تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس فرزندش را ببوسد ، خداوند عزّوجلّ براى او ثواب مى نويسد و هر كسى كه او را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798700332




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه موقت تهران: دولتي‌ها ناز آمريکا را نکشند


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: امام جمعه موقت تهران: دولتي‌ها ناز آمريکا را نکشند
صديقي يادآور شد: بين ما و خداوند بنابر رواياتي 70 هزار حجاب وجود دارد بنابراين ما بايد جهاد با نفس، رذائل اخلاقي و وسوسه‌هاي شيطاني را سرلوحه کار خود قرار دهيم زيرا نفس انسان، خطرناک، شرور و مغرور است.


به گزارش نامه نیوز مشاور عالي رئيس قوه قضائيه گفت: دولتي‌ها ناز آمريکا را نکشند زيرا در برابر اتحاد و پرچم ولايت ملت ايران آمريکا، اتم، سلاح و امکانات مادي عليه آنها کاربردي ندارد.


به گزارش پایگاه «تیک»، حجت‌الاسلام صديقي در جمع مردم خرم‌آباد در مسجد صاحب‌الزمان(عج) اين شهر اظهار کرد: شما مردم نگهبان خون شهدا، پيرو ولايت و حافظان نظام و انقلاب هستيد که همواره در سايه ولايت فقيه در برابر دشمنان ايستادگي کرده‌ايد.وي با اشاره به اينکه خداوند چهار دستور را مقدمه پيروزي در سوره آل‌عمران معرفي کرده است گفت: اگر به اين دستورات که يکي از آنها خودسازي است عمل کنيم به پيروزي و فلاح دست‌ پيدا مي‌کنيم.


صديقي يادآور شد: بين ما و خداوند بنابر رواياتي 70 هزار حجاب وجود دارد بنابراين ما بايد جهاد با نفس، رذائل اخلاقي و وسوسه‌هاي شيطاني را سرلوحه کار خود قرار دهيم زيرا نفس انسان، خطرناک، شرور و مغرور است.


مشاور عالي رئيس قوه قضائيه با اشاره به اينکه امام (ره) نقطه عطفي در تاريخ بشر هستند، گفت: امام توانستند حرکت تاريخ را تغيير و فصل نويي از آن را باز کنند و با اقدامات خود شرق و غرب را به‌حيرت آوردند و آمريکا را شيطان بزرگ و ام‌الفساد غرب خواندند اين بود که امام آمريکا را کوچک شمردند و اعلام کردند که آمريکا هيچ غلطي نمي‌تواند بکند بنابراين اگر شرق و غرب جمع شوند نمي‌توانند در مقابل اقتدار و ايستادگي اين ملت کاري کنند، دشمنان بايد بدانند که ما همواره مانند امام اعلام مي‌کنيم آمريکا هيچ غلطي نمي‌تواند بکند.اين مسئول خطاب به جوانان ايراني افزود: شما جوانان بايد آينده اين کشور را بسازيد و اگر در پست‌هاي بالا قرار گرفتيد به داد مردم برسيد زيرا خودسازي از توبه آغاز مي‌شود و تا وسوسه نفس مغلوب نشود نمي‌توانيم اعلام کنيم که در برابر دشمنان مي‌ايستيم زيرا اگر خدا نباشد کارها پيش نمي‌رود.


امام جمعه موقت تهران اظهار کرد: دولتي‌ها نبايد ناز آمريکا را بکشند زيرا اين مردم ايستاده‌اند و در برابر دشمنان اتحاد دارند و زير پرچم ولايت اقتدار خود را حفظ مي‌کنند بنابراين با هيچ اسلحه‌اي حتي اتم و امکانات مادي نمي‌تواند مقابل ملت ايران بايستد زيرا اسلحه جوانان جان‌برکف اين ملت، قرآن، عترت پيامبر، اشک‌هاي حسيني و ولايت است.


حجت‌الاسلام صديقي خاطرنشان کرد: ما با داشتن اين اقتدار معنوي، قرآن و دل‌هايي که با مغناطيس ولايت به هم جوش مي‌خورد در برابر همه دشمنان ايستادگي مي‌کنيم و ملت ايران در هشت سال دفاع مقدس اين امتحان را پس داده که تنها و مظلومانه در برابر چندين کشور قدرتمند ايستادگي کرد اما چون امام (ره) خودساخته بودند توانستند در بهشت را به روي جوانان باز کنند و انقلابي را راه بيندازند.اين مسئول تصريح کرد: اگر خواستيد بدانيد دولت اسلامي است يا خير بايد نگاه کنيد که نماز جوانان براي آن دولت تا چه اندازه مهم است زيرا نظام آمده تا ملت را از بدبختي نجات دهد و خون شهدا در رگ‌هاي اين انقلاب و نظام جاري است.






۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن