تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):گناه نکردن آسان تر از طلب توبه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820993317




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ضرورت راه اندازي پرواز هوايي و توسعه كشتيراني مسافربري


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ بهمن ۱۳۹۳ (۹:۲۸ق.ظ)
استاندار مازندران تاکيد کرد؛ ضرورت راه اندازي پرواز هوايي و توسعه كشتيراني مسافربري استاندار مازندران در ديدار با معاون استاندار آستاراخان روسيه گفت: راه اندازي پرواز هوايي و توسعه كشتيراني مسافربري يك ضرورت است.
به گزارش خبرگزاري موج، ربيع فلاح جلودار در اين ديدار تصريح کرد: براي اين سفر چهارچوب مناسبات مشخصي را تعريف کرديم که ايران آماده عقد قرار داد در حوزه هاي مختلف با طرف روسي است.
استاندار مازندران خاطر نشان کرد: در اين سفر تلاش داريم که تفاهنامه هاي منعقد شده را به صورت جدي اجرايي کنيم.
وي تاکيد کرد: در اين سفر بايد براي برقراري پرواز هوايي و نيز توسعه کشتيراني مسافربري به نتيجه برسيم زيرا راه اندازي پرواز هوايي و توسعه كشتيراني مسافربري يك ضرورت است
استاندار مازندران با اشاره به حضور گردشگران ايران به کشور آذربايجان خاطر نشان کرد: برنامه ريزي براي حضور گردشگران دو طرف در اين سفر نيز در برنامه کاري قرار گيرد.
وي با اشاره به اقدامات انجام شده رئيس اتاق بازرگاني مازندران براي ايجاد سراي تجاري گفت: گزارشات خوبي در اين زمينه بايد آماده شود.
وي در ادامه به حضور معاون برنامه ريزي استانداري مازندران در آستارخان در سه نوبت در طي سال جاري گفت: اراده براي گسترش همکاري دو جانبه وجود دارد و بايد قدمهاي مناسبي در اين زمينه برداشته شود.
استاندار مازندران در ادامه با اشاره به ظرفيت هاي مناسب روسيه در بخش جنگل بيان داشت: مازندران براي استفاده از اين ظرفيت براي صنايع اش نيازمند همکاري طرف مقابل است و همچنين براي توسعه زراعت چوب آماده مشارکت و همکاري با مسئولان استان آستارخان هستيم.
وي در پايان ابراز اميدواري نمود با برگزاري كميته هاي كاري و كارگروههاي تخصصي تصميماتي خوبي در زمينه توسعه روابط اقتصادي و تجاري دو استان گرفته شود













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن