تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را به غير از زبان خود، دعوت كنيد، تا پرهيزكارى و كوشش در عبادت و نماز و خوبى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820967987




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

براي مقابله با گرد و خاک دستگاه هاي متولي به امکانات لازم مجهز شوند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ بهمن ۱۳۹۳ (۹:۳۶ق.ظ)
استاندار خوزستان: براي مقابله با گرد و خاک دستگاه هاي متولي به امکانات لازم مجهز شوند استاندار خوزستان گفت: براي مقابله با پديده گرد و غبار درخوزستان لازم است دستگاه هاي اجرايي متولي به تجهيزات پيشگيرانه و امکانات لازم مجهز شوند.
به گزارش خبرگزاري موج، مقتدايي در نشست شوراي اداري استان بيان کرد: دولت توجه خاصي به استان خوزستان دارد و در زمينه رفع پديده ريزگردهاي اين استان تمام تلاش خود را به کار گرفته است.
وي اظهار کرد: در روزهاي گذشته مردم از مسوولان درخواست داشتند که براي حل معضل ريزگرد ها راهکارهايي ارايه دهند که خوشبختانه با توضيحات مسوولان در اين مدت مردم از مشکلات، مطلع شده و وضعيت موجود را درک کرده اند.
استاندار خوزستان افزود: مسوولان استاني براي کاهش اثرات گرد و غبارهاي هفته هاي اخير در استان، تمام تلاش خود را به کار گرفته اند هر چند خشکسالي هاي اخير اين پديده را تشديد کرده است.
مقتدايي در ادامه با اشاره به اصرار مسوولان کشوري براي سفر به استان در موقع بحران هفته گذشته افزود: ما ابتدا از مسوولان دولتي درخواست کرديم به مسوولان استان اجازه دهند تا بحران را مديريت کنند و سپس آنها براي کمک به مردم به خوزستان سفر کنند.
استاندار خوزستان اضافه کرد: اکنون که استان توانسته است اين موضوع را مديريت کند به دولتمردان اعلام کرده که آماده ميزباني از آنها براي همفکري و ارائه راهکارهاي گرفته شده از سوي دولت است.
وي با بيان اينکه مجموعه اي از دستگاهها مسوول حل مشکل ريزگردها هستند گفت: در روزهاي گذشته بسياري از افراد، سازمان محيط زيست را مسوول تمامي مشکلات مي دانستند در صورتيکه تعداد زيادي از دستگاه هاي اجرايي متولي اين امر هستند و بايد با همفکري و همراهي يکديگر راهکارهايي عملي در اين زمينه ارايه دهند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن