تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خداوند عزوجل کسی را که در میان جمع ، بدون ناسزاگویی شوخی کند، دوست دارد .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819561247




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اشتغال 130 هزار ایثارگر در مجموعه آموزش و پرورش


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیرکل امورشاهد وایثارگران خبر داد: اشتغال 130 هزار ایثارگر در مجموعه آموزش و پرورش خبرگزاری پانا: مدیرکل امورشاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش با اشاره به این که 380هزار دانش آموز در مدارس شاهد مشغول به تحصیل هستند، گفت: 130 هزار نفر ایثارگر هم در مجموعه آموزش و پرورش شاغل هستند.
۱۳۹۳ پنج شنبه ۳۰ بهمن ساعت 11:59

خبرگزاری پانا+

به گزارش پانا، محمدحسین کفراشی درهمایش دوروزه روسای امورشاهد و ایثارگرادارات کل آموزش و پرورش سراسرکشورکه به میزبانی استان هرمزگان برگزارشد،اظهار کرد: علاوه براین تعداد دانش آموزکه در یک هزار و 360 مدرسه مشغول تحصیل هستند به دلیل عدم وجود مدارس اختصاصی شاهد در برخی مناطق کشور 27هزاردانش آموز نیز در طرح پراکنده تحت پوشش قراردارند.

مشاور وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه 130 هزارایثارگر  هم اکنون در مجموعه آموزش و پرورش کشور شاغل هستند، افزود: آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران این افتخاردارد که در مجموعه خود  28 هزارجانباز، چهارهزار و  500 آزاده و 14 هزار فرزند شهید را داردکه این سرمایه ارزشمند چشم و چراغ نظام تعلیم وتربیت هستند.

وی گفت: برابرمصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی از دانش آموزان غیرشاهد و ایثارگر درمدارس شاهد مبلغی به عنوان کمک سرانه دریافت می شود اما دانش آموزان شاهد و ایثاگر بدون هیچ هزینه ای مشغول تحصیل هستند که این امرازسوی بنیاد شهید وامور ایثارگران حمایت می شود .

کفراشی گفت: سامانه جامع ایثارگران وزارت آموزش و پرورش "سجا" که درحال آماده‌سازی و اجراست، فرآیند ثبت‌ نام اینترنتی، نظارت بر مدارس ایثارگران، شناسایی دانش‌آموزان نخبه و همچنین ورود به دانشگاه را هدایت می کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن