تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819423343




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یادواره 1000 شهید دانش آموز و فرهنگی استان قم برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: صبح امروز یادواره 1000 شهید دانش آموز و فرهنگی استان قم برگزار شد خبرگزاری پانا: بیست و هشتمین یادواره 1000 شهید دانش آموز و فرهنگی استان قم صبح امروز در حسینیه شهداء بلوار 15 خرداد قم برگزار شد.
۱۳۹۳ سه شنبه ۲۸ بهمن ساعت 15:18

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا در یادواره 1000 شهید دانش آموز و فرهنگی استان قم که با حضور پرشور خانواده های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان فرهنگی و پیشکسوتان دفاع مقدس، مسئولان استانی، مدیران آموزش و پرورش و فرهنگیان و دانش آموزان بسیجی برگزار شد، ابتدا حمیدرضا دژآگام مدیر کل آموزش و پرورش استان قم و رئیس ستاد یادواره 1000 شهید فرهنگی و دانش آموز استان ضمن خیر مقدم، لزوم توجه بیش از پیش به آرمان های شهدا، آشنایی با وصایای آنان و حرکت در مسیر شهیدان را یادآور شد و ارزش گذاری نسبت به جانفشانی شهدا و رزمندگان اسلام را سرمایه ای عظیم در جهت تربیت نسل جوان و نوجوان جامعه خواند. در ادامه مراسم، حجت الاسلام ماندگاری مسئول موسسه روایت سیره شهدا طی سخنانی با اشاره به اینکه رزمندگان اسلام در دوران سخت دفاع مقدس با جان خود به جهاد پرداختند و تمام قد از دین و آئین و ارزش های اسلامی دفاع کردند، خاطرنشان ساخت: امروز نیز دانش آموزان باید همچون رزمندگان هم سن و سال خود در جبهه، نقش های دشمنان را در تهاجم فرهنگی بشناسند و با جهاد علمی و فرهنگی در راستای ارتقاء سطح علم و بینش و معرفت خود در جامعه، مجاهدت کنند. در این مراسم، یکی از دانش آموزان دبیرستانی به بیان و توصیف خاطرات خود از اردوی راهیان نور دانش آموزی و تاثیر فضای معنوی قتلگاه شهدا بر زائران پرداخت که مورد استقبال و تشویق حاضران قرار گرفت. پخش کلیپ از سخنان رهبری، اجرای توسط گروه سرود منتخب دبیرستان های ناحیه چهار آموزش و پرورش و خاطره گویی مالکی نژاد بخش های دیگری از مراسم یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی استان قم بود. حافظی جانشین فرمانده سپاه استان قم و تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر از جمله میهمانان حاضر در مراسم بودند.  













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن