تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798667579




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ابراز رضایت مقام معظم رهبری از فعالیت‌های بسیج دانشجویی/سکانس‌هایی از سیاه‌بازی اصلاح‌طلبان/تعیین راهبردها در سیاست خارجی برعده مقام معظم رهبری است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: درگزارش هفتگی احزاب و تشکل‌ها بخوانید
ابراز رضایت مقام معظم رهبری از فعالیت‌های بسیج دانشجویی/سکانس‌هایی از سیاه‌بازی اصلاح‌طلبان/تعیین راهبردها در سیاست خارجی برعده مقام معظم رهبری است
مهمترین عناوین خبری احزاب و تشکل‌ها در هفته‌ای که گذشت را در گزارش زیر بخوانید.
به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران، احزاب و تشکل‌ها در هفته‌ای که گذشت رویدادهای بسیاری را پشت سر گذاشتند که اهم عناوین این اخبار را در گزارش زیر می‌خوانید.


یببب
مرتضوی: هیچ تخلفی از طرف من در تامین اجتماعی وجود ندارد
مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در دولت دهم گفت:  آن هایی که در سازمان هستند،می دانند که کوچک ترین تخلفی در زمان مدیریت من اتفاق نیفتاده است. در یک سال و نیمی که مدیریت تامین اجتماعی را بر عهده داشتم هر چه توانستیم بر منابع مالی سازمان اضافه کردیم و مصوباتی را محقق کردیم که خیر و برکت آن امروز هم نصیب سازمان تامین اجتماعی می شود.





یببب
رسایی: شائبه توهین به امام(ره) موجب توقیف نشریه 9 دی شد

مدیرمسئول نشریه 9 دی گفت: معاونت مطبوعاتی برای توقیف این نشریه به دلایلی اشاره کرد از جمله آن که نشریه 9 دی در یک یادداشت مطرح کرد چرا فضا را طوری مطرح کردند که امام خمینی (ره) مجبور شد جام زهر را بنوشد به دلیل انتشار همین یادداشت معاونت مطبوعاتی اعلام کرد این شائبه توهین به امام (ره) دارد. این در حالی است که خود ارشاد اعلام کرد "شائبه توهین" به امام (ره) وجود دارد. (مشروح خبر)



ا
جلالی: حمایت "علی لاریجانی" از حزب "رهروان ولایت"
رئیس فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی گفت: حزب رهروان ولایت از جانب "دکتر علی لاریجانی" حمایت می شود ولی در حال حاضر حضور مستقیم وی در این حزب هنوز مشخص نشده است و ما مرتب در حال رایزنی با وی هستیم. (مشروح خبر)






لذبل
پیام تسلیت آیت الله العظمی نوری همدانی به احمدی‌نژاد
مرجع معظم تقلید شیعه حضرت آیت‌الله العظمی نوری همدانی عصر روز یکشنبه مورخه ۲۶ بهمن ماه ۱۳۹۳ ضمن تماس تلفنی با محمود احمدی نژاد در گذشت والده گرامی ایشان را تسلیت و تعزیت و از خداوند متعال برای روح آن فقیده سعیده، طلب رحمت و مغفرت و برای بازماندگان آن مرحومه، صبر، اجر و سلامتی مسالت کردند. (مشروح خبر)




لذبل
دومین کنگره "روز ملی مهندسی" در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شود
دومین کنگره روز ملی مهندسی برگزار می‌شودبه گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، دومین کنگره "روز ملی مهندسی" روز دوشنبه 4 اسفندماه از ساعت 9 الی 11:30 در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران و با حضور و سخنرانی مقامات علی‌رتبه کشور برگزار می‌شود. (مشروح خبر)





لذبل
ضرغامی: دانشجویان از طریق ظرفیت‌های فضای مجازی نقش خود را در آگاهی‌بخشی ایفا کنند
عضو شورای عالی فضای مجازی اظهار داشت: دانشجویان قشر فرهیخته و نخبه جامعه هستند و به دلیل آرمان‌خواهی و تعهد ملی باید از طریق ظرفیت‌های بی‌بدیل فضای مجازی نقش تاریخی خود را در آگاهی‌بخشی ایفا کنند. وبلاگ‌نویسی اولین قدم در افزایش سواد دیجیتال است. هر مسلمان و هر ایرانی باید از طریق وبلاگ شخصی در دنیای پیچیده مجازی تأثیرگذار باشد. (مشروح خبر)





ب
ابراز تأسف آیت‌الله هاشمی از آلودگی هوای خوزستان
هاشمی رفسنجانی با ابراز تأسف و نگرانی از شرایط بد جوّی و آلودگی هوا در مناطق غرب و جنوب غرب کشورمان بویژه استان خوزستان که مردم خونگرم آن منطقه را به شدت آزار می‌دهد، گفت: متأسفانه این پدیده مخرّب و آزاردهنده، سلامت و آسایش مردم این مناطق را مختل کرده و بلایی است که از هفت الی هشت سال قبل شروع شده و مربوط به حال حاضر نیست. (مشروح خبر)




بل
حضرت آقا فرمودند سلام مرا به دانشجویان برسانید و بگویید برای شما دعا می‌کنم

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با اشاره به درخواست این اتحادیه دانشجویی برای صدور پیامی از رهبر معظم انقلاب، گفت: همه در خواست پیام از مقام معظم رهبری را داشتند و حضرت آقا فرمودند عذر مرا بپذیرند ولی سلام مرا برسانید و بگویید برای شما دعا می کنم. وی گفت: شما حضور پرشور مردم را مشاهده کردید و جزئی از آن شور بودید؛ مردم از جهات زیادی خصوصاً پاسداشت انقلاب و ایستادگی به آن در شهرهای کشور پر شور و انگیزه بودند، می شود ادعا کرد این حضور هر سال بیشتر شده است. (مشروح خبر)




ی
عارف: قرار نیست اصلاح‌طلب خطرناک باشد
هیچ تشکلی نباید به خودش اجازه دهد در مورد دیگران تصمیم بگیرد و بگوید چه کسی باید از قطار اصلاحات پیاده شود و چه کسی بماند. معیاری برای اصلاح‌طلبی سنجی نداریم که بیاییم بگوییم فلان فرد اصلاح‌طلب واقعی است فلانی اصلاح‌طلب واقعی نیست هیچ تشکلی نباید به خودش اجازه دهد در مورد دیگران تصمیم‌گیری کند. اگر می‌تواند، هم‌سو شود و همکاری کند اگر نتوانست نباید وارد مسائل حاشیه‌ای شود. به ویژه وقتی این گونه رفتارها در فضای سیاسی کشورمان بروز پیدا می‌کند متوجه افراد خاص و برخی بزرگان یک جبهه می‌شود که این جفا در حق آن افراد است. (مشروح خبر)


لاا
روستاآزاد: می‌خواستند 10 میلیون یورو بگیرند و یک ماهواره دانشجویی غیرقابل پرتاب بسازند
رئیس سابق دانشگاه شریف گفت: در فرانسه یک بحث آکادمی علوم آمریکا، فرانسه و ایران داشتیم که من حضور داشتم آنجا آمریکایی‌ها بحث جدی می‌کردند که شما با این تحریم‌ها چه کار می‌خواهید بکنید و من مطرح کردم که اتفاقا تحریم‌ها برای دانشگاه‌های ما بسیار مفید بوده است. به ما گفتند که دارید گزافه می گویید گفتم نه این طور نیست، پرسیدند چطور ممکن است؟ گفتم قبل از تحریم‌ها پول بود خرید از خارج راحت صورت میگرفت، وقتی تحریم‌ها انجام شد نه پول بود نه خرید، از خارج به راحتی صورت می‌گرفت، این گونه توجه به دانشگاه‌های داخل شد و این دانشگاه‌های داخل پاسخ مثبت دادند. همین ماهواره شریف که اخیرا پرتاب شد یک دانشگاهی در ایتالیا ان موقع از ما 10میلیون یورو می گرفت تا این ماهواره را که حتی قابل پرتاپ نیست و کاملا دانشجویی است را برای ما بسازد، اما ما با هزینه بسیار کمتر از این هزینه خودمان با کیفیت بسیار عالی ساختیم. (مشروح خبر)


ی
پیش بینی موحدی کرمانی از ریاست‌ آیت‌الله شاهرودی بر مجلس خبرگان
موحدی کرمانی درباره وظیفه جامعه روحانیت مبارز حول اتحاد اصول‌گرایان گفت: وظیفه جامعه روحانیت مبارز این است که اصول‌گرایان را دور هم جمع نماید تا به نظر واحدی برسند. وی همچنین درباره انتخاب ریاست مجلس خبرگان تصریح کرد: در اجلاسیه آینده مجلس خبرگان این موضوع مشخص خواهد شد اما به نظر من احتمالا ریاست مجلس خبرگان برعهده آیت الله هاشمی شاهرودی خواهد بود. (مشروح خبر)



ی
آیت الله اعلم الهدی: تعیین راهبردها در سیاست خارجی برعده مقام معظم رهبری است
امام جمعه مشهد با ذکر این مطلب که ریاست مجلس خبرگان همانند ریاست مجلس شورای اسلامی یا برخی جوامع توسعه یافته نیست گفت: مجلس خبرگان از نظر کمیت محدود است و تنها 82 نفر در آن عضویت دارند؛ از نظر کیفیت هم اعضای مجلس خبرگان از قداست اجتماعی برخوردارند. وی با بیان اینکه حوزه وظایف مجلس‌ خبرگان،حوزه وسیعی نیست و بحث‌های مطرح شده در آن پراکنده نمی‌باشد اظهارداشت: نوع مدیریت در مجلس خبرگان به گونه‌ای نیست که بخواهد از فناوری خاصی برخوردار باشد. (مشروح خبر)


ب
ابراز رضایت مقام معظم رهبری از فعالیت‌های بسیج دانشجویی
رئیس سازمان بسیج دانشجویی درباره دیدار روز گذشته خود با رهبر معظم انقلاب به نمایندگی از اعضای بسیج دانشجویی گفت: همه شما آرزوی دیدار رهبر انقلاب را داشتید و همواره تقاضای دیدار با ایشان از جمله مطالبات شما از مسئولان بسیج دانشجویی بوده است. ما طی روزهای گذشته تمام تلاش خود را صورت دادیم تا بتوانیم وقتی برای دیدار اعضای بسیج دانشجویی با رهبر انقلاب اخذ کنیم. وی ادامه داد: برخی دوستان می‌گویند با توجه به اینکه از آخرین دیدار اعضای بسیج دانشجویی با رهبر انقلاب ماه‌ها می‌گذرد، نکند ایشان از بسیج دانشجویی ناراضی‌است. لذا ما تلاش کردیم حداقل در این نشست دیداری با رهبر معظم انقلاب داشته باشیم که البته محقق نشد. (مشروح خبر)


بق
سکانس‌هایی از سیاه‌بازی اصلاح‌طلبان/ از دوقلوهای دردسرساز تا اپیدمی استعفا!
ان‌ماه سال 81 كليات لايحه‌ تغيير قانون انتخابات- معروف به لوایح دوقلو- در صحن علنی مجلس ششم مطرح شد؛ مجلس ششمی‌ها که می‌دیدند کلید پاستور و مجلس را در جیب خود دارند، خیال قدرت برشان داشت که در این طرح، "نظارت استصوابی شورای نگهبان" را حذف و نیز در فرم ثبت‌نام برای حضور در انتخابات التزام به "اسلام" و "ولایت فقیه" را صرفا با "ابراز وفاداری به قانون اساسی"! جایگزین نمایند. شورای نگهبان با رد کردن طرح تغییر قانون انتخابات در بهار سال 82، امید اصلاح‌طلبان برای رسمیت بخشیدن و قانونی کردن اوهام باطلشان را به ناامیدی بدل نمود. رد شدن طرح "لوایح دوقلو" از سوی شورای نگهبان، رسانه‌های زنجیره‌ای تندرو را برآن داشت تا با روشن نمودن بولدوزر اتهام‌زنی، موانع سر راهشان را برای عملیاتی‌ساختن خواست نامتعارف خود با خاک یکسان کنند. (مشروح خبر)


ب
ولایتی: کلیات و جزئیات توافق به هیچ وجه جدا نخواهد شد
رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مذاکرات اسلو را در سال 1993 فی‌مابین فلسطین و رژیم صهیونیستی اسفبار خواند و گفت: در این مذاکرات پس از توافق در کلیات قرار شد، فلسطین رژیم صهیونیستی را به رسمیت بشناسد و از سوی دیگر آنها با حکومت فلسطینی در بخش‌هایی از سرزمین‌های اشغالی موافقت کنند و این قرارداد ظرف مدت 5 سال در جزئیات محقق شود، اما اکنون پس از گذشت 22 سال هنوز مفاد آن اجرا نشده است. ولایتی ادامه داد: با وجود گذشت 22 سال از قرارداد اسلو بخش‌های مربوط به ساحل غربی اردن و ساحل غزه هنوز به فلسطین بازگردانده نشده است. غزه را خود فلسطینی‌ها پس گرفتند و اسرائیل مجبور به فرار شد، اما در ساحل غربی صرفا منطقه اریحا را به طور محدود در اختیار فلسطین گذاشتند اما سایر مناطق هنوز تحت اشغال است. (مشروح خبر)

انتهای پیام/




اخبار مرتبط

باید چندصد هزار مبارز و چریک برای جهاد جهانی آماده شوند/ دوران تقیه و این که بگوییم "چه باید بکنیم" تمام شده است
دامن زدن به منازعات جناحی با مصالح اسلامی و ایرانی ناسازگار است
مراسم اولین سالگرد درگذشت مرحوم حاجی‌حیدری فردا برگزار می‌شود
پیش بینی موحدی کرمانی از ریاست‌ آیت‌الله شاهرودی بر مجلس خبرگان
رهایی از وابستگی بودجه دولت و درآمدهای نفتی از ویژگی‌های اقتصاد مقاومتی است
آیت‌الله موحدی کرمانی، محمدنبی حبیبی و روانبخش فردا در اختتامیه همایش جامعه اسلامی
اگر شهدا بودند مقابل صادرات نفت خام می‌ایستادند
با امتیاز دهی به دشمن نمی‌توان تمدن اسلامی ایجاد کرد
اقتصاد مقاومتی الگوی ویژه‌ای است كه اقتصادی كشور را فعال و آینده‌نگر می‌کند/سیاست‌های اقتصاد مقاومتی برآمده از فرهنگ انقلابی و اسلامی است
اعضای مجلس خبرگان از قداست اجتماعی برخوردارند/ تعیین راهبردها در سیاست خارجی برعده مقام معظم رهبری است




کد خبر: ۵۱۳۶۴۱۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 124]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن