تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سپاسگزارى منافق از زبانش فراتر نمى رود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798628994




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حکایت تردد خودروها در مسیرهای ویژه اتوبوس‌های BRT چیست/ رویای شهروندان باقرشهر در انتظار بیمارستان و درمانگاه کی به حقیقت می‌رسد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: آنچه در روی خط تهران پنجشنبه این هفته گذشت؛
حکایت تردد خودروها در مسیرهای ویژه اتوبوس‌های BRT چیست/ رویای شهروندان باقرشهر در انتظار بیمارستان و درمانگاه کی به حقیقت می‌رسد
روی خط تهران پنجشنبه این هفته پیگیر موضوع‌ها مشکل انتقال وجه در دستگاه‌ها خودپرداز بانک‌ها، عبور خودروها از مانع‌های پلاستیکی خط ویژه اتوبوس‌ها BRT، نبود درمانگاه و بیمارستان در باقر شهر و سد معبرهای صنفی ورامین شد.
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، پنجشنبه هفته گذشته گزارشی در روی خط تهران از نقص دستگاه خودپرداز بانک‌ها و اشتباه جا به جایی وجه‌های نقدی شهروندان پخش شد.

ماجرا از این قرار است که در 23دی ماه یک انتقال وجه 200هزار تومانی با دریافت برگه تایید انتقال وجه شهروندی صورت گرفت اما هیچ مبلغی به حساب این شهروندان واریز نشده است.

روی خط تهران پنجشنبه این هفته در سوژه اول خود به موضوع رفع نشدن اشتباه و نقص انتقال وجه در دستگاه خودپرداز بانک‌ها پرداخت.

در پیگیری‌های انجام شده بانک مرکزی وعده داده بود تا این مشکل را برطرف سازد اما بعد از گذشت یک هفته هنوز این مشکل رفع نشده است.

روی خط تهران موضوع را از بانک مرکزی پیگیر شد حکیمی معاون فناوری بانک مرکزی با بیان اینکه روزانه 50میلیون تراکنش در سامانه بانکی وجود دارد اظهار کرد: روزانه 50میلیون تراکنش در سامانه بانکی وجود دارد99.5 درصد موفق و نیم درصد ناموفق است همچنین روزانه 2500تن با حجم 50میلیون تردد بانکی مواجه هستند.

وی ادامه داد: در صورتی که شهروندان هنگام انتقال وجه با مشکلی خاصی مواجه شوند مبلغ مورد نظر در سامانه‌های بانکی ذخیره و ظرف مدت 24ساعت به حساب شهروندان برمی‌گردد.

حکیمی تصریح کرد: شهروندانی که با مشکل انتقال وجه در حساب‌های بانکی خود مواجه شده‌اند می‌توانند به مراکز امداد شتاب بانک مرکزی مراجعه کنند و با شماره تلفن 9990ارتباط برقرار کنند.

وی در پایان گفت: با بانک‌های خاطی که در هفته گذشته برای شهروندان مشکلات انتقال وجه ایجاد کرده‌اند برخورد قانونی خواهد شد و جرایمی برای بانک‌ها در نظر گرفته شده که از بانک‌ها دریافت و به حساب شهروندان واریز می‌شود.

* حکایت تردد خودروها در مسیرهای ویژه اتوبوس‌های BRT چیست؟

روی خط تهران پنجشنبه این هفته در سوژه دوم خود به موضوع تردد خودروها در مسیرهای ویژه اتوبوس‌های BRT پرداخت.

تردد خودروها در مسیر ویژه اتوبوس‌های تندرو علاوه بر اختلال در سیستم‌ اتوبوس‌های تندرو موجب برهم خوردن نظم و بی‌قانونی خواهند شد در حقیقت احترام به قانون و علایم راهنمایی و رانندگی امری ضروری است.ورود خودروهای دیگر باعث ایجاد اختلال، افزایش بی نظمی و سوانح رانندگی و... در مسیرهای اتوبوس‌های BRT خواهد شد.چرا که این مسیر طوری طراحی شده است که فقط اتوبوس‌های تندرو، خودروهای امدادی و خودروهای ویژه در این مسیر تردد کنند.

روی خط تهران پیگیر این موضوع خواهد شد امیدوارم رانندگان و شهروندان توجه بیشتری به این امر داشته باشند تا مشکلی به وجود نیاید.

*رویای شهروندان باقر شهر در انتظار بیمارستان و درمانگاه کی به حقیقت می‌رسد

نبود بیمارستان ودرمانگاه در باقرشهر موضوعی بود که روی خط تهران پنجشنبه این هفته در سوژه سوم خود پیگیر شد.

اهالی شهرستان باقرشهر از روی خط تهران خواستار رسیدگی به مشکلشان شدند و گفتند در شهرستان باقرشهر حتی یک درمانگاه برای مراجعه بیماران باقرشهری وجود ندارد این در حالی است که مسئولان وعده ساخت بیمارستان را در باقرشهر داده‌اند و تاکنون هیچ اقدامی در این  زمینه نشده است.

احداث بیمارستان از وظایف وزارت راه و شهرسازی و وزارت بهداشت است اما شهردار باقرشهر قول رفع این مشکل را داده و گفته است به شهروندان باقرشهری برای احداث بیمارستان کمک خواهد کرد.

شهردار باقرشهر با اشاره به رفع مشکل بیمارستان باقرشهر عنوان کرد: براساس مکاتبه‌های انجام شده با سازمان تامین اجتماعی ساختمان قدیمی شهرداری باقرشهر برای راه اندازی کلینیک در نظر گرفته شده و این ساختمان وضعیت خوبی برای سرویس دهی به بیماران باقرشهری را دارد.

وی در پایان گفت:شورای شهر پیگیر احداث بیمارستان و درمانگاه محلی در بخش‌های خصوصی است در تلاشیم تا در سال 94 با کمک بخش خصوصی و نهادهای دولتی در حوزه بهداشت، درمان و پزشکی و حوزه شهری اقدامات لازم را در این باره انجام دهیم.

*سد معبرهای صنفی ورامین کی ساماندهی می شود؟

روی خط تهران پنجشنبه این هفته در سوژه چهارم خود پیگیر سدمعبرهای صنفی ورامین شد.
اهالی شهرستان ورامین  گله دارند سد معبرهای صنفی ورامین مشکلات بسیاری را برای اهالی این شهرستان به وجود آورده است و از مسئولان تقاضای رسیدگی و رفع این مشکل را دارند.سد معبر مغازه‌ها و صنوف واقع در ورامین به آنجایی رسیده است که پیاده روهای این شهرستان تبدیل به ملک شخصی مغازه داران شده است.روی خط تهران این موضوع را پیگیر خواهد شد امیدواریم مسئولان چاره‌ای برای رفع این مشکل بیاندیشند.

انتهای پیام/







کد خبر: ۵۱۳۸۱۷۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن