تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه بگيريد تا تندرست باشيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819647403




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهادت بالاترين مقام در نزد پروردگار است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ بهمن ۱۳۹۳ (۱۴:۲ب.ظ)
عضو خبرگان رهبري: شهادت بالاترين مقام در نزد پروردگار است عضو خبرگان رهبري گفت: بالاتر از هر نيکي، نيکي وجود دارد تا انسان به شهادت برسد و اين بالاترين مقام در نزد پروردگار است.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، عضو خبرگان رهبري در کنگره شهداي دانشجوي استان قم که در دانشگاه قم برگزار شد، اظهار داشت: از سوي وزارت علوم تحقيقات و فن آوري در سطح کشور کنگره شهداي دانشجو در استان هاي مختلف در حال برگزاري است و امروز اين افتخار در شهر مقدس قم، نصيب دانشگاه قم شده است.
وي رسيدن به مقام شهادت را بالاترين نعمت خدا به انسان معرفي و عنوان کرد: بالاتر از هر نيکي، نيکي وجود دارد تا انسان به شهادت برسد و اين بالاترين مقام در نزد پروردگار است.
حجت الاسلام والمسلمين ديرباز با اشاره به سخن شهيد آيت الله مرتضي مطهري درباره مقام شهادت گفت: شهيد مطهري مي گفت، بعضي ها فقط در لاک خود و خانواده شان هستند، برخي ديگر با فدا کردن وقت و مال خود، زندگي‌شان را در خدمت به ديگران مي گذرانند؛ اما شهيد با فدا کردن جان خود اين آسايش را براي تعالي جامعه با اخلاص تمام و في سبيل الله انجام مي دهد.
وي خاطرنشان کرد: ممکن است برخي ها براي جامعه تلاش کنند ولي نه با اخلاص کامل و نه في سبيل الله؛ از اين روست که اخلاص در عمل، مقام شهدا را چنين بالا برده است.
حجت الاسلام والمسلمين ديرباز در ادامه افزود: نمي دانم در نام و ياد شهيد چه رمز و رازي است که همه ما را به سمت خود جذب مي کند و همه در برابر مقام شهيد خضوع و خشوع مي کنيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن