تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداى عزّوجلّ به موسى عليه‏السلام وحى كرد: اى موسى! به زيادى ثروت شاد مشو و در هيچ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805728362




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مکاني: بي‎جا از من حمايت و تخريب نکنيد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: مکانی: بی‎جا از من حمایت و تخریب نکنید
سوشا مکاني دروازه‌بان پرسپوليس معتقد است که در اين شرايط رفتن درخشان از پرسپوليس هيچ کمکي به قرمزپوشان پايتخت نمي‌ کند.

مکانی در گفت‌وگو با خبرنگار "ورزش سه"، ما همیشه آماده هستیم تا این روند خوبمان را ادامه دهیم. همه بچه ها دست به دست هم دادند تا به دور از حاشیه تنها به فکر نتیجه گیری تیم باشند.

از انتقاد نمی‌ترسم و فرار نمی‌کنم

این حساسیت هایی که در مورد بازی کردن من وجود دارد خوب هست من فکر می‌ کنم یک نفر هیچ وقت نمی‌ تواند همه را راضی نگه دارد، اگر اینطور شد حتما یک مشکل یا سیاه بازی وجود دارد. چون روزی که همه راضی باشند، تقریبا بعید است. مهم این است که بتوانیم انتظارات را برآورده کنیم و جواب اعتمادها را بدهیم. من هیچ وقت از انتقاد فرار نمی‌ کنم و ناراحت هم نمی‌ شوم همیشه سعی می‌ کنم تا عملکردم را بهتر و بهتر کنم. من دوست ندارم کسی بیجا از من حمایت کند و یا بخواهد من را تخریب کند.

ما نیاز به حمایت کسی نداریم خودمان راهش را بلدیم

پرسپولیس همیشه آماده نتیجه گرفتن است. اگر بعضی ها از بیرون برای تیم حاشیه درست نکنند، ما نیاز به حمایت کسی نداریم خودمان راهش را بلدیم، تجربه اش را هم داریم. اگر برای کادرفنی حاشیه درست کنند و اجازه بدهند ما کار خودمان را بکنیم، بعد در آخر فصل اگر نتیجه نگرفتیم مسببان اصلی را از تیم دور کنند. اگر الان بخواهند در کورس رقابت ها حاشیه درست کنند، صحیح نیست. پرسپولیس الان با آرامش 50 درصدی دارد به کارش ادامه می‌ دهد پس بهتر است اجازه بدهند که نماینده ایران در آسیا در آرامش کار خودش را دنبال کند.

با 11 سال تجربه از پختگی من در لیگ حرف می‌ زنند

بازی کردن تیم های بزرگ شرایط خاص خودش را دارد مخصوصا در پرسپولیس که بزرگترین تیم آسیاست و همه از آن دو برابر انتظار دارند. برای همین من سعی می‌ کنم خودم را در شرایط مطلوبی نگه دارم. با 11 سال سابقه ای که در لیگ دارم، بحث کردن در مورد پختگی من در دروازه‌بانی خنده دار است. من به عنوان دروازه‌بان تیم قهرمان فصل گذشته و یک بازیکن ملی‌پوش به پرسپولیس آمدم، هیچ جا این شرایط را تجربه نکرده بودم، توانستم به مرور زمان خودمان را باحواشی و فراز و نشیب های برد و باخت در این تیم هماهنگ کنم و فهمیدم که چطوری باید با آنها برخورد کنم. من نمی‌ توانم خودم در مورد عملکردم قضاوت کنم، کادرفنی و مردم باید راضی باشند اما من همه تلاشم را می‌ کنم که به نحواحسنت عملکرد خوبی در دروازه پرسپولیس داشته باشم.

با یک باخت نباید راه پیشرفت را گم کنیم

مکانی در جواب این سوال که درخشان عنوان کرده او باید تجربه اش را در دروازه بانی بالا ببرد گفت که؛ صددرصد این حرف آقای درخشان درست است چون هر روز که می‌ گذرد یک تجربه جدید و یک درسی برای من دارد و من از آن درس عبرت می‌گیرم. الان فوتبال ما اینطوری شده که بردها زیاد به چشم نمی‌آید اما در موقع باخت همه سکوتم می‌ کنند. درست است که بردن وظیفه پرسپولیس است اما تیم ها در مقابل ما دست و پا بسته نیستند. مهم این است که اگر یک روز باختی راه پیشرفت را گم نکنی، من با نظر آقای درخشان کاملا موافقم.

با تغییر درخشان نتیجه فرق چندانی نمی‌ کند

من به عنوان یک بازیکن نمی‌ توانم در مورد مشکلات کلان باشگاه مثل تغییر پی در پی کادر مدیریتی، مسائل مربوط به فروش باشگاه به بخش خصوصی صحبت کنم، اما اگر در مورد بحث مربی بخواهم به عنوان یک بازیکن شاغل در پرسپولیس بخواهم صحبت کنم ذوب‌آهن را مثال می‌ زنم که نیم فصل اول بعد از نتایج ضعیفی که گرفته بود مدیران از آن حمایت کردند و الان می‌ بینید که ذوب‌آهن به کورس برگشته و اعتماد به سرمربی نتیجه داده است. کادرفنی ما در نتایج اخیر پرسپولیس کمتری تقصیر را داشته است. پرسپولیس با تمام مشکلات مالی و حاشیه ای که داشته، توانسته خودش را جمع کند و نتیجه بگیرد. الان وقت حمایت است می‌ دانم که آستانه تحمل مردم پایین آمده و نتایجی که گرفته ایم در خور شأن پرسپولیس نبوده اما مطمئن باشید که با تغییر مربی نمی‌ توانیم نتایج آنچنانی بگیریم. پرسپولیس باید در آرامش به کارش ادامه بدهد.

پرسپولیس تشنه گرفتن سه امتیاز برابر صبا

بازی با صبا یک دیدار خانگی برای ما محسوب می‌ شود و ما نتوانستیم در بازی های خانگی عملکرد خوبی داشته باشیم، در بازی های خارج از خانه هم عملکرد مثبتی نداشتیم. باید سعی کنیم تا با آرامش بیشتری به کار خودمان ادامه دهیم ما تشنه 3 امتیازها هستیم. بعد از پیروزی مقابل پدیده حالا تشنه گرفتن سه امتیاز مقابل صبا هستیم. من مطمئنم که ما از قبل بهتر می‌ شویم و استارت خوبی برای جام باشگاه ها می‌ زنیم.

خیلی‎ها دوست ندارند پرسپولیس به مرحله بعد صعود کند اما ما می‌توانیم

شرایط جام باشگاه آسیا با لیگ فرق می‌ کند. فصل گذشته من در فولاد بازی می‌ کردم و موفق شدیم در دور گروهی طبق نظر ای اف سی بهترین تیم لقب بگیریم و بازی های بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم. من مطمئنم امسال هم با پرسپولیس در لیگ قهرمانان عملکرد خوبی را به نمایش می‌ گذاریم و به مرحله بعد صعود می‌ کنیم، شاید خیلی ها دوست نداشته باشند که پرسپولیس به مرحله بعد صعود کند اما ما صعود می‌ کنیم.



1393/11/28 13:23





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن