تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگر بسم اللّه‏ را قرائت كنى، فرشتگان، تا بهشت تو را حفظ مى‏كنند و آن شفاى هر در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818969402




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون اداره کل میراث فرهنگی مازندران: گردشگری سلامت، دریایی و طبیعت‎گردی در مازندران رونق می‌یابد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون اداره کل میراث فرهنگی مازندران:
گردشگری سلامت، دریایی و طبیعت‎گردی در مازندران رونق می‌یابد
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران از برگزاری‌ دوره‌های آموزش گردشگری در استان خبر داد و گفت: گردشگری سلامت، دریایی و طبیعت‌گردی در مازندران رونق می‌یابد.

خبرگزاری فارس: گردشگری سلامت، دریایی و طبیعت‎گردی در مازندران رونق می‌یابد



به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مهران حسنی پیش از ظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری دوره‌های آموزشی گردشگری متمرکز در مازندران گفت: این دوره‌های آموزشی به صورت متمرکز در سراسر کشور به منظور توانمندسازی نیروی انسانی شاغل در بخش‌های مختلف گردشگری به ویژه اعضای خدمت‌رسان در ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر توسط دفتر مطالعات و آموزش گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور برنامه‌ریزی شده است.
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: براساس برنامه زمان‌بندی شده برگزاری دوره‌های آموزش مدیریت هتل‌داری ویژه مدیران داخلی هتل‌ها 28 و 29 بهمن‌ماه جاری با حضور 50 نفر از فراگیران معرفی شده از سوی جامعه هتل‌داران استان مازندران و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان برگزار می‌شود.
وی از برپایی کلاس‌های آموزشی 100 نفر از عوامل اجرایی و اعضای ستاد هماهنگی خدمات سفر متشکل از نمایندگان دستگاه‌ها و نهادهای استان روز پنج‌شنبه 30 بهمن ماه جاری خبر داد و افزود: با توجه به اهمیت توانمندسازی دفاتر خدمات مسافرتی مازندران، دوره‌های بازآموزی مدیران فنی این دفاتر دوم و سوم اسفند با شرکت قریب به 140 نفر از فراگیران در بابل برگزار می‌شود.
حسنی به دوره‌‎های دو روزه بازآموزی راهنمایان گردشگری معرفی شده از سوی انجمن راهنمایان ایرانگردی و جهانگردی در ششم و هفتم اسفند ماه اشاره کرد و یادآور شد: هشت اسفندماه 100 نفر از رانندگان معرفی شده از سوی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان مازندران و همچنین قریب به 100 نفر از کارکنان حوزه راهور، اماکن عمومی با سرفصل‌های تعیین شده از سوی دفتر مطالعات و آموزش گردشگری آشنا می شوند.
این مسئول از گردشگری سلامت به عنوان یکی از اولویت‌های گردشگری در مازندران یاد کرد و ادامه داد: نمایندگان انجمن صنفی دفاتر، انجمن صنفی تورگردانان و دانشگاه علوم پزشکی 9 اسفند ماه در کارگاه آموزشی گردشگری سلامت که در شهرستان بابلسر برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند.
وی همچنین از پیش‌بینی دوره آموزشی دو روزه غذا و نوشیدنی برای آموزش 120 نفر از نمایندگان جوامع بین راهی جهان مورا، هراز، کناره و کندوان و همچنین جامعه هتل‌داران استان مازندران 11 و 12 اسفندماه خبر داد و گفت: دوره آموزشی ارتباط و رفتار با مشتری به عنوان یک اصل مهم در مشتری مداری 13 و 14 اسفند ماه آینده با حضور فراگیران معرفی شده از سوی جوامع گردشگری، دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد، فعالان و دانشجویان گردشگری برپا می‌شود.
حسنی از روستاها به عنوان یکی از بهترین جاذبه‌های گردشگری مازندران در انتقال فرهنگ و آداب و رسوم مازنی و تاکید بر رونق گردشگری در این مناطق به منظور توانمندسازی اقتصادی جوامع محلی یاد کرد و افزود: دوره‌های آموزش دهیاران روستاهای هدف معرفی شده از سوی اداره کل روستایی مازندران نیز 15 و 16 اسفند ماه با سرفصل‌های گردشگری آشنا می‌شوند.
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران بر لزوم آموزش گردشگری در بخش‌های مختلف خدمت‌رسانی به گردشگران با توجه به توریست‌پذیر بودن استان اشاره کرد و گفت: از 18 تا 25 بهمن‌ماه جاری یک‌میلیون و 99 هزار و 750 نفر در هتل، هتل آپارتمان، کمپ‌های موقت، مهمان‌سراها،چادرهای مسافرتی و منازل استیجاری  اقامت کردند.

حسنی با بیان اینکه جهت‌گیری استان برای رونق رشته‎‌های مختلف گردشگری چون گردشگری سلامت، دریایی و طبیعت‌گردی موجب هم‌زمانی شدن گردشگر در مازندران می‌شود، متذکر شد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی گردشگری در فواصل مختلف برای آموزش بخش‌های مختلف خدمت‌رسانی به گردشگران در روند توسعه توریسم نقش به‌سزایی دارند. انتهای پیام/86004/ن30

93/11/27 - 12:18





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن