تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين شما كسى است كه براى زنان خود بهتر باشد و من بهترين شما براى زن خود هستم....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805657788




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شانس بیشتر برانکو نسبت به قطبی برای نیمکت سرخ ها


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



شانس بیشتر برانکو نسبت به قطبی برای نیمکت سرخ ها
بردن تیم دهم لیگ آنقدر برای حمید درخشان دلچسب بوده که به قول خودش گریه هم کرده. گریه‌ای از سر شوق که به خیال آقای سرمربی حتما یک تودهنی هم به شایعه‌ها بوده. غافل از اینکه شایعه‌ها هنوز از پا ننشسته‌ و مدام از این سو و آن سو برایمان خبر می‌آورند.
روز نو : بردن تیم دهم لیگ آنقدر برای حمید درخشان دلچسب بوده که به قول خودش گریه هم کرده. گریه‌ای از سر شوق که به خیال آقای سرمربی حتما یک تودهنی هم به شایعه‌ها بوده. غافل از اینکه شایعه‌ها هنوز از پا ننشسته‌ و مدام از این سو و آن سو برایمان خبر می‌آورند. همان‌ها بودند که نام افشین قطبی و برانکو ایوانکوویچ را بر سر زبان‌ها انداختند اما حالا دودستگی چنان به جان‌شان افتاده که خودشان هم نمی‌دانند کدام مربی به پرسپولیس نزدیک‌تر است.
به گفته بعضی‌هایشان، یکی از بهانه‌های سفر آسیایی قطبی و حضور چند روزه‌اش در دبی مذاکره با نماینده پرسپولیس بوده و بعضی دیگر خبر آورده‌اند که نماینده باشگاه قرار است امروز در استانبول به مذاکره با برانکو بنشیند. هر کدام هم گزینه خود را به پرسپولیس نزدیک‌تر می‌دانند. درست بر خلاف سخنگوی باشگاه که شنیده‌هایمان دراین‌باره را هم همچون خبرها و اتفاق‌های پیش از این تکذیب کرده: «اینکه یک مربی در کشور همسایه ایران باشد، به باشگاه پرسپولیس مربوط نمی‌شود. من نه مذاکره با قطبی را تایید می‌کنم و نه قرار ملاقات با برانکو را.»  خواجوند سپس برای محکم‌کاری از ادامه همکاری با حمید درخشان گفته اما با لحنی که تردید از سر و رویش می‌بارد: «فعلا درخشان سرمربی پرسپولیس است و در لیگ قهرمانان هم روی نیمکت می‌نشیند. در واگذاری هم هر اتفاقی رخ بدهد، تا پایان فصل تغییری در باشگاه به وجود نمی‌آید.»
بعد از پیروزی برابر پدیده، آسان‌ترین کار باور کردن حرف‌های آقای سخنگو بود و اینکه جایگاه حمید درخشان را مستحکم‌تر از پیش بدانیم، همان کاری که خودش کرد اما حالا حتی ایرنا هم با شایعه‌ها هم‌صدا شده و از قول یک منبع آگاه در وزارت ورزش نوشته:
متولیان اصلی باشگاه در حال مذاکره با برانکو ایوانکوویچ و افشین قطبی برای سرمربیگری پرسپولیس هستند.
جالب اما وقتی است که محمدحسین نژادفلاح- که می‌گفتند وزارت ورزش به باشگاه پرسپولیس مامورش کرده- میلی به تکذیب شنیده‌هایمان ندارد: «اجازه بدهید فعلا دراین‌باره ‌صحبت نکنم چون با سکوت، حاشیه‌ها کمتر خواهد بود!» او هم مثل سخنگوی باشگاه از واژه «فعلا» استفاده کرده و این یعنی که صحبت کردن درباره مذاکره با آلترناتیوهای درخشان را به روزهای نیامده- شاید وقتی حکم قائم‌مقامی‌اش را گرفت- سپرده است.
هر چند دور از ذهن است که این مذاکره‌ها کار او باشد و بیشتر به نظر می‌رسد که هدایتی و دوستانش- که برای تصاحب پرسپولیس از هیچ ترفندی دریغ نکرده‌اند- برای خودنمایی و به دست آوردن دل هواداران نام قطبی و برانکو را مطرح کرده باشند. آنها البته از حمایت از سرمربیگری درخشان هم غافل نیستند تا بعدها کسی نتواند به کارشکنی و چوب گذاشتن لای چرخ پرسپولیس متهم‌شان کند.  نه پرسپولیس، پرسپولیس است و نه تصمیم‌گیرنده‌هایش آنقدر مدیرند که برانکو را بتوان در کنارشان نشاند. این مربی با آن دیسیپلین خاص‌اش برای این پرسپولیس – که این مدیران و بازیکنان بزرگی‌اش را زیر سوال برده‌اند – وصله‌ای ناجور به حساب می‌آید؛ همانگونه که یک استاد دانشگاه، برای یک مهد کودک.




تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن