تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگر بسم اللّه‏ را قرائت كنى، فرشتگان، تا بهشت تو را حفظ مى‏كنند و آن شفاى هر در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798342807




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زنان امدادگر نقش مهم و قابل توجهی در هشت سال جنگ تحمیلی داشتند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: امام جمعه موقت شیراز : زنان امدادگر نقش مهم و قابل توجهی در هشت سال جنگ تحمیلی داشتند خبرگزاری پانا:امام جمعه موقت شیراز گفت:امدادگران در زمره گروه های سرنوشت ساز در دوران دفاع مقدس بودند به گونه ای که فداکاری آنها مثال زدنی بود.
۱۳۹۳ پنج شنبه ۳۰ بهمن ساعت 17:44

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، حجت الاسلام محمدحسن مرادی،در همایشی که با عنوان ˈ فرشتگان نجات دفاع مقدسˈ و با هدف تجلیل از180 امدادگرهلال احمر فارس دردوران دفاع مقدس درشیرازبرپاشد ، بیان داشت:زنان امدادگر نیز نقش مهم و قابل توجهی در هشت سال جنگ تحمیلی داشتند و وجود شیرزنان ایرانی همراه مردان درعرصه های نبرد یکی از ویژگی های مهم دوران دفاع مقدس است.
امام جمعه موقت شیراز ادامه داد:نهادینه شدن رشد فضایل اسلامی و انسانی، تحول در صنایع نظامی و فرهنگ ایثار و فداکاری و
تبلور تفکر بسیجی در بخش های مختلف جامعه از جمله دستاوردهای ارزشمند دوران دفاع مقدس است.
مرادی بیان کرد:رزمندگان و شهدای ما با تکیه بر ایمان ، صحنه های بی نظیری از رشادت و ایثار در دوران دفاع مقدس ثبت کردند و با جانفشانی های آنان حتی یک وجب از خاک جمهوری اسلامی ایران جدا نشد.
وی افزود:برای پاسداشت خون های مطهر شهدا و ایثار جانبازان انقلاب اسلامی امروز وظیفه ما بسیار حساس است و همگان باید در این راه تلاش کنند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان فارس هم در این همایش گفت: دوران دفاع مقدس یکی از مقاطع درخشان و ارزشمند زندگی امدادگران است.
فیض الله جعفری با بیان این که عزت،استقلال وامنیت امروزکشورمرهون جانفشانی رزمندگان وخون شهداست اظهارکرد: می کوشیم در عرصه خدمتگزاری و امدادگری به مردم، پاسداران خون شهدا باشیم.
وی افزود: رویکرد و رسالت اصلی هلال احمر ،آمادگی در مقابله با حوادث است و در این زمینه تلاش می کنیم امدادگران هلال احمر به علم و تجهیزات روز دنیا مجهز و آشنا باشند.
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین بیان داشت:دوران هشت سال دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ جمهوری اسلامی است و دلاور مردی ها و ایثار و فداکاری شهدا از مهمترین افتخارات مردم ایران است.
ضرغام صادقی گفت: کشور ما در دنیا از ظرفیت نیروی انسانی بی نظیری برخوردار است و حضور در صحنه های مختلف نبرد دوران دفاع مقدس، عرصه های علمی و نظامی نمونه بارز این ظرفیت ارزشمند است.
وی اظهارداشت: علاوه بر حضور موفق کشور ایران در عرصه های مختلف از جمله نظامی، دانشمندان و نخبگان علمی ما سالانه حدود 27 هزار مقاله بین المللی به چاپ می رسانند که این افتخاری برای کشور به شمار می آید.
صادقی اضافه کرد: از بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون پیشرفت های کشور ما در بخش های مختلف قابل توجه بوده و اگر چه در برخی از عرصه ها از جمله فرهنگ انتقادهایی وجود دارد اما فضای حاکم بر کشور بی نظیر است.
این نماینده مجلس با بیان این که کشورهای سلطه گر پیشرفت جمهوری اسلامی را بر نمی تابند ، بیان کرد: امروز مخالفت با مساله هسته ای ایران درواقع بهانه ای برای کشورهای سلطه گر است زیرا بیش از 60 درصد تحریم های وارد شده بر کشور غیر مرتبط با مساله هسته ای کشورماست.
وی گفت:باید اساس فعالیت های اقتصادی در درون کشور تعریف شود تا کشور به خودکفایی مطلوب برسد.
صادقی افزود: اگر مدیریت صحیح و پویایی مناسب در بخش های کشاورزی و گردشگری کشور به ویژه استان فارس اعمال شود می توانیم در بحث اشتغالزایی ، حل مشکل بیکاری و تولید ثروت برای کشور و این استان اقدام مناسب و موثری انجام دهیم.
در این آیین که جمعی از رزمندگان و امدادگران هشت سال دفاع مقدس حضور داشتند از یادمان خانه داوطلب رزمندگان امدادگر هلال احمر فارس رونمایی و از بیش از 180 امدادگر دفاع مقدس این استان تجلیل شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن