تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منافق به آنچه مؤمنان بواسطه آن خوشبخت مى‏شوند، ميلى ندارد، ولى خوشبخت سفارش به تق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803805042




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهای عوارض و خدمات شهری در ساری اضافه نمی شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: در نشست شورای شهر مطرح شد: بهای عوارض و خدمات شهری در ساری اضافه نمی شود خبرگزاری پانا: عدم افزایش بهای خدمات و عوارض شهری، راه اندازی کلینیک تخصصی شهروند ساری و توجه بیشتر به عمران شهری و خدمات شهری از جمله موراد مطرح شده در نشست شورای شهر ساری بوده است.
۱۳۹۳ سه شنبه ۲۸ بهمن ساعت 09:19

خبرگزاری پانا+بهای عوارض+ساری

 به گزارش خبرنگار پانا به نقل از خبرگزاری مهر، علیجان شمشیربند در جمع اعضای شورای شهر با اشاره به فرصت رو به اتمام بررسی لایحه بودجه سال ۹۴ شهرداری ساری ابراز امیدواری كرد این بودجه و برنامه های مندرج در آن به گونه ای تدوین، تصویب و اجرا شود كه سال آتی شاهد درخشش افزون تری در حوزه عمران شهری و خدمات رسانی به شهروندان باشیم.
رئیس شورای شهر ساری با اشاره به اجرای پروژه های بزرگی چون پارك ملل تاكید كرد:اعتقاد ما این است كه حق مردم ساری خیلی بیشتر از اینهاست و به همین خاطر در تدوین بودجه سال آتی سعی شد به اقداماتی كه مورد خواست و رضایت شهروندان است استمرار بخشیم.
رئیس كمیسیون بودجه و حقوقی شورای شهر ساری در ارتباط با تدوین لایحه عوارض و بهای خدمات شهرداری در سال  ۹۴ اظهار داشت: شورای اسلامی شهر ساری با توجه به وضعیت اقتصادی مردم و با در نظر گرفتن  صرفه و صلاح شهر و شهروندان سعی کرده ترتیبی اتخاذ کنند كه عوارض و بهای خدمات شهرداری در سال ۹۴ افزایش پیدا نكند بلكه در مواردی كه قانون اجازه می دهد و بر اساس مقدورات كاهش هم داشته باشد.
سعید نجاریان ساروی خاطرنشان كرد: برای این منظور كتابچه عوارض و بهای خدمات سال ۹۳ شهرداری مورد تجدید نظر قرار گرفت و با انجام اصلاحاتی در قالب لایحه جدید عوارض و بهای خدمات به صحن شورا منتقل و به گونه ای تصویب شد كه متضمن افزایش سطح مشاركت، قانونمندی فعالیت ها بویژه در حوزه ساخت و ساز و رضایتمندی شهروندان باشد.
وی ادامه داد: مقرر شد عوارض احداث واحد های آموزشی، ورزشی و فرهنگی حذف و پروانه ساخت این قبیل واحد ها با همین كاربری رایگان باشد و ساختمان های مساجد، تكایا، حسینیه ها و كتابخانه ها نیز مشمول این قانون خواهند بود.
به گفته نجاریان، شورای شهر به منظور تشویق بلند مرتبه سازی در مجتمع های تجاری در ارتباط با عوارض ارزش افزوده یا افزایش سطح تجاری مقرر داشت: طبقات اول و دوم كه قبلاً بهای عوارض آن یك دوم قیمت پایه محاسبه می شده و سازندگان آنرا پرداخت می كردند به یك پنجم قیمت پایه كاهش یابد و برای طبقات سوم به بالا كه قبلاً یك چهارم قیمت پایه پرداخت می كردند به یك ششم كاهش پیدا كند.
وی اضافه كرد:در خصوص عوارض كسب و پیشه با توجه به نشستی كه با نمایندگان اصناف داشتیم و در راستای خواست فعالان صنفی و پیگیری های رئیس اتاق اصناف مركز  استان در راستای سیاستگذاری و در نظر گرفتن مشوق هایی برای افزایش مشاركت اصناف در توسعه شهری مقرر شد عوارض كسب و پیشه در سال آتی افزایش پیدا نكند و بلكه به یك سوم قیمت سال قبل كاهش پیدا کند.
جمال باقری رئیس كمیسیون بهداشت و نظارت بر محیط زیست شورای شهر ساری نیز این نوید را به شهروندان ساروی بویژه ساكنین منطقه جنوب شهر و بلوار كشاورز داد كه با پیگیری و حمایت شورا، توافقنامه ای بین شهرداری و دانشگاه علوم پزشكی جهت راه اندازی كلینیك فوق تخصصی در بیمارستان مهر سابق تحت عنوان كلینیك فوق تخصصی شهروند ساری به امضاء رسید كه بزودی اجرای آن در دستور كار قرار خواهد گرفت.
وی سپس اعلام كرد: از مجموع پروژه های افتتاحی دانشگاه علوم پزشكی و خدمات بهداشتی درمانی مازندران در دهه فجر پروژهای مهمی در ساری اجرا شده كه این پروژه ها تكمیل و تجهیز بخش اورژانس مركز قلب مازندران، تكمیل و تجهیز بخش های ویژه بزرگسالان و اطفال مركز قلب مازندران، تكمیل و تجهیز ساختمان دانشكده دندان پزشكی ساری با ۲۵ یونیت دندان پزشكی و تكمیل و تجهیز كلینیك دندان پزشكی طوبی ساری از جمله آن است.  













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن