تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس براى كسب رضايت خدا و آگاهى در دين قرآن بياموزد، ثوابى مانند همه آنچه كه به ف...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799000384




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کرار را مقابل نفت مسجد سلیمان محروم کنند به فدراسیون انگ حمایت می‌خورد


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


کمالوند:
کرار را مقابل نفت مسجد سلیمان محروم کنند به فدراسیون انگ حمایت می‌خورد
سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: بازی خوبی بود و خوشحالم که طلسم نباختنم به استقلال ادامه پیدا کرد و رکورد خوبی بود و دو توپ هم به دست دروازه ما نرسید.




به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، فراز کمالوند پس از تساوی بدون گل مقابل استقلال در نشست خبری گفت: باید از مالک، هیات مدیره و مدیرعامل تشکر کنم و اینکه مالک باشگاه می‌گوید اگر تیم سقوط هم کند سرمربی وظیفه دارد که تیم را به لیگ برتر برگرداند تشکر می‌کنم و هیچ پاداشی بالاتر از این برایم نیست. مدیران باشگاه با این حمایت کاری کردند که برخی از افراد دست از برخی کارهایشان بردارند.

وی افزود: بازی خوبی بود و خوشحالم که طلسم نباختنم به استقلال ادامه پیدا کرد و رکورد خوبی بود و دو توپ هم به دست دروازه ما نرسید و مقابل تیمی بازی کردیم که پرافتخارترین مربی ایران و بازیکنان ملی پوش دارد و از امتیاز گرفته شده و راضی ام و بیشتر از نحوه بازی رضایت دارم. این تیم متعلق به استان است نه فراز کمالوند و مردم باید حمایت کنند. رقبای ما مثل نفت مسجد سلیمان بیش از 10 هزار تماشاگر دارد و ما هم دوست داریم هواداران بیایند نه فقط در بازی با استقلال در همه بازی‌ها از گسترش حمایت کنند.

فراز کمالوند در مورد جریان مسابقه امروز افزود گفت: یک بخش مسابقه فیزیکی بود و دومین مساله این بود که میرشفیعیان چگونه بازی کرد و اجازه نداد توپ روی دروازه ما بود و آمدن بیاتی‌نیا و میرشفیعیان به تیم خوب بود و همین که به استقلال فرصت گلزنی ندادیم خوب است.

وی در مورد اضافه کاری برخی بازیکنان تیم گسترش گفت: پمینا و یکی دو بازیکن اضافه کاری داشتند اما سبک بازی استقلال باعث شد ما اینگونه بازی کنیم و در درگیری‌های فیزیکی خوب بودیم و امروز ضعیف‌ترین بازی کرار را شاهد بودیم. امروز کرار نتوانست برای استقلال بازیکن تاثیرگذار باشد و نفراتشان را از بازی خارج کردیم. این تیم مال من نیست مال استان آذربایجان است.

کمالوند ادامه داد: برای چیدمان تیم به بازی حریف نگاه می‌کنیم اورلاندو بازیکن کلیدی ما غایب بود اما بازیکنان نیمکت نشین اجازه ندادند که غیبتش احساس شود، بازیکنان اعتماد به نفس پیدا کردند. من تعویضی کردم که تعویضم فوق العاده بود. آمدن درویشی خیلی خوب بود. محمد ابراهیمی بازیکنی است که  سه بازیکن استقلال را با اخطار مواجه کرد و حتی فخرالدینی بخاطر ابراهیمی تعویض شد و او حتی می‌توانست با تک به تک شدن با فروزان پنالتی بگیرد و دروازه بان استقلال را هم اخراج کند. باید ابراهیمی را اصلاح کنیم او در کناره ها فوق العاده است و شاگرد قلعه نویی بود و می‌خواست خودش را بیشتر نشان بدهد.

وی ادامه داد: این تیم روی سیستم 4-2-3-1 بسته شده و نمی‌توانیم روی تاکتیک 4-4-2 کار کنیم و اینکه موقعیت گلزنی به استقلال ندادیم خوب بود و با آمدن کرار با یک تغییر کوچک، او را مهار کردیم و او تاثیرگذارترین بازیکن لیگ ایران است، من کرار را می‌شناسم اما نمی‌گویم چه کردیم چون رقبای ما هفته‌های بعد با استقلال بازی دارند.زنوزی به ما قوت قلب داد و گفت تیم می‌ماند.

سرمربی گسترش با اشاره به بخشش کرار مقابل گسترش گفت: کرار را بخشیدند پنجشنبه ساعت 14 و 30 دقیقه که اصلا کمیته انضباطی وجود خارجی نداشت اما اگر کرار هفته آینده مقابل نفت مسجد سلیمان بازی نکند هم باید جواب مردم آذربایجان را بدهند. ما به این مسئله اعتراض نکرده‌ایم و نمی‌کنیم. اگر کرار را برای بازی با نفت مسجد سلیمان محروم کنند این انگ به فدراسیون می‌خورد که از یک تیم خاص حمایت می کند. من هیچ اعتراضی به بخشش او نکردم اما جفاست به گسترش فولاد که او را مقابل نفت محروم کنند.

سرمربی گسترش افزود: من همیشه روحیه‌ام خوب بوده است و این مرتبه مالک باشگاه در جمع بازیکنان این حرف را زده است و تاکنون به لطف خدا من کارنامه بدی در استان نداشته‌ام و کمک کنید تیم در لیگ برتر بماند./فارس/110



۰۱/۱۲/۱۳۹۳ - ۱۸:۱۵




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن