تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820280030




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تحصیل 13 میلیون و 663 هزار و 185 دانش‌آموز در مدارس کشور


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رئیس مرکز برنامه‌ریزی و نیروی انسانی: تحصیل 13 میلیون و 663 هزار و 185 دانش‌آموز در مدارس کشور خبرگزاری پانا: رئیس مرکز برنامه‌ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش در گردهمایی روسای گروه طرح و برنامه، منابع انسانی و فن آوری اطلاعات آموزش و پرورش استان های کشور در مشهد گفت: در مجموع ۱۳ میلیون و ۶۶۳ هزار و ۱۸۵ دانش‌آموز در سال تحصیلی جاری در مدارس مشغول به تحصیل هستند.
۱۳۹۳ چهارشنبه ۲۹ بهمن ساعت 12:22

خبرگزاری پانا+

به گزارش پانا، خسرو نظری در مورد تعداد دقیق دانش‌آموزان در سال تحصیلی جاری اظهار کرد: در 105 هزار مدرسه کشور 13 میلیون و 663 هزار و 185 دانش‌آموز در مقاطع و پایه‌های مختلف در سال جاری مشغول به تحصیل هستند.

وی با بیان اینکه تعداد دانش‌آموزان در مقطع ابتدایی 7 میلیون و 202 هزار و 120 نفر است افزود: در پایه اول ابتدایی با رشد 25 هزار و 99 دانش‌آموز نسبت به سال گذشته مواجه بودیم.

نظری با اشاره به تعداد دانش‌آموزان در مقاطع متوسطه اول و دوم، خاطرنشان کرد: در دوره اول متوسطه 2 میلیون و 53 هزار و 158 دانش‌آموز و در دوره دوم متوسطه 3 میلیون و 210 هزار و 655 دانش‌آموز در سال جاری مشغول به تحصیل هستند.

وی اضافه کرد: در سال جاری تعداد دانش‌آموزان در آموزش و پرورش استثنایی کشور 71 هزار و 439 نفر است.

رئیس مرکز برنامه‌ریزی، نیروی انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: تعداد دانش‌آموزان بزرگسال و مشغول به تحصیل در سال جاری 470 هزار و 712 نفر است.

نظری گفت: تعداد دانش‌آموزان پیش دبستانی در آموزش و پرورش نیز نسبت به سال گذشته 123 هزار و 177 نفر افزایش داشته است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن