تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): آيا به شما بگويم كه مكارم اخلاق چيست؟ گذشت كردن از مردم، كمك مالى به برادر (دينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819528250




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتقاد ليبي از حمايت ترکيه از گروه هاي تروريستي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ بهمن ۱۳۹۳ (۱۱:۱ق.ظ)
انتقاد ليبي از حمايت ترکيه از گروه هاي تروريستي رئيس دولت انتقالي ليبي گفت اقدامات ترکيه تاثيري منفي براي کشورش دارد.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، عبدالله الثني، رئيس دولت انتقالي ليبي، گفت آنچه ترکيه انجام مي‌دهد تأثيري منفي براي ليبي دارد و در صورتي که اين اقدامات متوقف نشود، تدابيري اتخاذ خواهد شد.
رئيس دولت انتقالي يمن تصريح کرد: حملات هوايي نيروهاي مصري به مواضع داعش، طي دو روز گذشته با اطلاع و هماهنگي دولت ليبي صورت گرفت و آنچه درباره نقض حاکميت ليبي گفته مي‌شود درست نيست و حملات تا زمان از بين رفتن گروه هاي تروريستي ادامه خواهد داشت.
وي افزود: پيگرد افراطي ها با استفاده از نيروهاي زميني سخت است؛ زيرا اين افراد در داخل غارها پنهان شده اند، اما؛ حملات هوايي که از پيش اهداف آنها مشخص شده است، تأثير مثبتي بر از بين بردن گروه هاي افراطي دارد.
وي درباره وجود شواهدي مبني بر دخالت کشورهاي بيگانه در حمايت از گروه هاي تروريستي در ليبي گفت:‌ شواهدي در اين خصوص وجود دارد. صراحتا بايد بگويم، اگر در گذشته قطر و سودان در اين خصوص نقش داشتند امروز ديگر نقشي ندارند، اما؛ ترکيه در اين زمينه نقش دارد. آنچه از ترکيه مي‌آيد بر امنيت و ثبات ليبي تأثير منفي دارد.
الثني تصريح کرد: موضع ترکيه تا کنون درست نبوده است و مجبور خواهيم شد تدابيري در برابر اين کشور اتخاذ کنيم. در نهايت ترکيه، بازنده خواهد بود؛ زيرا ليبي مي‌تواند با هر کشوري تعامل کند، اما؛ شرکت هاي ترکيه اي، سرمايه گذاري در ليبي را از دست مي‌دهند.
وي درباره تدابيري که ممکن است در برابر ترکيه اتخاذ شود، گفت: تلاش مي‌کنيم با آنها تعامل کنيم و در صورتي که نتيجه نگيريم، موضوع را به اتحاديه عرب و جامعه جهاني ارجاع خواهيم داد‌ و درخواست خواهيم کرد تحريم هايي بر ضد دخالت در امور ليبي وضع شود؛ زيرا اين مسأله به حاکميت ليبي خدشه وارد مي‌کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن