تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):نشانه‏هاى مؤمن پنج چيز است: ... و بلند گفتن بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819009406




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تشکيل ستاد تسهيلات نوروزي در رشت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ بهمن ۱۳۹۳ (۱۵:۲۱ب.ظ)
فرماندار رشت خبر داد: تشکيل ستاد تسهيلات نوروزي در رشت فرماندار رشت از تشکيل ستاد تسهيلات نوروزي در رشت خبر داد و گفت: رشت آماده استقبال از مسافران و مهمانان نوروز 94 است.
به گزارش خبرگزاري موج از رشت، عيسي مهدوي امروز با اشاره به تشکيل ستاد تسهيلات نوروزي اظهار کرد: اين ستاد با حضور تمام مديران اداره‌ها و دستگاه‌هاي خدمات‌رسان تشکيل شده است.
وي با بيان اينکه تمام دستگاه‌ها براي ارائه خدمات بهتر آماده هستند، تصريح کرد: نوروز سال 93 تعداد 15 ميليون نفر مسافر در رشت اقامت داشتند و در نوروز 94 تلاش مي‌کنيم با ارائه خدمات بيشتر و بهتر مدت ماندگاري مسافران در اين شهرستان افزايش دهيم.
فرماندار رشت گفت: دهياران، بخشداران، بهداشت و درمان، تعزيرات و... همه خود را براي خدمات بيشتر با شرايط و کيفيت بهتر آماده مي‌کنند.
وي با اشاره به اينکه براي ورود مسافران برنامه‌هايي در ستاد تسهيلات نوروزي تدارک ديده شده است، خاطرنشان کرد: اين برنامه‌ها در زمينه‌هاي حمل و نقل، امداد و نجات، تبليغات، اطلاع‌رساني، انتظامي و امنيت و... است.
مهدوي ضرورت خدمات بهتر با کيفيت مناسب‌تر به گردشگران را محور برنامه‌هاي مذکور عنوان کرد و از تشکيل 10 کميته در ستاد تسهيلات نوروزي رشت خبر داد.
وي با بيان اينکه رشت بايد به عنوان مقصد گردشگران در ايام ديگر سال باشد، يادآور شد: رشت داراي جاذبه‌هاي گردشگري است که بايد به گردشگران شناسانده شود.
فرماندار رشت استفاده از ظرفيت‌هاي گردشگري اين شهرستان را در ارائه خدمات ارزنده‌تر به مسافران ضروري دانست و متذکر شد: رشت از ظرفيت‌هاي فرهنگي و تاريخي نيز برخوردار است که بايد به نحو مطلوب به گردشگران شناسانده شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن