تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):یک ساعت اندیشیدن در خیر و صلاح از هزار سال عبادت بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820958372




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مردم قم هميشه پشتيبان دولتمردان بوده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ اسفند ۱۳۹۳ (۱۹:۱۱ب.ظ)
امام جمعه قم: مردم قم هميشه پشتيبان دولتمردان بوده است امام جمعه قم گفت: در اين ماه ولادت حضرت زينب(س)، روز پرستار و ايام شهادت حضرت فاطمه (س) را داريم که اميدواريم زنان و دختران کشور اين دو بانوي بزرگوار را الگوي زندگي خود قرار دهند.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، آيت‌الله سيد محمد سعيدي در خطبه‌هاي نماز جمعه قم که در حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد با اشاره به اينکه نبايد مرگ از ياد انسان‌ها برود اظهار کرد: دنيا مانند بازاري است که در اين بازار هر چه بخواهيم پيدا مي‌شود و اگر از اين بازار چيزي تهيه کرديم در عبور از بيابان مي‌توانيم استفاده کنيم و از همين رو هر چه که در بيابان نياز داريم بايد از بازار تهيه کنيم.
امام جمعه قم گفت: برخي از افراد در بازار دنيا همه چيز تهيه مي‌کنند اما برخي هيچ چيزي تهيه نمي‌کنند و از همين رو متحمل سختي‌هايي مي‌شوند و بنابراين از خداوند مي‌خواهند بار ديگر وارد بازار دنيا شوند تا بتوانند نيازهاي خود را تهيه کنند.
آيت‌الله سعيدي تصريح کرد: خداوند روز جمعه را براي مسلمانان روز عيد قرار داده است و در روز جمعه بايد سعي کنيم در مسير ذکر الهي گام برداريم و امروز را بايد غنيمت‌ بشماريم.
وي با اشاره به اينکه هر کسي که دعا کند خداوند دعاي او را اجابت مي‌کند گفت: خداوند از افرادي که دعا نمي‌کنند بيزار است و از همين رو بايد انسان‌ها از خداوند نيازهاي خود را بخواهند.
امام جمعه قم خاطرنشان کرد: براي اينکه منتظر واقعي امام زمان (عج) باشيم بايد در مسير الهي فعاليت کنيم و فعاليت‌‌هايمان در راستاي جلب رضايت الهي باشد.
آيت‌الله سعيدي با اشاره به نشانه صداقت ما در برابر خدمت به امام زمان(عج) گفت: خدمت مردم به ولايت فقيه همان خدمت به امام زمان (عج) است و دولت‌هاي ما بايد در راستاي انجام وظايف خود کوشا باشند و قوه مقننه و قوه مجريه بايد در خدمت ولايت فقيه باشند و به تذکرات رهبري گوش فرا دهند.
وي بيان کرد: رهبر معظم انقلاب فرهنگ را مورد توجه قرار داده‌اند از همين رو بايد مسئولان به امر فرهنگ توجه ويژه داشته باشند و از سوي ديگر رهبر معظم انقلاب اقتصاد مقاومتي را براي مردم و مسئولان تعريف کرده‌اند.
امام جمعه قم با اشاره به اينکه رهبر معظم انقلاب دو مشکل اصلي را در حوزه اقتصاد معرفي کرده‌اند گفت: مسئولان بايد از ظرفيت بالاي جوانان و به ويژه دانشجويان استفاده کنند.
آيت‌الله سعيدي تاکيد کرد: دشمن اصلي ايران در حال حاضر آمريکا است و آمريکا را شيطان بزرگ ناميده‌اند و نبايد هيچ گاه به وعده‌هاي دشمنان اميد داشت.
وي با اشاره به اينکه مردم ايران در همه عرصه‌ها موفق بوده‌اند گفت: يکي از ويژگي‌هاي منتظران امام عصر (عج) اين است که وحدت خود را در برابر دشمنان حفظ کنند و با توجه به اينکه دشمنان سعي در نابودي مسلمانان دارند بايد مسلمانان جهان وحدتي يکپارچه داشته باشند.
امام جمعه قم يادآور شد: در اين ماه ولادت حضرت زينب(س)، روز پرستار و ايام شهادت حضرت فاطمه (س) را داريم که اميدواريم زنان و دختران کشور اين دو بانوي بزرگوار را الگوي زندگي خود قرار دهند.
آيت‌الله سعيدي با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص تحريم‌ها گفت: اگر بنا بر تحريم‌ها باشد ملت ايران نيز مي‌توانند تحريم‌هايي را عليه دشمنان برقرار کنند.
وي ابراز کرد: هفته آينده استان قم ميزبان هيئت دولت و رئيس جمهور است و هئيت دولت در اين راستا با مراجع عظام تقليد و گروه‌هاي مختلف ديدار خواهد داشت و ملت ايران و به ويژه مردم قم هميشه پشتيبان دولتمردان بوده است و باز هم از آنان حمايت خواهد کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن