تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819724937




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دبیر هیئت بسکتبال استان قم: بسکتبالیست قمی به جمع نفرات برتر تیم ملی مینی‌بسکتبال راه یافت


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: دبیر هیئت بسکتبال استان قم:
بسکتبالیست قمی به جمع نفرات برتر تیم ملی مینی‌بسکتبال راه یافت
دبیر هیئت بسکتبال استان قم از راهیابی ملی‌پوش مینی‌بسکتبال قم به جمع نفرات برتر تیم ملی مینی‌بسکتبال ایران خبر داد.

خبرگزاری فارس: بسکتبالیست قمی به جمع نفرات برتر تیم ملی مینی‌بسکتبال راه یافت



محسن نادری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: در حال حاضر یک بازیکن ملی‌پوش از بسکتبال استان قم در اردوی تیم ملی مینی‌بسکتبال کشورمان قرار دارد و در کنار سایر ملی‌پوشان در اردوهای مختلف این تیم شرکت می‌کند.
وی ادامه داد: قم برای توسعه و دستیابی به موفقیت‌های بیشتر در بسکتبال بر روی رده‌های سنی پایه سرمایه‌گذاری کرده است تا نسلی جدید وارد عرصه قهرمانی بسکتبال قم شوند و با استفاده از مربیان مجرب و با دانش آنها را برای سطوح سنی مختلف آماده کنیم.
دبیر هیئت بسکتبال استان قم افزود: ما چند سالی است که در لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور حضور نداریم اما سرمایه‌گذاری خوبی بر روی رده‌های پایه انجام داده‌ایم تا ان‌شاءالله به زودی با قدرت و توان بیشتر در این سطح از بازی‌ها حاضر شویم.
وی یادآور شد: فعالیت‌های خوبی در بسکتبال قم در حال انجام است، هر چند کمی‌ها و کاستی‌ها را هم می‌پذیریم، شاید یک جاهایی نتوانسته‌ایم؛ انتظارات جامعه بسکتبال را برآورده کنیم، اشکالی ندارد انتقادها را می‌پذیریم و آماده شنیدن و اجرای نظرات کارشناسی برای رفع نقایص هستیم.
نادری تاکید کرد: بسکتبال یک ورزش تیمی است و طبیعتا با کار تیمی رو به پیشرفت حرکت می‌کند، بنابراین همانگونه که در گذشته از تمام دلسوزان این رشته ورزشی برای مشارکت در مسیر رشد و توسعه بسکتبال قم دعوت کرده‌ایم اکنون نیز آماده یاری گرفتن از آنها هستیم.
وی به دعوت استعداد آینده‌دار بسکتبال قم به اردوی جدید تیم ملی مینی‌بسکتبال قم خبر داد و بیان کرد: در بین بازیکنان دعوت شده به مرحله جدید اردوی آماده‌سازی این تیم که در حقیقت به عنوان پشتوانه تیم ملی جوانان ایران در سال 2020 بر روی آن سرمایه‌گذاری می‌شود، نام مهدی خوش‌دست از قم نیز به چشم می‌خورد.
دبیر هیئت بسکتبال استان قم افزود: اردوهای آماده سازی تیم ملی مینی بسکتبال با دعوت 20 بازیکن به میزبانی استان مازندران در شهرستان بابل برگزار می‌شود در حالی که این مرحله از اردو به مدت سه روز به انجام خواهد رسید و ملی‌پوشان زیر نظر کادر فنی تمرین می‌کنند.
وی یادآور شد: محسن اولیایی از فارس،‌ محمدامین دهقا‌ن‌‌زاده، الیاس راهبر، محمد مهدی ذوالفقاری و علیرضا اسلامی از هرمزگان، امیرحسین محمدی‌‌فر و محمدمهدی شریفی از خوزستان بازیکنان دعوت شده به این مرحله از اردوی تیم ملی هستند.
نادری افزود: بنیامین شایسته، مهدی میرزاخانی، علی شهریاری، امیرحسین ناصریان، پیتر گریگوریان، حسین افشار، مهدی رمضانی،‌ اهورا حسینی،‌ رضا حمیدی‌نیا از تهران، پارسا کریمی و محمد قربانی از البرز،‌ مرصاد محمدحسینی و علیرضا جعفرزاده از بوشهر و مهدی خوش‌دست از قم نیز در این اردو حضور دارند. انتهای پیام/78002/ق30

93/11/26 - 14:47





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن