تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819704935




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کریمی: دوست ندارم الان خانه‌نشیــن شوم


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
کریمی: دوست ندارم الان خانه‌نشیــن شوم




یعقوب کریمی یکی از بازیکنان خوب استقلال در دور برگشت لیگ ‌برتر محسوب می‌شود. بازیکنی که در زمان مصدومیت هاشم بیک‌‌زاده به خوبی از عهده بازی در پست غیرتخصصی دفاع چپ برآمد.





خبر ورزشی: یعقوب کریمی یکی از بازیکنان خوب استقلال در دور برگشت لیگ ‌برتر محسوب می‌شود. بازیکنی که در زمان مصدومیت هاشم بیک‌‌زاده به خوبی از عهده بازی در پست غیرتخصصی دفاع چپ برآمد و نشان داد چه توانایی‌هایی دارد اما بدشانسی دوباره گریبانگیر یعقوب شد تا به خاطر مصدومیت در همان دقیقه اول بازی با پیکان، زمین را ترک کند و در روزهای گذشته غایب تمرینات استقلال محسوب شود. دیروز بعد از اینکه کریمی برای چندمین بار MRI انجام داد با او گفت‌وگویی انجام دادیم.

بالاخره مشخص شد ميزان مصدوميتت چقدر است؟

MRI گرفتم تا بهتر از وضعيت پايم مطلع شوم. جواب MRI ديروز آماده شد و پزشكان گفتند دو هفته نمي‌توانم بازي كنم.

حالا چرا مصدوم شدي؟

دقيقه يك بازي با پيكان آمدم استارت بزنم كه كشاله پشت پاي راستم درد شديدي گرفت و همانجا فهميدم اتفاق بدي افتاده اما چون اول بازي بود ادامه دادم تا اينكه دقيقه 30 ديگر نتوانستم درد را تحمل كنم.

فكر نمي‌كني اگر در همان دقيقه اول بازي مي‌آمدي بيرون الان وضعيتت بهتر بود؟

درد داشتم اما زياد نبود و اصلاً دوست نداشتم در اوج آمادگي، استقلال را تنها بگذارم به خصوص كه برتري مقابل پيكان براي ما از اهميت خاصي هم برخوردار بود.

اگر بالاجبار چند هفته بيرون بنشيني، حسرت نمي‌خوري؟

اميدوارم اين‌گونه نباشد و اين هفته بتوانم به تمرينات استقلال برگردم تا زياد خانه‌نشين نشوم.

از مصدوميتت كه بگذريم، استقلال اين روزها روي دور برد افتاده و به صدر نزديك شده.

خدا را شكر ديگر بدشانسي‌هاي نيم‌فصل اول گريبانگيرمان نمي‌شود. ما چند بازي آخر نيم‌فصل را هم تنها روي بدشانسي باختيم و نتيجه نگرفتيم اما بعد از تعطيلات اوضاع بهتر شد و همگان ديدند كه استقلال همچنان مدعي اول قهرماني است.

اما رقابت در راه قهرماني خيلي دشوار شده به خصوص كه چند تيم، رقابت نفسگيري با هم دارند.

فكر مي‌كنم به جز استقلال و سپاهان بقيه تيم‌ها افت مي‌كنند و زير بار فشارهاي روحي و رواني قهرماني كم مي‌آورند و تنها ما و سپاهان كه از شخصيت قهرماني برخوردار هستيم در كورس باقي مي‌مانيم. ضمن اينكه ما ديگر در ليگ قهرمانان آسيا هم حضور نداريم و اين كمي كار را براي ما راحت‌تر مي‌كند تا به هدف‌مان كه همانا كسب جام قهرماني است، برسيم.

بازي با پيكان هم خيلي سر و صدا كرد به خصوص در صحنه گل مردودشده حريف.

من صحنه را نديدم چون روي نيمكت نشسته بودم و تمام حواسم به مصدوميتم بود اما حتماً داور چيزي ديد كه سوت زد. درخصوص بازي هم فكر مي‌كردم كارمان جلوي تيمي مثل پيكان گره بخورد چون آنها با دفاع چندلايه آمده بودند كه فقط به استقلال نبازند اما گل سجاد شهباززاده برنامه‌هاي آنها را در دقيقه پاياني ناكام گذاشت و سه امتياز را به ما داد.

عادت كرديد با گل‌هاي دقايق پاياني حريفان را ببريد.

دليل اصلي‌‌اش اين است كه ما در تعطيلات ليگ ‌برتر بدنسازي خوبي انجام داديم و از نظر بدني دقيقه يك و 90 براي‌مان فرقي ندارد و با آمادگي و نفس بالا دنبال گل زدن هستيم. فكر مي‌كنم عادت خوبي است و اين عادت مي‌تواند يك حربه خوب براي قهرماني‌مان باشد.

شنيديم به تيم‌ملي هم دعوت شدي؟

فكر مي‌كنم، چون قرار است گذرنامه و مدارك‌مان را تحويل فدراسيون و سفارت اتريش بدهيم. من در اين هفته‌ها تمام تلاشم را كردم كه نظر مساعد كادرفني و كارلوس كروش را جلب كنم تا دوباره به پيراهن مقدس تيم‌ملي برسم كه اميدوارم زحماتم جواب بدهد.






تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن