تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 17 خرداد 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):علم ما به شما احاطه دارد و چیزی از اخبار شما بر ما پوشیده نیست
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1800412223




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آموزش۱۲۰۰مخالف سوری در آمریکا


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
آموزش۱۲۰۰مخالف سوری در آمریکا
آموزش۱۲۰۰مخالف سوری در آمریکا وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) اعلام کرد که ۱۲۰۰ نیروی مخالف «میانه‌رو» سوری را به بهانه مبارزه با تشکیلات تروریستی داعش انتخاب کرده است.


به گزارش فرهنگ نیوز، به نقل از روزنامه مصری الیوم السابع، جان کریی، سخنگوی پنتاگون عنوان داشت: هنوز آموزش این افراد آغاز نشده و آنها باید مورد بررسی‌های بیشتری قرار بگیرند.
 
وی افزود: در نهایت این افراد مجهز می‌شوند تا «بازگردند و از شهروندان خود دفاع کنند».
 
کربی گفت: هیچ‌گونه تصمیمی درخصوص حمایت هوایی آمریکا یا هر حمایت دیگری از این افراد بعد از اتمام آموزشها اتخاذ نشده است اما می‌دانیم که پس از پایان آموزش، ما مسوولیت‌هایی را بر عهده داریم.
 
وی افزود: این نیروها فقط با افراد مسلح داعش و نه با نیروهای نظام بشار اسد، رئیس‌جمهوری سوریه مقابله خواهند کرد.
 
در همین حال جان کربی در کنفرانس خبری خاطرنشان کرد که آمریکا احتمالاً برای این نیروها تجهیزاتی را فراهم بیاورد تا آنها بصورت زمینی جنگنده‌های ائتلاف علیه داعش را راهنمایی کنند.
 
پیش‌بینی می‌شود که آموزش این افراد در دهم مارس آغاز شود. تاکنون حدود صد مربی آمریکایی برای انجام این ماموریت وارد منطقه شده‌اند.
 
مقامات آمریکایی در مصاحبه با خبرگزاری فرانسه اعلام کرده‌اند که پنتاگون این نیروها را به کامیون‌ها، مسلسل‌ها، مهمات و دستگاه‌های ارتباطی بی‌سیمی مجهز می‌کند.

منبع: ایسنا


93/11/30 - 13:35 - 2015-2-19 13:35:38





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن