تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بركت در مال كسى است كه زكات بپردازد، به مؤمنان مدد و يارى رساند و به خويشاوندان كمك نما...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805781302




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیر باشگاه تکواندو بلال قم خبر داد تکواندوکار نونهال قم در اردوی تیم ملی اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدیر باشگاه تکواندو بلال قم خبر داد
تکواندوکار نونهال قم در اردوی تیم ملی اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا
مدیر باشگاه تکواندو بلال استان قم از حضور تکواندوکار ملی‌پوش این باشگاه در اردوی تیم اعزامی به رقابت‌های تکواندو نونهالان 2015 قهرمانی آسیا خبر داد.

خبرگزاری فارس: تکواندوکار نونهال قم در اردوی تیم ملی اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا



بلال سلیمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: برای حضور در نخستین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی رده سنی نونهالان آسیا در سال 2015 تعداد 19 تکواندوکار نونهال در اردوی تیم‌ملی باقی ماندند در حالی که یکی از آنها ملی‌پوش باشگاه بلال قم است.
وی ادامه داد: باشگاه بلال در منطقه نیروگاه قم که یکی از مناطق قهرمان‌پرور و استعدادخیز ورزش قم به شمار می‌رود در رشته ورزشی تکواندو به صورت حرفه‌ای فعالیت می‌کند و تا کنون چنین قهرمان در میادین مختلف معرفی کرده که افتخارات زیادی را برای ورزش قم به ارمغان آورده‌اند.
مدیر باشگاه تکواندو بلال استان قم افزود: بزرگترین سرمایه ما در این منطقه کم‌برخوردار، اعتماد اهالی نیروگاه به این باشگاه است و خوشبختانه در تمام طول سال به ویژه در ایام اوقات فراغت با استقبال گرم خانواده‌ها، نوجوانان مستعد این رشته به تکواندو روی می‌آورند.
وی یاد آور شد: اکنون یکی از همین استعدادهای ناب با نشان دادن استعداد و توانمندی خود در مسابقات تکواندو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی نونهالان ایران، برای حضور در اردوی تیم ملی اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا برگزیده شده است.
سلیمانی خاطرنشان کرد: با پایان دومین مرحله مسابقات انتخابی درون‌اردویی تیم ملی تکواندو نونهالان پسر کشورمان، تعداد 19 تکواندوکار در اردوی تیم ملی باقی ماندند و 6 هوگوپوش از جمع اردونشینان کنار رفتند در حالی که حسین آقامحمدی از باشگاه بلال قم در بین ملی‌پوشان حضور دارد.
وی اضافه کرد: نخستین دوره مسابقات قهرمانی رده سنی نونهالان آسیا مهمترین میدانی است که پیش‌روی تکواندوکاران کشورمان قرار دارد و این پیکارها از بیست و ششم فروردین‌ماه سال آینده به مدت 2 روز به میزبانی کشور چین تایپه برگزار خواهد شد.
مدیر باشگاه تکواندو بلال استان قم ابراز داشت: بر همین اساس دومین مرحله انتخابی تیم ملی نونهالان پسر کشورمان با حضور 25 تکواندوکار در خانه تکواندو برگزار شد که در پایان 6 هوگوپوش از جمع اردونشینان کنار رفتند و 19 تکواندوکار در اردوی تیم ملی باقی ماندند.
وی در ادامه با اشاره به اسامی تکواندوکاران باقی‌مانده در اردوی تیم ملی اضافه کرد: در وزن منهای 33 کیلوگرم محسن صبوری‌منش و امیر ولی‌پور،‌ در وزن منهای 37 کیلوگرم علی نورمحمدی و محمد محمدنیا‌و در وزن منهای 41 کیلوگرم محمدحسین زاهدی و سیدمحراب عبداله ‌زاده حضور دارند.
سلیمانی افزود: در وزن منهای 45 کیلوگرم حامد اصغری و محمدمهدی خباز، در وزن منهای 49 کیلوگرم علیرضا یعقوب‌تبار و علی حیدری، در وزن منهای 53 کیلوگرم مجتبی پاسار و محمدرضا مومنی و در وزن منهای 57 کیلوگرم عرفان مرادی و محمدعلی خسروی عضو تیم ملی هستند.
وی یاد آور شد: در وزن منهای 61 کیلوگرم حسن‌علی سلطان‌علی‌زاده و ابراهیم سال‌خورده، در وزن منهای 65 کیلوگرم محمد خانی و حسین آقامحمدی از باشگاه بلال استان قم و در وزن به اضافه 65 کیلوگرم سیدحسین حسین‌زاده اردونشین تیم ملی باقی ماندند.
مدیر باشگاه تکواندو بلال استان قم افزود: سرمربی این تیم حسین‌علی نعیمی است و حمید باقی‌نژاد به عنوان مدیر فنی و وحید ناصری و جعفر پولادی به عنوان مربیان فعالیت می‌کنند، ضمن اینکه مرحله سوم انتخابی تیم ‌ملی روز اول اسفندماه در خانه تکواندو برگزار می‌شود. انتهای پیام / 78002  

93/11/26 - 15:28





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن