تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه نفس از لذتهاى دنيوى سودمندترين روزه‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820240265




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با حضور مسئولان محلی نخستین بازنشسته‌های شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: با حضور مسئولان محلی
نخستین بازنشسته‌های شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدند
در اقدامی شایسته و با حضور مسئولان ارشد استان کهگیلویه و بویراحمد نخستین بازنشستگان شرکت شهرک‌های صنعتی این استان تجلیل شدند.

خبرگزاری فارس: نخستین بازنشسته‌های شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدند



به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، بعد از ظهر امروز مراسم تجلیل از 2 تن از بازنشستگان شرکت شهرک‌های صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد، با حضور حسن نوروزی، معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استانداری، جعفر گوهرگانی رئیس سازمان جهاد کشاورزی این استان و پرسنل این شرکت برگزار شد. صنعت کهگیلویه و بویراحمد، هر چه دارد از انقلاب دارد مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم با اشاره به تقارن این مراسم با ماه بهمن، به خدمات نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: در این استان هر چه در صنعت داریم به برکت انقلاب اسلامی بوده است. سهراب بنام، افزود: به جز کارخانه قند و صنعت نفت، در استان کهگیلویه و بویراحمد و قبل از انقلاب صنعتی وجود نداشته و باید قدردان این نعمات باشیم.


جشن تجلیل از نخستین بازنشستگان شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد وی با بیان اینکه شرکت شهرک‌های صنعتی قبل از انقلاب موجودیتی نداشته است، ادامه داد:‌ اکنون 12 شهرک صنعتی در این استان داریم به‌طوری که قابلیت واگذاری زمین‌های صنعتی به هر سرمایه‌گذار پای کاری وجود دارد. بنام تصریح کرد: هر چه داریم به برکت نظام اسلامی و مرهون زحمات کارکنان و خانواده‌های آنان در این شرکت است. وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش ابراز داشت: اشتغال و بیکاری دغدغه اصلی کشور و این استان است و دولت نیز برای کاهش بیکاری برنامه و راهکار دارد. مسئولیت متولیان صنعت سنگین‌تر شده است مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: مشکلات زیرساختی و بیکاری موجود در این استان مسئولیت مدیران اقتصادی و حوزه صنعت را جدی‌تر و سنگین‌تر کرده است. وی توضیح داد: این سنگین بودن وظایف محوله در بخش صنعت و مشکلات عدیده زیرساختی، محرومیت‌های کهنه این استان و افزایش شمار بیکاران می‌طلبد تا از یک سو مسئولان ارشد حمایت ویژه‌ای داشته باشند و از سوی دیگر متولیان و کارکنان این شرکت تلاش دوچندان کنند.


تجلیل از نخستین بازنشسته شرکت شهرک‌های صنعتی از ابتدای انقلاب تاکنون   بنام در بخش پایانی صحبت‌هایش، قدردانی از مخلوق را کاری الهی و انسانی دانست و یادآور شد: امروز نخستین بازنشسته‌های این شرکت مورد تجلیل قرار می‌گیرند ولی این شرکت هیچ‌گاه بی‌نیاز از خدمات و تجربیات این بازنشستگان نیست. شرایط برای سرمایه‌گذاری مهیا است وی افزود: شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد راه مؤثر و مجاهدانه بازنشستگان خود را تا نیل به اهداف نهایی و کمک به خروج این استان از محرومیت ادامه می‌دهد. بنام با قدردانی از همکاران و کارکنان شرکت شهرک‌های صنعتی خاطرنشان کرد: در حال حاضر شرایط خوبی برای سرمایه‌گذاری در شهرک‌های 12 گانه صنعتی این استان وجود دارد و از همین‌جا برای فشردن دست سرمایه‌گذاران و متقاضیان احداث واحدهای تولیدی و صنعتی اعلام آمادگی می‌کنیم.


تجلیل از حبیبی‌پور دومین بازنشسته شرکت شهرکهای صنعتی از ابتدای انقلاب تاکنون   انتهای پیام/ 82005/ک30

93/11/28 - 16:06





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن