين دستگاه‌ها چگونه اعتبارات پژوهشي را هزينه کنند. به‌طور مثال مي‌توان گفت مسئوليت اجراي اين دستورالعمل در دستگاه‌ها در سطح ملي به عهده خود دستگاه و در سطح استان به عهده استاندار است.
دکتراحمدي عنوان کرد: با توجه به وظايف وزارتخانه‌ها، مؤسسات دولتي و شرکت‌هاي مادر تخصصي انجام هر يک از طرح‌هاي کلان ملي از طريق تجميع اعتبارات دستگاه اصلي و دستگاه‌هاي زيرمجموعه آن با رعايت قوانين مربوط امکان‌پذير است، و اين موضوعي بود که در اين جلسات موردبحث و بررسي قرار گرفت.
معاون پژوهش و فناوري وزارت علوم اظهار داشت: به‌منظور تسهيل در امور پژوهش و فناوري و استفاده از ظرفيت ملي در امر پژوهش در تقويت ارتقاي دانشگاه و صنعت، دستگاه اجرايي اعتبارات موضوع اين قانون را برون‌سپاري کرده و از طريق عقد قرارداد با مراکز پژوهشي و فناوري هزينه مي‌کند.
دکتراحمدي در پايان سخنان خود گفت: بر اين اساس، دستگاه‌ها موظف هستند حداقل ۵۰ درصد اعتبارات را به‌صورت برون‌سپاري هزينه کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن