تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):از نشانه های عالم ، نقد سخن و اندیشه خود و آگاهی از نظرات مختلف است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819931952




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توافق دو مرحله‌ای نخواهیم داشت / در توافق نهایی کلیات و جزئیات یک پارچه باشد


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: توافق دو مرحله‌ای نخواهیم داشت / در توافق نهایی کلیات و جزئیات یک پارچه باشد


معاون وزیر امور خارجه و رئیس هیات مذاکره کننده هسته ای ایران در ژنو با تاکید بر اینکه توافق دومرحله ای نخواهیم داشت گفت: این شرایط ایجاب می‌کند که مذاکرات فشرده و به صورت طولانی برگزار شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سید عباس عراقچی در مصاحبه با خبرنگار صدا و سیما در ژنو با بیان اینکه مذاکرات به مراحل جزئی رسیده است، گفت: پس از یک سال مذاکره در همه ابعاد و موضوعات در شرایطی هستیم که باید وارد جزئیات شویم به ویژه اینکه قصد ما این است، در توافق نهایی کلیات و جزئیات یک پارچه باشد، به همین خاطر مجبور هستیم که وارد همه جزئیات در همه موضوعات و مراحل شویم.

عراقچی افزود: این شرایط ایجاب می‌کند که مذاکرات فشرده و به صورت طولانی برگزار شود.

عراقچی با بیان اینکه ، جمعه و شنبه در سطح معاونان و کارشناسان وزارت خارجه ایران و آمریکا مذاکرات برگزار می‌‌شود، تصریح کرد: روز یکشنبه هم جلسه‌ای با پنج بعلاوه یک خواهیم داشت که در آن‌ معاونان وزرای خارجه و مدیران سیاسی حضور خواهند یافت.

وی گفت: یکشنبه و دوشنبه هم وزرای خارجه ایران و آمریکا با یکدیگر دیدار می‌‌کنند.

عراقچی فضای روز نخست مذاکرات را مثبت و جدی توصیف کرد و گفت:  این به معنی‌ این نیست که پیشرفت‌های فوق‌ العاده‌ای داشته ایم اما بحث‌ها نزدیک و فشرده دنبال می‌‌شود.

معاون وزیر خارجه تاکید کرد: به دنبال نو آوری و تحولات در نحوه و شکل مذاکرات هستیم تا به کارها در مذاکرات سرعت دهد.  
دانلود

روز نخست مذاکرات ژنو دیروز در سطح معاونان و کارشناسان وزارت خارجه ایران و آمریکا با حضورهلگا اشمیت به مدت هفت ساعت و نیم در هتل ویلسون ژنو برگزار شد.

با این وجود که همچنان جزئیات مذاکرات در اختیار رسانه‌ها قرار نمی گیرد اما گفته می شود، تعداد سانتریفیوژ‌ها و تحریم‌ها ضد ایران دو موضوع اصلی‌ مذاکرات این دوره ژنو است که هیئت‌های مذاکره کننده برای دستیابی به توافق نهایی وارد جزئیات این دو موضوع شدند.

دور جدید مذاکرات هسته ای ایران و گروه 1+5  در ژنو ادامه دارد. مذاکرات امروز بین ایران و آمریکا و در سطح معاونان وزیران امور خارجه برگزار می شود.

همزمان گفتگوهای کارشناسان ایرانی و آمریکایی نیز برگزار شد . قرار است سایر معاونان وزیران امور خارجه 1+5 به جمع مذاکره‌کنندگان بپیوندند.

 وزیر امور خارجه کشورمان امروز عازم ژنو می شود. بر اساس برنامه اعلام شده  وزیران امور خارجه ایران و آمریکا به مذاکره‌کنندگان ملحق خواهند شد و این گفتگوها فردا و دوشنبه در سطح هیئت‌های کامل دو کشور ادامه می‌یابد.

خبر دیگر اینکه رئیس سازمان انرژی اتمی امروز عازم سوئیس می شود. بهروز کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت : در این سفر علی اکبر صالحی و " ارنست مونیز " وزیر انرژی آمریکا دیدار و درباره موضوعات فنی مذاکرات هسته ای گفتگو می کنند. رئیس سازمان انرژی اتمی همچنین گفتگوهایی با همتای سوئیسی خود خواهد داشت.
 

لینک را کپی کنید


شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن