تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خشم از شيطان و شيطان از آتش آفريده شده است و آتش با آب خاموش مى شود، پس هرگاه يكى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820798405




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همچنان نمي توانيم پول حاصل از فروش محصولات پتروشيمي را دريافت کنيم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ بهمن ۱۳۹۳ (۱۰:۱۲ق.ظ)
مدير عامل شرکت پتروشيمي بين الملل: همچنان نمي توانيم پول حاصل از فروش محصولات پتروشيمي را دريافت کنيم مدير عامل شرکت پتروشيمي بين الملل با اشاره به مذاکرات هسته اي گفت: هم اکنون در زمينه فروش محصولات پتروشيمي مانعي وجود ندارد، اما؛ به دليل وجود موانع براي انتقال پول همچنان نمي توانيم پول حاصل از اين فروش محصولات را دريافت کنيم.
به گزارش خبرگزاري موج، عيسي مشايخي با بيان اين که بانک ها و بيمه هاي صاحب نام اروپايي براي پتروشيمي ايران اعتبار ويژه اي قائل هستند، گفت: برند پتروشيمي بين الملل اکنون براي همه کشورهاي خارجي يک برند شناخته شده است.
مشايخي افزود: بايد فرصت هاي سرمايه گذاري و طرحهاي توسعه اي صنعت پتروشيمي ايران را با هدف جذب سرمايه گذاري هاي تازه تبين کنيم.
مدير عامل شرکت پتروشيمي بين الملل با بيان اين که بر اساس توافق نخست ژنو که ميان ايران و کشورهاي عضو گروه ١+٥ امضا شد، قرار بود فروش محصولات پتروشيمي ايران به جز ال پي جي از فهرست تحريم ها خارج شوند، گفت: هم اکنون در زمينه فروش اين محصولات مانعي وجود ندارد، اما؛ به دليل وجود موانع براي انتقال پول همچنان نمي توانيم پول حاصل از اين فروش محصولات را دريافت کنيم.
وي افزود: شرکت پتروشيمي بين الملل تعامل بسيار خوبي با شرکت هاي صاحب نام خارجي دارد و بايد گفت که اين شرکت به عنوان يکي از شرکت هاي تابعه هلدينگ خليج فارس در آينده مشارکت بيشتري در توسعه صنعت پتروشيمي خواهد داشت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن